Rimi ir sestais mīlētākais zīmols Latvijā
22. septembrī jau divpadsmito reizi tika apbalvoti Latvijā mīlētākie zīmoli. Iedzīvotāju vērtējumā Rimi ir sestais mīlētākais zīmols Latvijā.
Salīdzinot ar rezultātu pērn, Rimi zīmols ir atkāpies vienu vietu uz leju (pērn Rimi tika atzīts par 5.mīlētāko zīmolu Latvijā). Saskaņā ar šī gada Latvijas mīlētāko zīmolu topa veidotāju apkopto informāciju, Rimi par izdevīgu uzskata 43% aptaujātie, par kvalitatīvu – 32%, bet par unikālu – 12%.
Kopumā Rimi kā savu iecienītāko zīmolu bija minējis 21% respondentu. Topa pamatā ir pētījums, kas tiek veikts pēc starptautiski radītas un vietēji adaptētas zīmolu izpētes metodikas. Izpēte ietver vairāk nekā 1000 jautājumu par zīmolu un auditorijas savstarpējām attiecībām, auditorijas dzīvesstilu, mediju lietojumu un demogrāfiju.