Rimi Latvia uzsāk publiskos testus e-veikala mājas piegādēm
Šis ir pēdējais e-veikala platformas testēšanas posms un pēc tā sekmīga noslēguma jau tuvākajā laikā ikviens pircējs varēs izmantot jauno Rimi e-veikalu saviem ikdienas pirkumiem.
Pašlaik testēšanā iesaistīta daļa Rimi pastāvīgo klientu, kuriem ir iespēja izmantot produktu piegādes pakalpojumu Rīgas teritorijā. E-veikalā pieejams plašs preču sortiments gan ar pārtiku, gan sadzīves precēm un pasūtījumu komplektēšana piegādei uz mājām tiek veikta Rimi veikalā tirdzniecības centrā Spice. Pārliecinoties par korektu e-veikala sistēmu darbību, lietotāju bāze un pasūtījumu piegādes zona tiks pastāvīgi paplašināta, pakāpeniski audzējot to pircēju skaitu, kuri izvēlas iepirkties internetā.
“Mūsu pērn veiktais pētījums rāda, ka ceturtā daļa Baltijas iedzīvotāju ir izmēģinājuši pārtikas iegādi internetā un laika taupīšana, izmantojot dažādus digitālos risinājumus, kļūst tikai aktuālāka. Šis ir līdz šim vērienīgākais Rimi īstenotais IT projekts, un publiskais tests ir izšķirošs, lai pārliecinātos par visu sistēmu korektu darbību un apkopotu reālu pircēju pieredzi. Pirkumu piegādes uz mājām ir tikai pirmais solis, jo pircēju ērtībām piedāvāsim izvēli no trīs dažādiem preču saņemšanas veidiem, kas paredz ērtu risinājumu, kā sagatavoto pirkumu grozu saņemt veikalā vai ar piegādi mājās,” stāsta Rimi Latvia valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.
Papildus pasūtījumu piegādei uz mājām, Rimi e-veikala pircēji varēs izvēlēties arī preču saņemšanu atsevišķos Rimi veikalos, kur būs iekārtoti preču saņemšanas punkti. Pie veikala Rimi Ozols pašlaik tiek veidota īpaša novietne jeb Rimi Drive, kurā pircēji varēs ierasties ar savu auto un e-veikalā veiktais pasūtījums tiks nogādāts tieši pircēja automašīnā. Pēc e-veikala atvēršanas pirkumus varēs saņemt arī pie Rimi Ozols un Rimi Spice informācijas centriem, kur, ievadot pasūtījuma PIN kodu speciālā terminālī, Rimi darbinieks izsniegs sakomplektēto pasūtījumu.