Aicinām Rimi klientus piedalīties Komplimentu mēnesī
Mēs zinām, ka mums ir vislieliskākie un atsaucīgākie darbinieki, kā arī ērti digitālie risinājumi, kas atvieglo ikdienas iepirkšanos. Tādēļ aicinām iesaistīties ikvienu mūsu klientu Komplimentu mēnesī un novērtēt mūsu apkalpošanu, lai mēs kļūtu vēl labāki!
Cik bieži mēs dalāmies ar komplimentiem? Varbūt ir pienācis laiks izteikt atzinību arī mūsu veikalu darbiniekiem?
Piedalies jau šodien!
Komplimentu mēnesis norisinās no 1. līdz 30. aprīlim. Dodoties uz jebkuru Rimi veikalu, atrodi kampaņas Komplimentu mēnesis plakātu ar QR kodu, skenē to un novērtē savu iepirkšanās pieredzi, aizpildot īsu aptauju*. Katra veikala QR kods ir unikāls, tādēļ ikvienu veikalu vari vērtēt individuāli.
Mēs esam pārliecināti, ka klientu atsauksmes ir ļoti svarīgas. Tās ne tikai sniedz informāciju par to, ko mēs darām labi, bet arī palīdz mums uzlaboties un augt. Tāpēc vēlamies uzklausīt savu klientu viedokli un piedāvājam iespēju izteikt savu vērtējumu par mūsu pakalpojumiem.
Zinām, ka labs klientu serviss ir kā māksla, kuru mēs cenšamies pilnveidot ik dienu. Bet lai to izdarītu, mums nepieciešama klientu palīdzība un atbalsts!
Esam pateicīgi par atsauksmēm, kuras saņemam no saviem uzticīgajiem klientiem ikdienā, taču Komplimentu mēnesis sniedz vēl vienu iespēju saņemt godīgu atgriezenisko saiti no mūsu pircējiem. Tas ir veids, kādā mēs varam uzzināt, kas mūsu klientiem patīk un ko varētu uzlabot. Komplimentu mēneša ideja ir orientēties uz pozitīvām atsauksmēm un meklēt veidus, kā pozitīvo pieredzi pilnveidot un dažādot. Bet visvairāk mēs vēlamies vairot abpusējus smaidus, saņemot un nodrošinot lielisku iepirkšanās pieredzi!
Jau aprīlī – Komplimentu mēneša laikā – Latvijas iedzīvotāji vērtēs pakalpojumu sniedzēju servisa kvalitāti.
“Digitālie risinājumi pakalpojumu nozarē nodrošina efektivitāti, ērtību un ātrumu. Tie var uzlabot klientu pieredzi, optimizēt procesus, dod iespēju apkopot un analizēt datus, kā arī palielināt efektivitāti un konkurētspēju uzņēmumā. Klienti augstu novērtē, piemēram, Rimi mobilo aplikāciju, skenerus veikalā un iespēju skenēt produktus ar telefonu. Tas ir viens no virzieniem, kurā Rimi turpina attīstību, taču arī cilvēcība, smaids un patīkami vārdi vienmēr ir vērtība, kas uzlabo iepirkšanās pieredzi gan klientiem, gan darbiniekiem. Tāpēc centīsimies vairot pozitīvo un visi kopā iesaistīsimies Komplimentu mēnesī!” stāsta Inga Bite, Rimi Latvia sabiedrisko attiecību vadītāja.
Vai esi gatavs kopā ar mums veidot labāku iepirkšanās pieredzi Rimi veikalos? Tad dalies savā viedoklī! Lai mūsu smaids būtu plašāks, un mūsu pakalpojumi - vēl labāki!
Vairosim labo!
* Aptaujas aizpildīšana aizņems aptuveni 2 minūtes. Aptauja ir anonīma un aptaujas rezultāti tiks apstrādāti tikai apkopotā veidā bez tiešas atsauces uz personu. Informācija par datu apstrādi un tiesībām atsaukt savu piekrišanu dalībai aptaujā pieejama “Mans Rimi lojalitātes programmas privātuma politikā”.