Zemo cenu zīmola Rimi Smart gada pirktākie produkti - ūdens, piens, salvetes un biezpiens
Ņemot vērā pircēju paradumus, preču klāsts palielināts līdz 193 produktiem. Kā liecina pārdošanas radītāji, pircēju iecienītākie Rimi Smart produkti gada laikā pēc pārdoto vienību skaita bijuši gāzēts un negāzēts dzeramais ūdens 1,5 litru iepakojumā, piens ar 2,5% tauku saturu, salvetes un pilnpiena biezpiens. Savukārt no produktiem, kas tiek pārdoti uz svaru, pieprasītākās bijušas atdzesētas cūku aknas, kam seko siers Tilsit un karsti kūpinātas cāļa ceturtdaļas.
“Pirmais Rimi Smart gads ir bijis intensīvs, taču kopumā vērtējams kā veiksmīgs – esam paveikuši nozīmīgu darbu un redzam, ka pircēji arvien biežāk novērtē iespēju gudri ietaupīt. Līdz ar Rimi Smart zīmola attīstīšanu apmeklētājiem piedāvājam plašu privātās preču zīmes produktu klāstu par labu cenas un kvalitātes attiecību, ļaujot pircējiem iepirkties īpaši izdevīgi,” uzsver Rimi Latvia sabiedrisko attiecību vadītāja Inga Bite.
Rimi Smart jau no ieviešanas sākuma vērojama pieaugoša pieprasījuma tendence. Dati liecina, ka pircēji arvien biežāk izvēlas ietaupīt ar izdevīgiem privātās preču zīmes produktiem tādās ikdienas produktu grupās kā, piemēram, pārstrādāta gaļa un zivis, kur Rimi Smart preču pieprasījums gada laikā ir pieaudzis par 34,3%. Tai pašā laikā pieprasījums pēc graudu produktiem un saldumiem pieaudzis par 30,8%, savukārt piena produkti bijuši par 19,7% pieprasītāki. Kopumā šī zīmola ieviešana ir stiprinājusi izdevīgo cenu piedāvājumu ar kvalitatīviem un garšīgiem produktiem, kurus raksturo košs un pamanāms dizains.
“Šī gada laikā Rimi Smart produktu attīstība ir gājusi ciešā kopsolī ar veiksmīgi realizēto iniciatīvu par sāls, cukura un piesātināto tauku samazināšanu privātās preču zīmes produktos.
Esam sasnieguši mērķus padarīt šos produktus veselīgākus, saglabājot to garšas īpašības, ko tik ļoti novērtē pircēji. Šobrīd Latvijā 114 privātās preču zīmes produktos un 101 gatavās kulinārijas ēdienā esam ieviesuši receptūras, kurās izmantots par 15% mazāk sāls, par 10% mazāk cukura un par 10% mazāk piesātināto tauku,” skaidro Rimi Latvia sabiedrisko attiecību vadītāja Inga Bite.
Rimi iniciatīva par sāls, cukura un piesātināto tauku samazināšanu privātās preču zīmes produktos tika īstenota arī Lietuvā un Igaunijā. Kopumā Baltijas valstīs privātās preču zīmes produktos cukura daudzums ir samazināts par 18,4%,sāls daudzums – par 22,5%, bet piesātināto tauku daudzums – par 19,2%.
Kā jau iepriekš ziņots, 2023. gada septembrī Rimi, paplašinot produktu sortimentu par pieejamām cenām un stiprinot privātās preču zīmes piedāvājumu, laida tirgū jaunu zemo cenu zīmolu Rimi Smart. Ar šo zīmolu bija plānots piedāvāt teju 200 produktu dažādās preču grupās, kas gada laikā pakāpeniski nonāca Rimi veikalos un nomainīja iepriekš zināmo Rimi Basic zīmolu.