Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjoms 2009. gadā
Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjoms, neieskaitot pievienotās vērtības nodokli, 2009. gadā sasniedza 1 154,2 miljonus eiro. Salīdzinot ar iepriekšējo gadu, tas ir samazinājies par 11,9 %.
Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjoms 2009. gadā katrā valstī atsevišķi, neieskaitot PVN:
Miljoni eiro | Izmaiņas, % | |
Rimi Eesti Food | 358,4 | -8,4% |
Rimi Latvia | 557,5 | -13,2% |
Rimi Lietuva | 238,3 | -13,5% |
Rimi Baltic grupa, kopā | 1 154,2 | -11,9% |
Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjoms 2009. gada decembrī katrā valstī atsevišķi, neieskaitot PVN:
Miljoni eiro | Izmaiņas, % | |
Rimi Eesti Food | 33,0 | -12,9% |
Rimi Latvia | 51,2 | -21,7% |
Rimi Lietuva | 22,5 | -22,2% |
Rimi Baltic grupa, kopā | 106,8 | -19,3% |
Izmaiņas, % norāda procentuālās izmaiņas salīdzinājumā ar iepriekšējā gada attiecīgo periodu.
Lai iegūtu salīdzināmus datus, tika izmantots fiksētais valūtas maiņas kurss.
Kompānija Rimi Baltic vada 245 veikalus Baltijā, no kuriem 78 atrodas Igaunijā, 102 – Latvijā un 65 – Lietuvā.