Līdz 31. decembrim senioriem Rimi piegāde ir bez maksas

01. Janvāris, 2024
Vairākums Latvijas senioru atzīmē, ka viņiem ir svarīgi, ka preces un pakalpojumi pieejami arī internetā. Tāpēc, iedrošinot seniorus iepirkties Rimi e-veikalā, līdz 31. decembrim piedāvājam senioriem Rimi e-veikala piegādes bez maksas.

Tu vari ātri un ērti salīdzināt produktu cenas, apskatīt labākos piedāvājumus un ietaupīt laiku, ko veltīt sev un saviem mīļajiem.

Vienkārši ienāc savā Mans Rimi profilā un sāc iepirkties, bezmaksas piegāde Tev tiek piemērota automātiski.

Mājas piegādēm minimālā groza summa ir 20 eur.

Tavs pasūtījums nonāks pie Tavām durvīm jau tajā pašā dienā, ja veic pasūtījumu līdz 12:30 vai dažās adresēs arī līdz 15:00.

Ja kāda no Tavām iecienītajām precēm nebūs pieejama, mēs Tev atsūtīsim ziņu pirms piegādes un atgriezīsim naudu.

Ja gadījumā piegādes kvalitāte Tevi neapmierina vai rodas kāds jautājums, mūsu Klientu Serviss būs gatavs Tev palīdzēt atrast risinājumu.

Vēlies ietaupīt vēl? Atgādinām, ka pirmdienās senioriem Rimi veikalos un Rimi e-veikalā ir -10% atlaide.

Citus jaunumus apskati šeit.

Pamācība, kā veikt pasūtījumu:

  1. Ieej Rimi aplikācijā vai Rimi e-veikalā un autorizējies savā Mans rimi profilā. Ja gadījumā neizdodas autorizēties, sazinies ar mūsu Klientu servisu +371 80000180.
  2. Spied uz Rezervē laiku >, bezmaksas piegāde senioriem piemērojas automātiski.
  3. Atzīmē Piegāde uz adresi un ievadi informāciju. Kad esi to ievadījis, spied Apstiprināt.
  4. Izvēlies sev piemērotāko laiku ar statusu Pieejams. Vari sākt iepirkties!
  5. Apskati Mani produkti, lai redzētu savus iecienītākos produktus, izmanto meklētāju un kategorijas, lai viegli atrastu tos produktus ko meklē, kā arī apskati Akcijas, kur atradīsi labākos piedāvājumus.
  6. Kad esi sev visu iekāroto ielicis grozā spied Apskatīt grozu.
  7. Ja kādu produktu aizmirsi pievienot, to pirms maksāšanas vēl vari izdarīt. Ja visi produkti ko izvēlējies ir grozā, spied Maksāt.
  8. Izvēlies maksāšanas veidu un ievadi nepieciešamo informāciju.
  9. Kad parādās apstiprinājums, esi veiksmīgi veicis pasūtījumu. Gaidi kurjeru sev norādītajā laikā. Pēc pasūtījuma saņemšanas pārbaudi, vai visi produkti, ko izvēlējies, ir atvesti. Ja kāds produkts trūkst vai ir bojāts, sazinies ar mūsu Klientu servisu +371 80000180 un viņi palīdzēs atrast risinājumu.

 

Dodies uz e-veikalu


Populārākie raksti