Rimi saņem Eiropas līmeņa PR balvu par cenu imidža uzlabošanas kampaņu
Kopumā Rimi kampaņa tika nominēta kā viena no pieciem finālistiem trīs kategorijās – labākā mazumtirdzniecības, influenceru komunikācijas un Baltijas valstu kampaņa. Padarīsim Rimi zīmolu pieejamu visiem! izstrādāta kopā ar sadarbības partneriem digitālo aģentūru CUBE, radošo aģentūru Enter Creative un sabiedrisko attiecību aģentūru Deep White.
“Esam gandarīti, ka Rimi paveiktais ir pamanīts arī Eiropā un žūrija novērtējusi mūsu kampaņu kā labāko Baltijā. Iekļūt šī prestižā konkursa finālā un būt par vienu no piecām labākajām Eiropas kampaņām jau ir sasniegums, turklāt Baltijas kategorijā tikām pie galvenās balvas!
Šis apliecinājums parāda, ka mūsdienās PR un digitālā satura sinerģijai ir liela nozīme, turklāt mēs esam uz pareizā ceļa, lai sasniegtu gan mūsu biznesa mērķus, gan palīdzētu klientiem ik dienas izdarīt gudras un pārdomātas izvēles, ļaujot arī ietaupīt.
Paldies visai komandai par sasniegto – prieks strādāt kopā ar profesionāļiem!” uzsver Inga Bite, Rimi Latvia sabiedrisko attiecību vadītāja.
European Excellence Awards ietvaros tiek godinātas Eiropas labākās PR&CR kampaņas, balvas tika pasniegtas vairāk nekā 60 kategorijās. Vairāk par balvu un citām Rimi nominācijām iespējas uzzināt, spiežot šeit.