Rimi 2 l piena pakām bērni rada trīs dažādus dizainus
Īpaši rūpējoties par ģimenēm, kurās piena produkti tiek lietoti lielos apjomos, Rimi savu sortimentu paplašinājis ar privātās preču zīmes piena pakām 2 litru iepakojumā. Tās jau no šodienas Rimi veikalos visā Latvijā pieejamas ar trīs dažādiem dizainiem, ko veidojuši bērni – sešgadnieces Elīna Konova no Rīgas un Sofija Ungure no Salaspils, kā arī deviņgadīgā jelgavniece Annija Stāvause.
Zīmējumu konkursā par jaunā Rimi 2 litru piena pakas dizaina izstrādi tika aicināti piedalīties Rimi Latvia darbinieku bērni vecumā līdz 12 gadiem. Kopumā tika saņemti vairāki desmiti krāsainu un neparastu darbu no Rīgas, Jelgavas, Talsu, Siguldas, Rēzeknes, Dobeles un citu pilsētu mazajiem māksliniekiem, kuri atklāja savu redzējumu par to, kādām ir jābūt kārtīgām “Ģimenes brokastīm”. Bērnu radītie zīmējumi tika veidoti, izmantojot krāsainos zīmuļus, flomasterus un krītiņus, kā arī akvareļu un guaša krāsas.
“Domājot par jauno produktu – Rimi privātās preču zīmes piena paku 2 litru iepakojumā – īpaši orientējāmies uz ģimenēm ar bērniem, kas regulāri savās maltītēs iekļauj dažādus piena produktus. Lai ikrīta brokastis padarītu par notikumu un piedzīvojumu, kā arī garantētu labu omu jau pašā dienas sākumā, vēlējāmies radīt interesantu piena pakas dizainu. Ikviens, kurš redzējis bērnu zīmējumus, zina, lai arī cik jocīgā krāsā un veidā būtu uzzīmēts kāds priekšmets, tas noteikti izraisīs smaidu un pozitīvas emocijas. Tieši tāpēc piena paku noformēšanu uzticējām ne vienam citam kā mūsu darbinieku talantīgajiem un radošajiem bērniem,” stāsta Dace Valnere, Rimi Latvia vecākā sabiedrisko attiecību speciāliste.
Par vienu no trim konkursa uzvarētājām tika atzīta 6 gadus jaunā māksliniece Elīna Konova no Rīgas, kura savu zīmējumu veidojusi, domājot par brīvdienu rītiem, kas pavadīti laukos kopā ar vecākiem. ”Es uzzīmēju puķes, pļavu, gotiņu un varavīksni – tās visskaistākās ir manos laukos, kur bieži dodos kopā ar tēti un mammu,” stāsta Elīna Konova. Arī deviņgadīgā jelgavniece Annija Stāvause zīmējuma veidošanā iedvesmojusies no dabas un laukos piedzīvotā. Meitene atzīst, ka piena produkti ir viņas iecienītākā maltīte, kas vislabāk garšojot tieši vasarās, svaigā gaisā.
Savukārt sešgadniece Sofija Ungure no Salaspils savā darbā parādījusi ainu no ģimenes sadzīves, uzzīmējot abus vecākus un sevi. Mazā māksliniece savas emocijas, sajūtas un piedzīvoto visbiežāk atspoguļo tieši zīmējumu veidā. Kā norāda Sofijas mamma – meitas zīmējumi izsaka daudz vairāk kā simtiem vārdu.
Jaunā Rimi privātās preču zīmes produkta – 2 litru piena iepakojuma dizaina autores Annija un Sofija balvā no Rimi saņēma gardus našķus un ūdens atrakciju parka Līvu akvaparks apmeklējumu visai ģimenei, savukārt Elīna tika pie saldumu groza un jaunas galda spēles.