Rimi: Karstā laika iespaidā cilvēki steidz pirkt saldējumu un plāno atpūtu pie dabas
Beidzot iestājoties ilgi gaidītajiem siltajiem un vasarīgajam laika apstākļiem, Latvijas iedzīvotāji steidz baudīt vasaru, tādēļ šajā nedēļā visos mazumtirgotāja Rimi veikalos dubultojies pieprasījums pēc tādām sezonas precēm kā saldējums, grilēšanai paredzētie produkti, kā arī dažādi sauļošanās krēmi un pretinsektu līdzekļi. Turklāt liela daļa pircēju priekšroku devuši tieši Latvijas ražotāju produkcijai.
Kā liecina jaunākie Rimi pārdošanas rādītāji, pieprasījums pēc saldējuma palielinājies aptuveni divas reizes. Joprojām populārākie ir dažādu viedu porciju saldējumi konusos un uz kociņiem. Šī gada jūnijā Latvijas iedzīvotāji tos ēda par 40% biežāk nekā šajā pašā laikā pagājušajā gadā. Tāpat cilvēki novērtējuši dažādus sorbertus un saldēto sulu saldējumus, jo to noiets audzis par aptuveni 20%.
„Vēsais jūnijs veicinājis to, ka līdz ar pirmajām karstajām dienām cilvēki steidzas baudīt vasaru un ar to saistītās aktivitātes pie dabas, par ko liecina divas reizes lielākais pieprasījums pēc odu un ērču atbaidīšanas līdzekļiem, kā arī saules aizsarglīdzekļiem. Turklāt priecē, ka visbiežāk pircēji dod priekšroku tieši Latvijas ražotāju produkcijai. Tāpat cilvēki labprāt veldzējas, iegādājoties saldējumu un baudot gan jau zināmas garšas, gan tādas jaunas Rimi sortimenta vairācijas kā griljāžas, mango, bumbieru, jogurta, tiramisu, maskarpones, citronu, olu krēma, piparmētru, kafijas, halvas vai zemesriekstu saldējumu,” informē Inga Bite, SIA Rimi Latvia sabiedrisko attiecību vadītāja
Līdz ar karstā laika iestāšanos šajā nedēļā populārākais produkts ir bijis bērniem paredzētais Nivea saules aizsargkrēms ar SPF 30 filtru, kas vedina domāt, ka ģimenes Latvijā plāno kopīgu atpūtu un aktivitātes svaigā gaisā. Tāpat Latvijas iedzīvotāji priekšroku devuši arī Latvijas ražotāja Dzintars produktu sērijai Jūrmala, visbiežāk izvēloties balzāmu pret apdegumiem Jūrmala SOS.
Gatavojoties atpūtai pie dabas, audzis pieprasījums arī pēc šašlikiem un cepamdesiņām. Apkopotie pārdošanas dati rāda, ka Rimi klienti biežāk izvēlējušies jau iecienītas un tradicionālas marinādes un garšas, vistas un cūkgaļas marinādes izvēloties līdzvērtīgi. Augstās kvalitātes un labās cenas dēļ joprojām izteikts līderis pircēju vērtējumā ir Rimi ražotie produkti. Latvijas iedzīvotāji visbiežāk pirkuši cūkgaļas Rimi preču zīmes ražoto Šašliks Savējiem un Šašliks grilētājiem, kam seko Lido klasiskais kakla karbonādes šašliks.
Pašlaik Rimi Latvia tīklā ir 113 trīs formātu veikali: 27 Rimi hipermārketi, 40 Rimi lielveikali un 46 zemo cenu veikali Supernetto. Rimi un Supernetto veikali darbojas 27 Latvijas pilsētās.
Papildinformācija:
Inga Bite
SIA Rimi Latvia sabiedrisko attiecību vadītāja
Mob. tālr. 28626761
E-pasts: inga.bite@rimibaltic.com