Rimi kopā ar Latvijas Mākslas akadēmijas studentiem izstrādās dizainu privātās preču zīmes produktiem
Dizaina skices sagatavojuši LMA Dizaina nodaļas Grafikas dizaina 2. kursa studenti asoc. prof. Maijas Rozenfeldes vadībā, kuriem tika dots uzdevums izveidot grafisko dizainu astoņiem saldumu kategorijas produktiem. Iepazīstoties ar darba uzdevumu un Rimi zīmola stratēģiju, studenti viesojās pie Rimi sadarbības partnera – radošās aģentūras Magic B40, kā arī apciemoja Rimi biroju, uzklausot sīkākas norādes no Rimi iekšējās dizaina komandas. Potenciālos dizainus studenti testējuši arī veikalu plauktos, lai izvērtētu, kādi risinājumi ir piemērotāki. Rezultātā radīti 34 dizaina virzieni, sniedzot studentiem nenovērtējamu praktisku pieredzi profesionālajā darbībā.
“Redzam, ka mūsu pircēji iecienījuši Rimi privātās preču zīmes produktus un to izdevīgumu, tāpēc pastāvīgi cenšamies attīstīt šo līniju, piemēram, šogad Rimi esam attīstījuši 400 jaunus produktus un to dizainus, ko turpināsim arī nākamgad.
Tāpat strādājam, lai padarītu tos pēc iespējas pamanāmākus un vizuāli pievilcīgākus. Sadarbībai ar LMA izvēlējāmies saldumu sēriju, jo nereti saldumi tiek pirkti dāvināšanai, kas nozīmē, ka tas ir emocionāls pirkums un iepakojumam ir liela nozīme. Ar lielu interesi gaidām, kā tiks novērtētas mākslas studentu idejas arī no mūsu pircēju puses! Šādi radoši sadarbības projekti ir lieliska iespēja gūt jaunu enerģiju un vērtīgu pieredzi, vēl vairāk izcelt mūsu vērtības, kā arī paskatīties uz labi zināmo no jauna skatupunkta,” stāsta Rimi Latvia sabiedrisko attiecību vadītāja Inga Bite.
“LMA aktīvi veicina radošo un māksliniecisko sadarbību ar uzņēmējiem, apvienojot akadēmisko un praktisko pieredzi, kas bagātina studiju procesu. Šāda sadarbība ne tikai nodrošina uzņēmumiem iespēju iegūt inovatīvus grafiskā dizaina risinājumus, bet arī palīdz sagatavot jaunus speciālistus, kas labi izprot tirgus prasības. LMA novērtē uzņēmumu ieguldījumu studiju procesā, daloties ar savām zināšanām un laiku, piedaloties specializēto projektēšanas darbu izstrādē.
Šī sadarbība ir abpusēji izdevīga: uzņēmumi iegūst radošus risinājumus, savukārt studenti gūst pieredzi, kas ļauj viņiem labāk orientēties profesionālajā vidē,” uzsver LMA Attīstības un komunikācijas daļas vadītājs Jānis Gailītis.
LMA studentu sagatavotās dizaina skices nākamā gada sākumā varēs aplūkot Rimi sociālo tīklu profilos un arī veikalos, balsojot par sev tīkamāko dizainu. Savu izvēli izdarīs arī Rimi žūrija, kurā darbosies privātās preču zīmes komanda un radošās aģentūras dizainers, kurš jau iepriekš izstrādājis Rimi privātās preču zīmes dizainu. Uzvarētāju noteiks gan pircēju balsojums, gan iekšējais balsojums, un plānots, ka šis dizains tiks paturēts ilgtermiņā un būs pieejams Rimi veikalos visā Baltijā.