Rimi privātās preču zīmes smūtijs ieguvis prestižu Eiropas pārtikas inovāciju apbalvojumu

10. Aprīlis, 2025
Rimi smūtijs Selection by Rimi Tropical Chia ieguvis Private Label Award bezalkoholisko dzērienu kategorijā, apliecinot Rimi zīmolu izaugsmi un kvalitāti.

Kopš nonākšanas tirdzniecībā 2023. gada beigās smūtija Selection by Rimi Tropical Chia pārdošanas dati ir pastāvīgi auguši: tas ir visvairāk pirktais smūtijs no Selection by Rimi svaigo sulu un smūtiju sortimenta Latvijā un otrais pirktākais Lietuvā. Ņemot vērā veiksmīgos pārdošanas rādītājus un lielo pieprasījumu Latvijā un Lietuvā, no šī gada marta dzēriens pieejams arī Igaunijas tirgū.

“Pēdējie gadi ir iezīmējuši arvien pieaugošu pircēju interesi par bezalkoholiskajiem dzērieniem, kas iet rokrokā ar veselīgāka dzīvesveida tendencēm. Baltijas iedzīvotāji biežāk izvēlas veselīgas, garšīgas un uzturvielām bagātas alternatīvas, kas veido nozīmīgu daļu no Rimi privātās preču zīmes sortimenta, tai skaitā Selection by Rimi smūtiju un sulu dzērienu līnijas. Tas arī iedvesmo nemitīgi attīstīt mūsu piedāvājumu: sadarbībā ar ražotājiem no dažādām valstīm izstrādājam jaunus inovatīvas garšas produktus, ko piedāvāt mūsu pircējiem, un ir liels gandarījums, ka to novērtē ne tikai Baltijas valstu iedzīvotāji, bet arī starptautisku konkursu žūrijas. Turklāt pašreizējā ekonomiskajā situācijā privātā preču zīme ir labs veids, kā palīdzēt pircējiem ietaupīt, jo privātās preču zīmes produkcija nodrošina izcilu kvalitāti par pieejamu cenu,” saka Rimi Latvia kategoriju departamenta direktore Inese Pētersone.

Pagājušā gada rudenī sadarbībā ar Nielsen veiktais pētījums* par privātās preču zīmes produktu iegādes paradumiem Baltijas valstīs rāda, ka vairāk nekā trešdaļa pircēju izvēlas privātās preču zīmes produktus tieši zemākas cenas dēļ: tā norādījuši 39 % aptaujāto Latvijā.

Dati liecina, ka aptuveni 87 % no visiem Latvijā aptaujātajiem privātās preču zīmes produkciju iegādājas bieži. To apstiprina arī Rimi pārdošanas dati – šobrīd katra ceturtā Rimi veikalos nopirktā prece ir no privāto preču zīmju klāsta. 33 % aptaujāto novērtē cenas un kvalitātes attiecību, turklāt lielākā daļa aptaujāto (83 %) norāda, ka privātās preču zīmes produktiem ir tikpat augsta vai vēl augstāka kvalitāte nekā populāriem zīmoliem.

Kā rāda Nielsen pētījuma rezultāti, Rimi privātā preču zīme ir viens no vadošajiem privāto preču zīmju zīmoliem, kas ieņem 1. vietu Latvijā un 2. vietu Igaunijā. “Katru gadu ieviešam simtiem jaunu privāto zīmolu produktu, lai apmierinātu klientu vajadzības un vēlmes. Taču tā ir arī lieliska iespēja eksperimentēt, ieviest inovācijas un nodrošināt unikālu augstas kvalitātes produktu klātbūtni mūsu veikalos,” saka I. Pētersone.

Vispopulārākās privātās preču zīmes kategorijas 2024. gadā bija piena produkti, konditorejas izstrādājumi, maize un siers, bet visiecienītākā prece – gurķi. Šobrīd Rimi privātās preču zīmes sortimentā ir vairāk nekā 20 dažādi zīmoli, no kuriem vispopulārākie ir Rimi, Selection by Rimi, Rimi Smart un Mani Gardumi. Pircēji iepazīstināti arī ar privātās preču zīmes jaunumu – mājdzīvnieku barības zīmoliem NutriBalance un Nutribalance Selection.

*Nielsen pētījums veikts Latvijā, Lietuvā un Igaunijā 2024. gada novembrī un decembrī, katrā valstī aptaujājot 1600 iedzīvotāju vecumā no 16 līdz 65 gadiem.


Populārākie raksti