Rimi otro gadu pēc kārtas iegūst 8.vietu Latvijas Mīlētāko zīmolu topā
Rosinot diskusiju par zīmolu nozīmi uzņēmējdarbībā un veiksmes kritērijiem Latvijā, 17. septembrī, koncertzālē Palladium, jau astoto gadu pēc kārtas norisinājās Latvijas Mīlētāko zīmolu topa apbalvošanas ceremonija. Jau otro gadu pēc kārtas Rimi ierindojies topa 8. vietā, aiz sevis atstājot tādus zīmolus kā Youtube (mīlētāko zīmolu topa 12. vieta), Martini Asti (18. vieta) un Facebook (29. vietā). Ilgadējie topa līderi Google un Inbox arī šogad saglabājuši savas pozīcijas, bet 3. vietā ierindojusies Nokia.
“Rimi zīmola galvenās vērtības - vienkāršība, īpaša attieksme pret ikvienu mūsu klientu, spēja iedvesmot, tiek bāzētas uz rūpīgu darbu veikalu piedāvājumu stiprināšanā, laba apkalpošanas līmeņa, kvalitātes, kā arī cenas nodrošināšanā. Rimi vērtības un stabilitāti apliecina ne vien pircēju uzticība, kuri ik dienas iegriežas kādā no mūsu veikaliem un to sauc par “Savu Rimi”, bet arī iegūtie apbalvojumi un novērtējumi. Līdz ar stabilu vietu Latvijas mīlētāko zīmolu topā šogad esam saņēmuši arī ģimenei draudzīga komersanta statusu un atzinību par senioriem draudzīgu uzņēmumu, ko piešķīrusi Labklājības ministrija, kā arī 4. vieta Reputācijas topā un Zelta kategorija Ilgtspējības indeksā,” saka Valdis Turlais, Rimi Latvia valdes priekšsēdētājs.