Jautājumi un atbildes
-
Par Mans Rimi karti
-
Kas ir Mans Rimi karte?
Mans Rimi karte ir plastikāta vai virtuāla karte, kas lietotājam sniedz iespēju iepirkties izdevīgāk Rimi fiziskajos veikalos un Rimi e-veikalā, kā arī baudīt īpašus nosacījumus, iepērkoties pie sadarbības partneriem.
-
Ko Mans Rimi karte man dod?
- Ar šo karti saņemsi īpašus piedāvājumus, iepērkoties Rimi fiziskajos veikalos un Rimi e-veikalā, kā arī pie mūsu sadarbības partneriem – degvielas uzpildes stacijās Neste, Benu aptiekās un izmantojot Omniva piegādes pakalpojumus.
- Katru reizi, kad ar Mans Rimi karti iepērcies Rimi veikalos vai Rimi e-veikalā, Tu krāj Mans Rimi naudu – 1% apmērā no samaksātās summas.
- Ar uzkrāto Mans Rimi naudu Tu vari apmaksāt līdz 99% pirkuma summas fiziskajos Rimi veikalos.
- Izveido Rimi personu grupu un veic kopīgu naudas uzkrājumu ar pārējiem tās dalībniekiem. Šādā grupā var apvienoties līdz 5 cilvēkiem.
-
Kur es varu iegūt Mans Rimi karti, un cik tā maksā?
Fizisko Mans Rimi karti vari iegādāties jebkurā Rimi veikalā, tās cena ir 1 EUR. Piedāvājam piereģistrēt virtuālo Mans Rimi karti mūsu mājas lapā vai Rimi aplikācijā. Mans Rimi virtuālās kartes reģistrēšana ir bezmaksas.
-
Kāpēc kartes pieteikuma anketā jānorāda personas dati?
Mēs lūdzam norādīt personas datus:
lai ar tavu atļauju informētu tevi par aktuāliem un izdevīgiem piedāvājumiem Rimi veikalos un lai tev būtu iespēja izmantot visas Mans Rimi kartes priekšrocības.
Tev ir iespēja atteikties no Mans Rimi ziņu saņemšanas:
sūtot e-pastu: info.lv@rimibaltic.com;
zvanot pa bezmaksas tālruni 80 000 180.
-
Kas ir personalizētie piedāvājumi, un kā tos saņemt?
Katram Mans Rimi kartes īpašniekam personalizēti piedāvājumi tiek sagatavoti, balstoties uz sistēmā esošo viņa pirkumu statistiku un datiem par iepirkšanās paradumiem. Tas nozīmē, ka iecienītie produkti tev būs pieejami par īpašām cenām!
-
Kur es varu apskatīties Mans Rimi personalizētos piedāvājumus?
Personalizētos piedāvājumus vari apskatīties Rimi kioskā (atrodas katrā Rimi veikalā) vai, pieslēdzoties savam profilam, mūsu mājas lapā, kā arī Rimi mobilajā lietotnē.
1x nedēļā Tev ir iespēja tos saņemt savā e-pastā.
-
Ko es varu izdarīt savā Mans Rimi profilā (www.rimi.lv)?
Atverot www.rimi.lv, Tu vari pieslēgties savam Mans Rimi profilam un veikt šādas darbības:
- mainīt savu kontaktinformāciju, dzīvesvietas adresi u.c. (nevarēsi mainīt vārdu, dzimumu un dzimšanas gadu);
- apskatīt Mans Rimi naudas uzkrājumu;
- apskatīt iepirkumu vēsturi un pirkumu čekus, ja esi piekritis saņemt elektroniskos čekus;
- izveidot Rimi personu grupu (līdz 5 cilvēkiem) un kopā ar viņiem krāt un tērēt Mans Rimi naudu (Ja Mans Rimi personu grupa beidz pastāvēt, uzkrātā nauda vienlīdzīgi tiek sadalīta starp visiem tās biedriem);
- reģistrēties dažādiem klubiem un saņemt papildus atlaides;
- izlasīt Mans Rimi kartes lietošanas noteikumus;
- uzdot mums jautājumu un atrast atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem;
- uzzināt Mans Rimi jaunumus u.c.
-
Kas ir digitālā Mans Rimi klienta karte?
Tas ir Tavs virtuālais Mans Rimi konts. Ja Tev nav plastikāta Mans Rimi kartes, Tu vari izveidot digitālo (jeb virtuālo) Mans Rimi klienta karti un plastikāta karte nemaz nebūs nepieciešama, jo Mans Rimi karte vienmēr būs Tavā telefonā Rimi lietotnē.
-
Kā izveidot digitālo Mans Rimi karti?
Bezmaksas noformēt digitālo Mans Rimi klienta karti vari mūsu mājas lapas sadaļā “Ienākt/ Reģistrēties”, tālāk spied uz “Izveidot jaunu kontu”, izvēloties Rimi kartes un konta veidu, kuru vēlies reģistrēt, atzīmē, ka vēlies “Virtuālo karti un kontu”. Pēc tam norādi e-pasta adresi, kuru vēlies izmantot Rimi kontam. Tev būs nepieciešams apstiprināt šo e-pasta adresi, lai pabeigtu reģistrāciju, kurā būs jāievada profila informācija.
-
Kā lietot digitālo Mans Rimi karti?
Lai lietotu digitālo Mans Rimi klienta karti, Tev būs nepieciešama mobilā ierīce (piem., skārienjūtīgs telefons vai planšete) un ieinstalēta Rimi lietotne.
Lai veikalā aktivizētu (piesaistītu) pirkumam digitālo Mans Rimi karti, atver Rimi lietotni un kasu ekrānā noskenē QR kodu. QR koda skenēšana ir tas pats, kas plastikāta Mans Rimi kartes aktivizēšana. Noskenējot QR kodu caur lietotni, saņemsi Mans Rimi kartes atlaides, Mans Rimi naudu par katru pirkumu un krāsi ieguvumus.
-
Kas ir Mans Rimi karte?
-
Mans Rimi nauda
-
Kā es varu iztērēt uzkrāto Mans Rimi naudu?
To Tu vari iztērēt kādā no pirkšanās reizēm, laikus brīdinot kasieri par to, ka par precēm vēlies norēķināties ar daļu Mans Rimi naudas, ja iepērcies parastajā kasē. Iepērkoties pašapkalpošanās kasēs, pirms pirkuma apmaksas izvēlies opciju “Cits maksājuma veids”, izvēlies izmantot Mans Rimi uzkrājumu un norādi, cik lielu summu vēlies izmantot no uzkrājuma. Ar šo naudu Tu vari apmaksāt līdz pat 99% pirkuma summas. Atceries – Mans Rimi nauda ir derīga 1 gadu no tās nopelnīšanas brīža.
-
Kādos gadījumos nevar norēķināties ar Mans Rimi naudu?
Mans Rimi naudu nevar izmantot, maksājot par alkoholiskajiem dzērieniem, tabakas izstrādājumiem un trešo pušu sniegtajiem pakalpojumiem (priekšapmaksas kartēm un to papildināšanu, dāvanu kartēm, rēķinu apmaksu, apdrošināšanas pakalpojumiem, elektroniskajām biļetēm u.tml.).
-
Kādos gadījumos netiek piešķirta Mans Rimi nauda?
Tā netiek piešķirta, iegādājoties alkoholiskos dzērienus, tabakas izstrādājumus un trešo pušu sniegtos pakalpojumus (priekšapmaksas kartes un to papildināšana, dāvanu kartes, rēķinu apmaksa, apdrošināšanas pakalpojumi, elektroniskās biļetes u.tml.).
-
Vai Mans Rimi naudu var pārskaitīt uz citu karti?
Uz citu karti šo naudu nav iespējams pārskaitīt, taču Tu vari atļaut citiem izmantot savu uzkrājumu, izveidojot Rimi personu grupu.
-
Kā es varu noskaidrot savu Mans Rimi naudas uzkrājumu?
Mans Rimi konta bilance tiek parādīta katrā pirkuma čekā. Tāpat Tu vari to apskatīt arī Rimi kioskā, ielogojoties savā profilā mājaslapā www.mansrimi.lv vai Rimi aplikācijā.
-
Cik ilgi ir derīga Mans Rimi nauda?
Tā ir derīga 1 gadu no nopelnīšanas brīža.
-
Kas notiek ar uzkrāto naudu pēc vecās kartes nomaiņas uz jauno?
Uzkrājums automātiski tiek pārskaitīts uz jauno karti, un vecā tiek bloķēta.
-
Kā es varu iztērēt uzkrāto Mans Rimi naudu?
-
Rimi personu grupa
-
Kas ir Rimi personu grupa?
- Tie ir cilvēki, kuri apvienojuši savas Mans Rimi kartes, kopīgi krāj un tērē Mans Rimi naudu. Jebkurš reģistrētas Mans Rimi kartes lietotājs var izveidot Rimi personu grupu. Rimi personu grupas biedriem ir pieejama šāda informācija: grupas biedru skaits, grupas kopējais Mans Rimi naudas uzkrājums, izmantotais Mans Rimi naudas apjoms un katra biedra pirkumu vēsture (no pievienošanās brīža grupai).
- Dalībnieks, kurš izveido grupu, kļūst par tās administratoru, savukārt pārējie – par biedriem. Tiesības kādu no grupas izslēgt, pievienot un slēgt grupu ir tikai administratoram.
- Katrs cilvēks var būt iekļauts tikai vienā grupā.
-
Kas ir Rimi personu grupa?
-
Kartes reģistrēšana
-
Kur var reģistrēt Mans Rimi karti?
To var izdarīt Rimi kioskā, mājaslapā www.mansrimi.lv vai Rimi aplikācijā.
-
Kā es varu reģistrēt Mans Rimi karti, ja man nav mobilā tālruņa numura?
Reģistrē to, zvanot uz Rimi klientu servisa bezmaksas tālruni 80 000 180.
-
Kā es varu reģistrēt Mans Rimi karti, ja man nav e-pasta adreses?
Reģistrē to, zvanot uz Rimi klientu servisa bezmaksas tālruni 80 000 180.
-
Kas ir kartes aktivizācijas kods?
Tā ir ciparu virkne, kuru mēs nosūtam uz tavu tālruņa numuru brīdī, kad Tu reģistrē jaunu Mans Rimi karti. Reģistrācijas brīdī kods jāievada Mans Rimi profilā vai kioskā.
-
Cik ilgi Mans Rimi karte ir izmantojama bez reģistrēšanas?
Ar nereģistrētu karti Tu nevari izmantot uzkrāto Mans Rimi naudu un personalizētos piedāvājumus, kā arī iegūt atlaides, kuras ir pieejamas tikai reģistrētajiem Mans Rimi kartes lietotājiem.
-
Kādi ir Mans Rimi kartes ieguvumi pēc tās reģistrēšanas?
Tu vari uzkrāt un izmantot Mans Rimi naudu, saņemt personalizētos piedāvājumus un iegūt atlaides, kuras ir pieejamas tikai reģistrētajiem Mans Rimi kartes lietotājiem.
-
Kādi ir Mans Rimi kartes ieguvumi pēc aktivizēšanas, bet pirms reģistrēšanas?
Tu vari uzkrāt Mans Rimi naudu.
-
Kā reģistrēt karti Rimi kioskā?
- Tiklīdz esi saņēmis jaunu Mans Rimi karti, novelc to Rimi kioskā un aizpildi prasītos laukus (vārds, dzimšanas datums, dzimums, mobilā tālruņa numurs u.c.). Dari to rūpīgi un atbildīgi!
- Izlasi kartes lietošanas noteikumus un privātuma politiku, atzīmē, ka esi ar tiem iepazinies un tiem piekrīti.
- Atzīmē, kādos kanālos un kādā valodā vēlies saņemt informāciju par aktuāliem un izdevīgiem piedāvājumiem Rimi veikalos.
- Ja vēlies pieteikties Rimi klubiem, tad atzīmē, kuriem klubiem vēlies pieteikties un aizpildi norādītos laukus.
- Tiklīdz karti esi reģistrējis, vari sākt izmantot personalizētos un īpašos Rimi piedāvājumus, kā arī uzkrāto Mans Rimi naudu.
-
Kā reģistrēt karti mājaslapā?
- Kad esi saņēmis jaunu Mans Rimi karti, atver www.mansrimi.lv, izvēlies opciju “Reģistrēties” un ievadi kartes numuru.
- Aizpildi visus prasītos laukus (vārds, dzimšanas datums, dzimums, mobilā tālruņa numurs u.c.). Dari to rūpīgi un atbildīgi!
- Izlasi kartes lietošanas noteikumus un privātuma politiku, atzīmē, ka esi ar tiem iepazinies un tiem piekrīti.
- Atzīmē, kādos kanālos vēlies saņemt informāciju par aktuāliem un izdevīgiem piedāvājumiem Rimi veikalos.
- Ja vēlies pieteikties Rimi klubiem, tad atzīmē, kuriem klubiem vēlies pieteikties un aizpildi norādītos laukus.
- Tiklīdz karti esi reģistrējis, vari sākt izmantot personalizētos un īpašos Rimi piedāvājumus, kā arī uzkrāto Mans Rimi naudu.
-
Kā reģistrēt karti Rimi aplikācijā?
- Kad esi saņēmis jaunu Mans Rimi karti, atver Rimi aplikāciju, izvēlies opciju “Izveidot Mans Rimi profilu”, pēc tam uzspied “Reģistrēties” un ievadi kartes numuru.
- Aizpildi visus prasītos laukus (vārds, dzimšanas datums, dzimums, mobilā tālruņa numurs u.c.). Dari to rūpīgi un atbildīgi!
- Izlasi kartes lietošanas noteikumus un privātuma politiku, atzīmē, ka esi ar tiem iepazinies un tiem piekrīti.
- Atzīmē, kādos kanālos vēlies saņemt informāciju par aktuāliem un izdevīgiem piedāvājumiem Rimi veikalos.
- Ja vēlies pieteikties Rimi klubiem, tad atzīmē, kuriem klubiem vēlies pieteikties un aizpildi norādītos laukus.
- Tiklīdz karti esi reģistrējis, vari sākt izmantot personalizētos un īpašos Rimi piedāvājumus, kā arī uzkrāto Mans Rimi naudu.
-
Kad jaunā Mans Rimi karte būs derīga lietošanai?
Pirkšanas brīdī kasieris aktivizē karti, un tā uzreiz ir derīga lietošanai, un ar to var uzkrāt Mans Rimi naudu.
-
Kur var reģistrēt Mans Rimi karti?
-
Vecās kartes nomaiņa pret jaunu
-
Kur var nomainīt Mans Rimi karti?
To var izdarīt Rimi kioskā, mājaslapā www.mansrimi.lv vai Rimi mobilajā lietotnē.
-
Kā reģistrēt jauno karti Rimi kioskā? (Kā veikt vecās Mans Rimi kartes aizvietošanu Rimi kioskā?)
- Kad esi saņēmis jauno karti, novelc to Rimi kioskā, izvēlies opciju “Aizvietot veco karti” un aizpildi prasītos laukus.
- Uz norādīto telefona numuru tiks nosūtīts SMS ar aktivizācijas kodu. Ievadi to norādītajā laukā.
- Tiklīdz aktivizācijas kods ir ievadīts, vari sākt izmantot personalizētos un īpašos Rimi piedāvājumus, kā arī uzkrāto Mans Rimi naudu.
-
Kā reģistrēt jauno karti Rimi mājaslapā?
- Kad esi saņēmis savu jaunu Mans Rimi karti, atver www.mansrimi.lv, izvēlies opciju “Aizvietot veco karti” un ievadi kartes numuru.
- Aizpildi prasītos laukus (vārds, dzimšanas datums un telefona numurs).
- Uz norādīto telefona numuru tiks nosūtīts SMS ar aktivizācijas kodu. Ievadi to norādītajā laukā.
- Tiklīdz aktivizācijas kods ir ievadīts, vari sākt izmantot personalizētos un īpašos Rimi piedāvājumus, kā arī uzkrāto Mans Rimi naudu.
-
Kā es varu reģistrēt Mans Rimi karti, ja man nav mobilā tālruņa numura?
Reģistrē to, zvanot uz Rimi klientu servisa bezmaksas tālruni 80 000 180.
-
Kā es varu reģistrēt Mans Rimi karti, ja man nav e-pasta adreses?
Reģistrē to, zvanot uz Rimi klientu servisa bezmaksas tālruni 80 000 180.
-
Kas notiek ar uzkrāto Mans Rimi naudu pēc vecās kartes nomaiņas uz jauno?
Naudas uzkrājums automātiski tiek pārskaitīts uz jauno karti, un vecā Mans Rimi karte tiek bloķēta.
-
Kur var nomainīt Mans Rimi karti?
-
Ja karte nedarbojas vai ir nozaudēta
-
Kādos gadījumos karte tiek izsniegta bez maksas?
Gadījumos, kad karte ir nolietojusies, taču tā ir lietota saudzīgi un netiek konstatēti acīm redzami bojājumi, jauna tiek izsniegta par velti.
-
Kā rīkoties, ja karte ir pazaudēta?
Kartes nozaudēšanas vai nozagšanas gadījumā, informē mūs par to, zvanot uz Rimi bezmaksas klientu servisa tālruni 80 000 180 vai sūtot ziņu uz e-pastu: info.lv@rimibaltic.com. Karte tiks bloķēta nākamajā darbdienā pēc informācijas saņemšanas.
-
Kur vēl ir iespējams uzdot jautājumus, ja tos neatrodu starp “Biežāk uzdotajiem jautājumiem”?
Neskaidros jautājumus var uzdot, zvanot uz klientu servisa centra bezmaksas tālruni 80 000 180, sūtot ziņu uz e-pastu: info.lv@rimibaltic.com.
-
Kādos gadījumos karte tiek izsniegta bez maksas?