Rimi baltic grupas veikalu pārdošanas apjoms no 2009. gada janvāra līdz februāra beigām
Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjoms, neieskaitot pievienotās vērtības nodokli, no 2009. gada janvāra līdz februāra beigām sasniedza 197 miljonus eiro. Salīdzinot ar iepriekšējā gada tādu pašu periodu, tas ir pieaudzis par 1 %.
Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjomi no 2009. gada janvāra līdz februāra beigām katrā valstī atsevišķi, neieskaitot PVN:
Miljoni eiro | Izmaiņas, % | |
Rimi Eesti Food | 59,5 | 3% |
Rimi Latvia | 95,4 | 1% |
Rimi Lietuva | 42,1 | -1% |
Rimi Baltic grupa, kopā | 197,0 | 1% |
Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjomi 2009. gada februārī katrā valstī atsevišķi, neieskaitot PVN:
Miljoni eiro | Izmaiņas, % | |
Rimi Eesti Food | 28,9 | 1% |
Rimi Latvia | 45,8 | -4% |
Rimi Lietuva | 19,8 | -7% |
Rimi Baltic grupa, kopā | 94,5 | -3% |
Izmaiņas, % norāda procentuālās izmaiņas salīdzinājumā ar iepriekšējā gada attiecīgo periodu. Lai iegūtu salīdzināmus datus, tika izmantots fiksētais valūtas maiņas kurss.
Kompānija Rimi Baltic vada 237 veikalus Baltijā, no kuriem 75 atrodas Igaunijā, 99 – Latvijā un 63 – Lietuvā.