Intervija ar Robertu Jansonu: Ritmā ar interneta piegādēm

01. Februāris, 2021
Roberts Jansons savā darba ikdienā rūpējas, lai Rimi interneta veikala kurjeru dienests varētu strādāt bez aizķeršanās.

Roberts Rimi par savu darba vietu sauc nu jau vairāk nekā pusotru gadu. Tieši aizpērnajā vasarā, kad nevienam vēl pat sapņos nerādījās, ko nozīmēs vispasaules mājsēde, Rimi interneta veikala projekts bija pietuvojies darbības uzsākšanas fāzei un konkursa kārtībā tika meklēts e-veikala piegāžu nodaļas vadītājs. Roberts lasījis prasības darba sludinājumā un prātojis: "Kā par mani!" Tieši tobrīd viņš bijis gatavs jauniem izaicinājumiem savā darba dzīvē. Izturējis nopietnu atlases konkursu, Roberts saņēmis darba piedāvājumu un ķēries pie sava pirmā lielā darba uzdevuma – izveidot pavisam jaunu darbinieku vienību: Rimi internetveikala kurjeru komandu.

Kāda ir tava iepriekšējā darba pieredze?

Esmu bijis saistīts ar loģistikas sfēru jau kopš skolas gadiem. Tolaik strādāju kurjerpasta uzņēmumā, kur man bija uzticēts komplektēt pasūtījumus. Tur lēnām veidojās mana karjera. Esmu ieguvis darba pieredzi vairākos kurjerpasta uzņēmumos. Arī pats esmu darbojies kā uzņēmējs, piedāvādams kurjeru transporta pakalpojumus un darbodamies kā apakšuzņēmējs kurjerpasta firmai.

Kādēļ izlēmi nākt strādāt tieši uz Rimi?

Iepriekš biju šo uzņēmumu iepazinis vienīgi no pircēja pozīcijām, taču mans iespaids par Rimi bija ļoti pozitīvs. Bija sajūta, ka tas ir liels un stabils uzņēmums: tieši tāds, kādā es vēlējos likt lietā savu pieredzi. Iepriekšējos astoņus mēnešus es biju pavadījis mājās kopā ar savu jaundzimušo dēlu. Izmantoju tēva atvaļinājumu. Kad jutu, ka varētu atgriezties darba dzīvē, Rimi bija izsludinājis konkursu uz mana tagadējā amata vakanci.

Kā atceries savu darba gaitu sākumu Rimi?

Tas bija ļoti interesanti. Rimi vēl nebija neviena kurjera – vien iestrādnes un vīzijas, kā vajadzētu attīstīt interneta tirdzniecību. Man tika dota iespēja kurjeru dienestu veidot lielā mērā pašam pēc saviem ieskatiem. Man vienmēr ir paticis darbs ar cilvēkiem, tādēļ labprāt uzņēmos kurjeru darba kandidātu atlasi. Jau drīz Rimi interneta veikala pirmie pieci kurjeri varēja sākt mācības, bet vēl pēc laika – bijām gatavi veikt arī pirmās piegādes.

Zinu, ka Rimi ļoti rūpīgi izvēlējās pirmās piegādes automašīnas - lai, piegādājot produktus, būtu iespējams nemainīgi uzturēt precīzu nepieciešamo temperatūru. Izskanēja pat salīdzinājumi, ka tik smalkas prasības pret temperatūras režīmiem esot tikai laboratorijas transportam…

Šajā ziņā nekas nav mainījies. Kā pirmās, tā arī visas jau vēlāk saņemtās Rimi internetveikala piegādes automašīnas ir aprīkotas ar īpaši smalku tehnoloģiju, kas cita starpā rūpējas arī par temperatūras nodrošināšanu.

Vai visas Rimi kurjeru vakances šobrīd ir aizpildītas?

Pašlaik Rimi interneta veikala kurjeru dienestā strādā gandrīz 80 kurjeri, un dažkārt parādās arī pa kādai vakancei. Veicot darbinieku atlasi, lielu uzmanību pievēršu cilvēka personības īpašībām. Ne vienmēr kandidātu izvēlē izšķiroša ir iepriekšējā pieredze, dažkārt tieši vēlme sevi apliecināt un pierādīt ir daudz svarīgāka.

Vai esi interesējies, kas tavu komandu piesaistīja kurjera darbam Rimi?

Cilvēki ļoti novērtē, stabilu atalgojumu un sociālās garantijas, kādas ir Rimi. Arī tas, ka uz vakancēm mūsu pašreizējo kurjeru mudināti nereti piesakās viņu paziņas un kādreizējie kolēģi, liecina par darba devēja pozitīvu novērtējumu. Kurjera darbs ir dinamisks un interesants, jo, piegādājot produktus, katru reizi iznāk satikt citus klientus, līdz ar to dienas atšķiras viena no otras.

Cik plaša pašlaik ir Rimi internetveikala piegādes ģeogrāfija?

Sākām ar Rīgu, tad preces piegādājām jau daudzviet Rīgas rajonā. Pašlaik Rimi piegādes tiek nodrošinātas arī Ikšķilē, Jūrmalā, Ādažos, un pie tā mēs, protams, negrasāmies apstāties. Rimi interneta veikalam vēl ir ļoti plašas iespējas augt – visa Latvija!


Populārākie raksti