Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjoms no 2009. gada janvāra līdz marta beigām
Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjoms, neieskaitot pievienotās vērtības nodokli, no 2009. gada janvāra līdz marta beigām sasniedza 297,3 miljonus eiro. Salīdzinot ar iepriekšējā gada tādu pašu periodu, tas ir samazinājies par 1,1 %.
Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjomi no 2009. gada janvāra līdz marta beigām katrā valstī atsevišķi, neieskaitot PVN:
Miljoni eiro | Izmaiņas, % | |
Rimi Eesti Food | 89,3 | 1,1% |
Rimi Latvia | 145,1 | -1,4% |
Rimi Lietuva | 62,9 | -3,7% |
Rimi Baltic grupa, kopā | 297,3 | -1,1% |
Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjomi 2009. gada martā katrā valstī atsevišķi, neieskaitot PVN:
Miljoni eiro | Izmaiņas, % | |
Rimi Eesti Food | 29,8 | -3,2% |
Rimi Latvia | 49,7 | -5% |
Rimi Lietuva | 20,8 | -9,4% |
Rimi Baltic grupa, kopā | 100,3 | -5,4% |
Izmaiņas, % norāda procentuālās izmaiņas salīdzinājumā ar iepriekšējā gada attiecīgo periodu. Lai iegūtu salīdzināmus datus, tika izmantots fiksētais valūtas maiņas kurss.
Kompānija Rimi Baltic vada 238 veikalus Baltijā, no kuriem 75 atrodas Igaunijā, 99 – Latvijā un 64 – Lietuvā.