Palīdzība
Piegāde
AtgrieztiesVeicot pasūtījumu ar piegādi, to būs iespējams saņemt jau tās pašas dienas otrajā dienas pusē, taču jāņem vērā, ka to var ietekmēt pasūtījumu skaits un vietu skaits piegādēs.
Noteiktās teritorijās ir pieejamas arī ātrās Rimi piegādes 90 minūšu laikā, kā arī ātrās Wolt piegādes 58 minūšu laikā. Tāpat iespējams pirkumus saņemt ar Rimi Drive un ar ātro Rimi Drive (29 minūšu laikā).
Precīzus pieejamos piegādes laikus redzēsi, izvēloties piegādes veidu un dienu. Vairāk informācijas par piegādēm meklē šeit.
Rimi e-veikalā veiktos pirkumus piegādājam uz adresēm Rīgā, tuvākajās pilsētās tās apkārtnē un Liepājā. Aktuālo piegādes teritoriju vari redzēt augstāk izvietotajā kartē. Piegādi veicam 7 dienas nedēļā no 09.00 līdz 21.00.
Ja neizdodas noformēt piegādi uz adresi, lūdzu, sazinies ar Rimi klientu servisu +371 8 000 0180 vai info.lv@rimibaltic.com.
Apstiprinātam pasūtījumam vari nomainīt adresi, piegādes laiku vai to papildināt, kamēr nav uzsākta pasūtījuma komplektācija un piegādes. Dodies uz savu e-veikala profilu, lai veiktu izmaiņas.
Ja pasūtījuma labošanas poga vairs nav aktīva, pasūtījums jau tiek izpildīts, un to vairs nevar atsaukt.
Sazinies ar Rimi klientu servisu +371 8 000 0180 vai info.lv@rimibaltic.com. Ņem vērā, ka pasūtījumu savā profilā var atcelt tikai reģistrēts lietotājs.
Veicot pasūtījumu par summu virs 58.99 EUR, piegāde ir bez papildu maksas. Pārējos gadījumos piegādes maksa ir no 0.99-3.49 EUR (atkarībā no piegādes laika).
Ātrā piegāde ar Rimi 90 minūšu laikā ir sākot no 3.99 EUR. Ātrā piegāde ar Wolt 58 minūšu laikā ir par maksu no 5.59 EUR līdz 7.99 EUR. Precīzu maksu par piegādi vari redzēt, izvēloties piegādes dienu un laiku.
Ja izvēlējies Rimi Drive, pasūtījumu vari saņemt bez maksas. Ātrā Rimi Drive saņemšana 29 minūšu laikā ir no 0.69-0.99 EUR, gluži kā ātrā saņemšana veikalā (arī 29 minūšu laikā).
Bezmaksas piegāde ir pieejama arī, ja esi iegādājies piegādes abonementu - spied šeit un iegādājies piegādes abonementu par 5.99 EUR uz 60 dienām.
Lai iepazīstinātu Tevi ar jauniem produktiem, pie pirkuma var būt pievienota arī bezmaksas dāvana. Ja pievienotā dāvana Tev nav aktuāla, preču saņemšanas brīdī pasaki to mūsu kurjeram, un mēs dāvanu paņemsim atpakaļ. Dāvanu var arī izņemt no pasūtījuma groza, uzspiežot pogu ''izdzēst''.
Piegādes abonements ir pakalpojums, ko iegādājoties, noteiktu laiku nav jāmaksā papildus piegādes maksa arī tad, ja pasūtījuma summa ir mazāka par summu, no kuras piegādes maksa netiek piemērota. Abonements ir spēkā jau no tā paša pirkuma, kad tas tiek ielikts grozā un tā termiņš redzams klienta profilā.
Piegādes abonements neattiecas uz ātro piegādi un piegādi ar Wolt.
Abonements ir pieejams tikai reģistrētiem lietotājiem.
Kamēr piegādes abonements ir aktīvs, vēl vienu iegādāties nav iespējams.
Piegādes abonements nenodrošina papildus priekšrocības pasūtījumu saņemšanā vai piegādes laiku izvēlē, tikai atbrīvo no papildmaksas par piegādi abonementa darbības laikā.
Tev ir iespēja mainīt piegādes veidu, adresi vai papildināt pasūtījumu līdz brīdim, kamēr mūsu darbinieki vēl nav sākuši komplektēt pasūtījumu. Tādā gadījumā dodies uz e-veikala profilu un veic izmaiņas aktīvajiem pasūtījumiem. Ja pasūtījuma izmaiņu opcija vairs nav aktīva, labojumu veikt vairs nav iespējams.
Līdz brīdim, kad pasūtījums tiek piegādāts, produkti tiek uzglabāti tiem noteiktās temperatūrās un pēc noteiktām prasībām. Saldētie produkti tiek uzglabāti un piegādāti aukstumiekārtās.
Diemžēl tā var gadīties, jo pasūtījuma preces tiek komplektētas no veikalu plauktiem. Dažkārt pasūtījuma veidošanas laikā šie produkti var nebūt pieejami.