Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjoms 2008. gadā pieaudzis par 13%, sasniedzot 1 miljardu 309,5 miljonus eiro (920,3 miljonus latu)
Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjoms, neieskaitot pievienotās vērtības nodokli, 2008. gadā sasniedza 1 miljardu 309,5 miljonus eiro jeb 920,3 miljonus latu. Salīdzinot ar iepriekšējo gadu, tas ir pieaudzis par 13%.
Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjomi 2008. gadā katrā valstī atsevišķi, neieskaitot PVN:
Miljoni eiro | Izmaiņas, % | |
Rimi Eesti Food | 391,4 | 8% |
Rimi Latvia | 642,5 | 18% |
Rimi Lietuva | 275,6 | 11% |
Rimi Baltic grupa, kopā | 1309,5 | 13% |
Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjomi 2008. gada decembrī katrā valstī atsevišķi, neieskaitot PVN:
Miljoni eiro | Izmaiņas, % | |
Rimi Eesti Food | 38,0 | 1% |
Rimi Latvia | 65,4 | 9% |
Rimi Lietuva | 29,0 | 5% |
Rimi Baltic grupa, kopā | 132,4 | 5% |
Izmaiņas, % norāda procentuālās izmaiņas salīdzinājumā ar iepriekšējā gada attiecīgo periodu. Lai iegūtu salīdzināmus datus, tika izmantots fiksētais valūtas maiņas kurss.
Kompānija Rimi Baltic vada 233 veikalu Baltijā, no kuriem 74 atrodas Igaunijā, 97 – Latvijā un 62 – Lietuvā.