Rimi visās kasēs piedāvā elektroniskos čekus
No 19. janvāra Rimi ir pirmais pārtikas mazumtirgotājs, kurš piedāvā iespēju pircējiem pilnībā atteikties no drukātajiem čekiem visās Rimi kasēs, tādējādi nodrošinot ērtāku un videi draudzīgāku iepirkšanos. Iespēja atteikties no drukātajiem čekiem un to saņemšana elektroniskā formātā pircējiem jāaktivizē pašiem savā Mans Rimi profilā vai mobilajā lietotnē.
Kā liecina trīs mēnešu statistika, kopš elektronisko čeku ieviešanas tos visaktīvāk lieto lojālākie Rimi pircēji, kuri izmanto Rimi mobilo lietotni – teju trešā daļa jeb 28% no šiem klientiem. Šādai pieejai ir vairāki praktiski ieguvumi – pircējam nav jārūpējas par čeku uzglabāšanu preču garantijas jautājumu risināšanai, un tiek izslēgts risks, ka čeks var nozust vai izbalēt. Turklāt tas arī ļauj ietaupīt čeku drukāšanai nepieciešamos resursus un izvairīties no nevajadzīgu atkritumu radīšanas.
“Līdz šim lielākais izaicinājums, ar ko esam saskārušies, ir klientu gaidas, ka elektroniskos čekus viņi saņems automātiski, taču tā nav – šai iespējai ir jāpiesakās pašiem. Klienti, kuri jau to izdarījuši, atzinīgi vērtē šādu iespēju, kas ļauj iepirkties efektīvāk un dabai draudzīgāk. Čeks ir salīdzinoši sīka ierastā iepirkšanās procesa sastāvdaļa, tomēr tas nozīmē būtisku planētas resursu patēriņu. Atteikšanās no drukātajiem čekiem ļauj katram no mums ar atbildīgu izvēli sniegt ieguldījumu, lai mazinātu savu darbību nospiedumu uz vidi. Tāpēc esam ļoti gandarīti, ka nu jauno risinājumu varam nodrošināt ne tikai pašapkalpošanās, bet arī parastajās kasēs, līdz ar to tas ir pieejams ikvienam pircējam,” stāsta Zane Ermansone, Rimi Baltic digitālās attīstības direktore.
Pircējiem, kuri turpmāk vēlas pirkumu čekus saņemt elektroniski, ir jāpiesakās šai iespējai savā Mans Rimi profilā interneta vietnē vai mobilās lietotnes sadaļā Elektroniskais čeks. Visi elektroniskie pirkumu čeki automātiski tiks saglabāti pircēja Rimi lietotnes kontā, kā arī atsevišķi iespējams pieteikt čeku saņemšanu e-pastā.