Rimi pilnībā pāriet uz digitālu lojalitātes kampaņu uzlīmju krāšanu 

03. Februāris, 2020
Rūpējoties par to, lai mazinātu potenciālo ietekmi uz vidi un pilnveidotu iepirkšanās pieredzi, no 4. februāra lielveikalu tīkla Rimi lojalitātes kampaņu uzlīmes varēs uzkrāt tikai digitāli

Izmantojot Mans Rimi lojalitātes karti, arī uzlīmju izmantošana dažādu kampaņu ietvaros notiks digitālā formātā, atsakoties no to līmēšanas speciālajos bukletos.  

Līdz šim uzlīmju uzkrāšanu bija iespējams veikt gan pircēja Mans Rimi lojalitātes kartē, gan arī saņemt papīra uzlīmes pēc pirkumu apmaksas pie kases. Turpmāk, lai saņemtu digitālās uzlīmes, norēķinoties par katru pirkumu, būs jāuzrāda Mans Rimi karte. Pirkumā nopelnītais uzlīmju skaits automātiski tiks pievienots pircēja kartes kontam un būs aplūkojams pirkuma čekā. Aktuālo informāciju par uzkrātajām uzlīmēm varēs aplūkot savā lietotāja kontā mansrimi.lv, mobilajā lietotnē Rimi un veikalos atrodamajos Rimi kioskos.  

Pirmā lojalitātes kampaņa, kas norisināsies pēc jaunā sistēmas, sāksies 4. februārī. Tās laikā būs iespējams krāt digitālās uzlīmes, lai iegādātos spilvenus ar animācijas filmas “Ledus sirds” varoņu attēliem. 

“Sekojot pircēju ikdienas paradumiem, redzam, ka sekmīgi darbojas jau pirms vairākiem gadiem ieviestā iespēja lojalitātes kampaņu uzlīmes uzkrāt digitāli. Tāpēc šis ir loģisks solis, lai ikdienā veiktu videi draudzīgākas izvēles un taupītu dabas resursus. Vienlaikus šis risinājums piedāvā būtiskus praktiskos ieguvumus un daudz ērtāku kampaņu balvu saņemšanas mehānismu, ļaujot izvairīties no situācijām, kad pircēji uzlīmes vai bukletus ar tām nozaudē vai netīšām sabojā. Turklāt digitālo uzlīmju krāšana ievērojami atvieglo arī kasieru darbu,” skaidro Rimi Latvia sabiedrisko attiecību vadītāja Regīna Ikala.  

Ar izmaiņām lojalitātes programmas nosacījumos iespējams iepazīties šeit.


Populārākie raksti