Ar aizrautību - no kasiera līdz veikala vadītājam

09. Oktobris, 2020
Tikko absolvējis ģimnāziju un vēl nebūdams skaidrībā par saviem studiju plāniem, Kristians Feldmanis izlēma vasaru pastrādāt par kasieri Rimi.

Jau pēc mēneša viņam piedāvāts izmēģināt varēšanu augstākā amatā. Kristians ar prieku piekritis jaunajam izaicinājumam, jo kļuvis skaidrs, ka darbs veikalā ir aizraujošs. Vairs nebijis nekādu šaubu par to, ka Rimi viņš ir uz palikšanu. Aktīvi meklēdams jaunas izaugsmes iespējas, piecu gadu laikā Kristians ir veidojis savu karjeru līdz pat veikala vadītāja amatam.

Kādas īpašības tev ir palīdzējušas veidot karjeru Rimi?

Jau no pirmās dienas es pret saviem pienākumiem esmu izturējies ļoti nopietni un atbildīgi. Man bija arī liela interese saprast, kā darbojas ikdienas procesi veikalā, tādēļ labprāt visur iesaistījos un centos palīdzēt kolēģiem, ja viņiem tas bija nepieciešams. Vadītāji noteikti redzēja, ar kādu aizrautību un degsmi darbojos ikdienā, un arī tas tika novērtēts.

Kā mainījusies tava darba dzīve šo piecu gadu laikā?

Savu pirmo darba pieredzi guvu divos Rimi hipermārketos Liepājā. Ikdienā strādāju par kasieri, bet man tika arī regulāri uzticēts aizvietot vecāko kasieri. Kad nolēmu pārcelties uz dzīvi Rīgā, jau laikus atradu darbu – pieteicos un tiku apstiprināts vecākā kasiera amatam Rimi Origo. Vēlāk konkursa kārtībā tiku izvēlēts par pārdošanas vadītāju tobrīd jaunajā lielveikalā Rimi Nīcgales. Strādāju vēl vairākos Rimi lielveikalos gan par pārdošanas vadītāju, gan - servisa vadītāju. Konkursā uz veikala vadītāja amatu pieteicos kolēģu iedrošināts. Pirmais manis vadītais veikals bija Supernetto Tionis, kur kopā ar komandu arī veiksmīgi realizējām pāreju uz Rimi Mini formātu. Pēc kāda laika jutos gatavs atkal jauniem izaicinājumiem – vēlējos vadīt lielāku veikalu, tādēļ aizsūtīju pieteikumu uz lielveikala Rimi Sliežu vadītāja vakanci, kas ir mana pašreizējā darba vieta.

Šķiet, esi no tiem, kurus nebiedē jauni izaicinājumi…

Man ļoti patīk pārmaiņas un jaunumi. Es gūstu enerģiju tieši, atrazdamies pārmaiņu epicentrā. Veikala atvēršana, rekonstrukcija, jaunu tehnoloģiju vai procesu ieviešana – tās ir norises, kas motivē un iedvesmo mani turpmākajam darbam.

…un kā ar kļūdām – vai, uzsākot kaut ko jaunu, tas nesatrauc?

Kļūdīšanās ir jebkura izglītošanās procesa neatņemama sastāvdaļa. Turklāt Rimi esmu sastapies ar ļoti racionālu attieksmi pret kļūdām darba procesā. Šeit galvenais akcents tiek likts nevis uz kāda nomelnošanu, bet gan – uz secinājumu izdarīšanu, lai citkārt kļūdas vairs neatkārtotos. Turklāt jebkurā jaunā situācijā, kad man ir bijušas šaubas, kā rīkoties, es esmu varējis paļauties uz pieredzējušu kolēģu padomu un atbalstu.

Vai paralēli darbam Rimi ir iespējamas arī studijas?

Jā, protams. Rimi šajā ziņā ir ļoti pretimnākošs un visādi atbalsta savu darbinieku centienus izglītoties. Šogad esmu uzsācis studijas Banku augstskolā – jaunizveidotā programmā “Biznesa procesu vadība”. Daļu mācību maksas man ir iespēja segt no Rimi stipendijas. Arī pēc studiju beigšanas esmu iecerējis savu nākotni saistīt ar Rimi, turpinot veidot karjeru šajā uzņēmumā.

Kas tevi piesaista darbā mazumtirdzniecībā?

Tas ir ļoti plašs un interesants darbības lauks ar lielu attīstības potenciālu nākotnē. Mūsdienās, ienākot jaunajām tehnoloģijām, mazumtirdzniecība ļoti strauji mainās. Jau tagad ir skaidrs, ka garlaicīgi nebūs. Spēju iztēloties sevi nākotnē piedalāmies kādā izaicinošā projektā, kas jau atkal izmaina mazumtirdzniecības kārtību, bet, par kuru šodien nevienam no mums vēl nav pat vīzijas!


Populārākie raksti