Rimi iegūst zelta kategoriju Ilgtspējas indeksā un atkārtoti iegūst ģimenei draudzīga komersanta statusu

25. Maijs, 2012

Šā gada 25. maijā notika Ilgstpējas indeksa 2012. noslēguma pasākums Rīgā, Rīgas vēstures un kuģniecības muzejā, kurā tika paziņoti indeksa rezultāti. Saskaņā ar Ilgstpējas indeksa vērtējumu, Rimi iekļuvis zelta kategorijā. Tik augsts novērtējums saņemts pirmo reizi, iepriekšējos divos gados uzņēmums bija iekļuvis sudraba kategorijā.
Tika sveikti lgtspējas indeksa dalībnieki, novērtējot to sniegumu piecās ilgtspējīgas darbības jomās: uzņēmuma stratēģija, darba vide, tirgus attiecības, vide un sabiedrība. Vidējais uzņēmumu rādītājs sasniedzis 62%, gada laikā pieaugot par 9 procentpunktiem, apliecinot uzņēmumu attīstību un veiktos uzlabojumus savā darbībā.

Kopumā šogad indeksēti 46 dalībnieki, no kuriem apliecinājumu par atbilstību bronzas kategorijai saņēma 9 uzņēmumi, sudraba kategoriju 29 uzņēmumi, bet septiņi no dalībniekiem, tostarp arī SIA Rimi Latvia, iekļuvuši Ilgtspējas indeksa zelta kategorijā. Viens dalībnieks - AS Aldaris šogad ieguvis platīna kategoriju.


 


Ilgtspējas indekss Latvijas uzņēmumiem piedāvā iespēju izmantot stratēģiskās vadības rīku, lai izvērtētu savu darbību, kā arī saņemtu ekspertu ieteikumus turpmākai attīstībai. Savukārt sabiedrība, valsts un nevalstiskās organizācijas var saņemt uzticamu informāciju par uzņēmuma darbību, novērtējot uzņēmuma pūliņus un ieguldījumu Latvijas attīstībā ilgtermiņā.

Godinot tos darba devējus, kuru darbības politika un pakalpojumi ir draudzīgi bērniem un ģimenēm, Ilgstpējas indeksa 2012 noslēguma pasākumā tika pasniegtas apliecības par Ģimenei draudzīga komersanta statusu. Arī Rimi Latvia ieguvis ģimenei draudzīga komersanta statusu. Uzņēmumus, kas šo apbalvojumu ieguvuši, Labklājības ministrija apzināja un izvērtēja sadarbībā ar Ilgtspējas indeksu, kopīgi izstrādājot un indeksa aptaujas anketā integrējot atbilstošus kritērijus par ģimenei draudzīgas politikas īstenošanu uzņēmumā. Statusu Labklājības ministrija piešķir uzņēmumiem, kas īsteno ģimenei draudzīgu politiku gan savā komercsabiedrībā, gan plašākas sabiedrības kontekstā, piemēram, sniedzot pakalpojumus un nodrošinot atbilstošu vidi.
Kopā šogad ģimenei draudzīga komersanta statusu ieguva 11 uzņēmumi.

 

 


Populārākie raksti