Rimi ievieš darbinieku emocionālā atbalsta tālruni

17. Aprīlis, 2020
Rimi Latvia ir ieviesis emocionālā atbalsta tālruni uz kuru visiem Rimi darbiniekiem ir iespēja zvanīt brīdī, kad nepieciešama sapratne un atbalsts.

Atbalsta tālruņa sarunas nodrošina darba integrācijas sociālais uzņēmums Sonido, kurā strādā cilvēki ar īpašām vajadzībām, kas ne vien prot, bet arī vēlas uzklausīt citus, saklausot un pieņemot sacīto, kā arī izprotot katra sarunu biedra sajūtas. Atbalsta tālruņa darba laiks ir katru darba dienu no pl. 11.00-19.00.

“Šis ir sarežģīts brīdis ikvienam. Gan tiem, kas strādā no mājām un ir spiesti aprast ar jaunu dienaskārtību kopā ar bērniem, gan tiem, kas nevar palikt mājās un kuriem ir jābūt tiešā saskarē ar lielu cilvēku skaitu, lai nodrošinātu to, ka iedzīvotājiem ir pieejami pārtikas produkti un citas ikdienā nepieciešamās lietas. Ikvienam no mums ir dažādas raizes, bailes un citas izjūtas ar ko pašam bieži vien ir grūti tikt galā, ikvienam šobrīd ir nepieciešams atbalsts. Tāpēc esam ieviesuši darbinieku atbalsta tālruni, jo reizēm dažādas raizes var atrisināt ar saprotošu sarunu. Esam arī gandarīti, ka ar šo iniciatīvu varam sniegt atbalstu ne vien saviem darbiniekiem, bet arī cilvēkiem ar īpašām vajadzībām, kuri nodrošina atbalsta tālruņa sarunas Sonido zvanu centrā,” saka Rimi Latvia personāla vadītāja Gundega Kirilka.

Sonido valdes locekle Inga Muižniece: “ Mūsu zvanu centrā puse darbinieku ir ar īpašām vajadzībām, ikdienā mēs viņus dēvējam par “Foršajiem”. Man ir patiess prieks, ka Rimi ir uzņēmums, kas saredz vērtību darbinieku pašsajūtas līmenī, ne tikai fiziskajā, bet arī emocionālajā. Šobrīd cilvēkiem ir arvien vairāk dažādas raizes, kuras tikai pastiprinās, tai skaitā arī vientulības sajūta. Ne visiem ir vajadzīga psihologa palīdzība, bieži pietiek arī ar vērtīgu sarunu, kurā cilvēks tiek uzklausīts. Man ir prieks par sadarbību ar Rimi, jo daļa mūsu uzņēmuma ienākumu tiek novirzīta sociālā projekta “Parunāsim?” atbalstam, tādējādi tiek veikts dubults ieguldījums.”


Populārākie raksti