Rimi virzība uz atteikšanos no sprostos dētu olu tirdzniecības
Mūsu mērķis ir laimīgas vistas, apmierināti klienti un olas par pieņemamu cenu ikvienam, tāpēc mūsu transformācijas procesā Rimi Baltic vadās pēc sekojošiem galvenajiem principiem.
- Mēs esam apņēmušies panākt, lai mūsu sortimentā būtu svaigas olas, kas iegūtas no ārpus sprostiem turētām vistām, – gan mūsu pašu, gan piegādātāju zīmolu produktos.
- Mūsu transformācijas plānā ņemts vērā gan lokālās produkcijas aspekts, kas ir mūsu ilgtspējas programmas viens no pīlāriem, gan klientu jutīgums pret cenu.
- Mēs cieši sadarbojamies ar olu ražotājiem.
Linda Jākobsone, Rimi Baltic kategoriju vadības direktore
"Kopš 2018. gada Rimi Baltic ir stratēģiski koncentrējies uz to, lai kļūtu par ārpus sprostiem dētu olu tirgotāju, pakāpeniski samazinot 3. kategorijas olu produktu īpatsvaru mūsu sortimentā. Ambīcijas, ko uzņēmāmies līdz ar 2017. gada memorandu, nav tikai plāns uz papīra – mēs jau veicam konkrētus pasākumus savā darbībā gan attiecībā uz privātā zīmola produktiem, gan partnerībā ar piegādātājiem.
Mūsu mērķis ir godīga un atbildīga tirdzniecība un nākamais ilgtspējības līmenis, tāpēc speram mazus, bet apņēmīgus soļus labākas rītdienas virzienā, par prioritāti izvirzot gan vietējo produktu, gan cenu pieejamību mūsu klientiem. Esam pārliecināti, ka sadarbība ar vietējiem ražotājiem un citām ieinteresētajām pusēm veicinās šo ambīciju īstenošanu.
Vairāk par Rimi virzību uz atteikšanos no sprostos dētu olu tirdzniecības lasi šeit