Lojalitātes programmas Mans Rimi noteikumi un nosacījumi
Spēkā no 01.11.2018.
Redakcija: 12
Pēdējais atjauninājums: 02.10.2024.
Saturs
1.Termini
2.Vispārīgie noteikumi
3.Programmas priekšrocības
4.Dalība programmā
5.Pušu tiesības un pienākumi
6.Nobeiguma nosacījumi
E-komercijas pielikums
1.Termini
1.1.RIMI– ASRimi Eesti, reģistrācijas Nr. 10263574, juridiskā adrese: Põrguvälja tee 3, Pildiküla, Rae Parish, 75301, Harju County, Estonia; SIA Rimi Latvia, reģistrācijas Nr. 40003053029, juridiskā adrese: A. Deglava iela 161, Rīga, LV-1021, Latvija; UABRIMI LIETUVA, reģistrācijas Nr. 123715317, juridiskā adrese: Spaudos g. 6-1, LT05132 Vilnius, Lithuania.
1.2. RIMI ONLINE – tiešsaistes vietne www.rimi.lv, www.rimi.ee, www.rimi.lt, ko klients izmanto pasūtījumu veikšanai.
1.3. Programma – Mans Rimi lojalitātes programma, kuru RIMI piedāvā saviem klientiem.
1.4. Noteikumi un nosacījumi – šis dokuments. Noteikumi un nosacījumi nosaka tiesības, pienākumus un citus noteikumus, kas saistīti ar Programmu.
1.5. Dalībnieks – RIMI klients, kas piedalās Programmā saskaņā ar Mans Rimi lojalitātes programmas Noteikumiem un nosacījumiem.
1.6. Karte – Fiziska vai virtuāla Dalībniekiem izsniegtā Mans Rimi karte, kas nodrošina dalību Programmā un Programmas sniegto priekšrocību un pakalpojumu izmantošanu.
1.7. Programmas mājaslapa – RIMI tīmekļa vietne, kas veltīta Programmai un atrodas tīmekļa adresē: Igaunija: https://www.rimi.ee/sinu-rimi/miks-liituda-sinu-rimi-programmiga; Latvija: www.rimi.lv/mans-rimi/mans-rimi-kartes-prieksrocibas; Lietuva: https://www.rimi.lt/mano-rimi/mano-rimi-lojalumo-programa.
1.8. Rimi profils – Dalībnieka personiskais konts Programmas mājaslapā.
1.9.Kiosks– elektroniska ierīce, kas pieejama lielākajā daļā RIMI veikalu un galvenokārt ir novietota blakus ieejas vārtiem.
1.10.Mobilā lietotne– bezmaksas mobilā lietotne, kas ir izveidota, lai sniegtu ērtāku un vienkāršāku iepirkšanās pieredzi. Lietotne ir pieejama tādās lietotņu izplatīšanas platformās kā App Store un Google play store.
1.11. Partneris – RIMI biznesa partneris, kurš sadarbojas ar RIMI Programmas ietvaros un piedāvā Dalībniekiem dažādas priekšrocības.
1.12. Privātuma politika – informācija par Dalībnieka personas datu apstrādi. Privātuma politika ir pieejama Programmas mājaslapā un Rimi kioskā.
1.13.E-komercijas pielikums– papildu pielikums Noteikumiem un nosacījumiem, kas nosaka detalizētus tiešsaistes pakalpojumu sniegšanas noteikumus Dalībniekam un pušu papildu pienākumus.
2.Vispārīgie noteikumi
2.1.Šie Noteikumi un nosacījumi veido līgumu starp RIMI un Dalībnieku par personalizētiem piedāvājumiem, tostarp personalizētiem ieteikumiem, un citām priekšrocībām un pakalpojumiem, kuras RIMI ir pienākums nodrošināt Dalībniekam, un Dalībniekam ir tiesības saņemt saskaņā ar šiem Noteikumiem un nosacījumiem.
2.2.Šie Noteikumi un nosacījumi veido līgumu, kas ir atsevišķs no citiem darījumiem, kas var būt noslēgti starp RIMI un Dalībnieku, ieskaitot, bet ne tikai, ja Dalībnieks iegādājas preces no RIMI.
2.3.Šie Noteikumi un nosacījumi nosaka galvenās pušu tiesības un pienākumus, un citus attiecīgus noteikumus. Uzsākot dalību Programmā, RIMI klients noslēdz līgumu ar RIMI ar turpmāk minētajiem Noteikumiem un nosacījumiem. Pirms dalības uzsākšanas Programmā RIMI klients tiek iepazīstināts Noteikumiem un nosacījumiem, un pirms kļūšanas par Dalībnieku, tam ir brīva izvēle tiem piekrist vai nepiekrist.
2.4.Lai gan saskaņā ar šiem Noteikumiem un nosacījumiem Dalībniekam tiek nodrošinātas vairākas priekšrocības, galvenā priekšrocība ir “Personalizēti piedāvājumi un personalizēti ieteikumi”. Tādēļ, šo Noteikumu un nosacījumu pamatojums, būtība un galvenais mērķis ir RIMI personalizētu piedāvājumu un personalizētu ieteikumu nodrošināšana Dalībniekam, balstoties uz aspektiem, kas saistīti ar Dalībnieku. Dažas Noteikumu un nosacījumu daļas var tikt piemērotas tikai tad, ja Dalībnieks izvēlas izmantot noteiktu pakalpojumu, piemēram, lai pasūtītu preces no RIMI ONLINE.
2.5.Lai izpildītu šos Noteikumus un nosacījumus, RIMI ir nepieciešams profilēt Dalībnieku, t. i., automatizētā veidā apstrādāt Dalībnieka personas datus un izmantot tos, lai izvērtētu noteiktus personiskus aspektus, kas saistīti ar Dalībnieku, kā turpmāk noteikts šajos Noteikumos un nosacījumos un Privātuma politikā.
2.6.RIMI ir tiesības mainīt šos Noteikumu nosacījumus vai pilnībā vai daļēji pārtraukt Programmu. RIMI paziņos par izmaiņām vai Programmas pārtraukšanu paziņojumu veidā Programmas mājaslapā un (vai) Rimi kioskā, un (vai) RIMI veikalos, un (vai) Mobilajā lietotnē un (vai) e-pasta formā katram Dalībniekam un lūgs Dalībniekam iepazīties ar izmaiņām. Ja tiek mainīts tikai E-komercijas pielikums, RIMI informēs tikai tos Dalībniekus, kuri ir izmantojuši RIMI ONLINE un tādējādi uz kuriem tieši attiecas E-komercijas pielikuma noteikumi.
2.7.Privātuma politika veido neatņemamu šo Noteikumu un nosacījumu daļu un tā tiks uzrādīta RIMI klientam pirms dalības uzsākšanas Programmā. Dalībnieka dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šo Noteikumu un nosacījumu izpildi. Uzsākot dalību programmā, Dalībnieks apliecina, ka viņš/ viņa ir iepazinies ar Privātuma politiku.
2.8.Ar šo RIMI informē Dalībnieku, ka dažas šajos Noteikumos un nosacījumos izmantotās definīcijas var atšķirties no definīcijas, kas skaidrotas E-komercijas pielikumā, pat ja tās ir definētas identiski. E-komercijas pielikuma un šo Noteikumu un nosacījumu izpratnē jebkura pretruna ir jāinterpretē kontekstā ar šo Noteikumu un nosacījumu konkrētu sadaļu, kurā tiek lietots definētais termins.
3.Programmas priekšrocības
RIMI sniedz Programmas Dalībniekam šādas priekšrocības:
3.1. Personalizēti piedāvājumi un personalizēti ieteikumi
a) Kas tas ir?
Personalizēto piedāvājumu un personalizēto ieteikumu priekšrocība ir galvenais Programmas ieguvums.
Personalizētie piedāvājumi un personalizētie ieteikumi ir individuālie piedāvājumi, kas ir pieejami Dalībniekam, pamatojoties uz viņa sniegtajiem datiem un datiem, kurus RIMI izsecina no Dalībnieka uzvedības (piem., iepirkšanās vēsture, Kartes izmantošanas vietas utt.).
Personalizēto piedāvājumu ietvaros Dalībniekam tiek piedāvāta atlaide konkrētai precei vai preču grupai, kas tiek pārdota RIMI veikalos. Personalizēto ieteikumu ietvaros Dalībniekam tiek atgādināts un tiek piedāvāts izmantot citas Dalībniekam pieejamās Programmas priekšrocības.
b)Kā tas darbojas?
Personalizēto piedāvājumu un personalizēto ieteikumu biežumu nosaka RIMI un tie var laiku pa laikam mainīties. Piemēram, personalizētie piedāvājumi var mainīties katru otrdienu un var būt derīgi līdz nākamajai pirmdienai.
Aktuālos personalizētos piedāvājumus un personalizētos ieteikumus Dalībnieks var redzētRimi profilā.
Pēc Dalībnieka izvēles Dalībnieks var saņemt informāciju par personalizētiem piedāvājumiem un personalizētiem ieteikumiem pa e-pastu. Tādā gadījumā Dalībniekam ir jāizsaka vēlme saņemt piedāvājumus e-pastā savā Rimi profilā (sadaļā “Kā vēlies saņemt ziņas no Rimi?”).
Lai varētu izmantot personalizētus piedāvājumus, Dalībniekam katru nedēļu jāaktivizē personalizētie piedāvājumi kādā no šādiem veidiem:
i. jānovelk Karte Rimi kioskā kādā no RIMI veikaliem;
ii. jāpieslēdzas Mobilajai lietotnei,
iii. jāatver personalizētie piedāvājumi e-pastā,
iv. jāpieslēdzas Rimikontam vai Rimitiešsaistes veikalam.
3.2.Mans Rimi nauda
a)Kas tas ir?
Mans Rimi nauda ir atlaide, kuru Dalībnieks uzkrāj savā kartē, veicot pirkumus, ja Dalībnieks ir izmantojis savu Karti konkrētā pirkuma laikā, novelkot to pie samaksas veikšanas vai veicot pirkumu RIMI ONLINE.
b) Kā Dalībnieks var uzkrāt Mans Rimi naudu?
Par katru pirkumu Dalībnieks iegūst Mans Rimi naudas vienības, kuru vērtība atbilst 1% no pirkuma summas. Vienas Mans Rimi naudas vienības vērtība atbilst 0,01 EUR (viens cents).
Mans Rimi naudu var iegūt tikai gadījumā, ja kopējā iegādāto preču vērtība vienā pirkumā nav mazāka par 0,50 EUR (piecdesmit centiem). Ja pirkuma vērtība ir mazāka, tad Dalībnieks var nesaņemt Mans Rimi naudu par attiecīgo pirkumu.
Dalībnieks var iegūt Mans Rimi naudu arī, iegādājoties preces/pakalpojumus no Sadarbības partneriem vai izmantojot Partnera pakalpojumus citos noteiktos veidos, ja Dalībnieks ir uzrādījis savu Karti Partnera pārstāvjiem pirkuma brīdī vai ievadījis Kartes numuru norādītajā vietā, veicot pirkumu pie Partnera, vai ir izpildījis citas identifikācijas prasības. Šādā veidā iegūstamais Mans Riminaudas apmērs ir norādīts Rimiprofilā, Rimi kioskā un citos kanālos (konkrētā Partnera piedāvājuma aprakstā). Nopelnītā “Mans Rimi” nauda pie Partneriem netiek ieskaitīta Mans Rimi Līmeņu aprēķinā (ja tādi piemērojami).
Dalībnieks var nesaņemt Mans Rimi naudu, ja viņš/viņa pirkuma brīdī nav reģistrējis derīgu Karti.
Dalībnieks var nesaņemt Mans Riminaudu, iegādājoties RIMI dāvanu kartes, alkoholiskos dzērienus, tabakas izstrādājumus, kā arī, iegādājoties medicīnas preces, lojalitātes (ar uzlīmi) kampaņas preces un iepirkumu maisiņus, vai iegādājoties trešo pušu pakalpojumus (piemēram, biļetes, priekšapmaksas kartes, loterijas biļetes, laikrakstus, depozītu), kas pieejami RIMI veikalos.
Informāciju par uzkrāto Mans Rimi naudas apmēru Dalībnieks var saņemt uz pirkuma čeka, uz pašapkalpošanās kases ekrāna pirkuma brīdī, RIMI ONLINE rēķinā, kā arī savā Rimi profilā.
c) Kā Dalībnieks var izmantot Mans Rimi naudu?
Dalībnieks var izmantot Mans Riminaudu, lai norēķinātos par pirkumiem RIMI veikalos, ieskaitot RIMI ONLINE. Mans Rimi naudu var izmantot, lai nosegtu pirkuma vērtību, kas atbilst Mans Riminaudas apmēram uz Kartes, ievērojot turpmāk norādītos ierobežojumus.
Neatkarīgi no uzkrātā Mans Rimi naudas apmēra uz Dalībnieka Kartes, Dalībnieks var nosegt ne vairāk kā 99% no pirkuma summas. Lai izmantotu Mans Rimi naudu, Dalībniekam pirms maksājuma veikšanas ir jāinformē RIMI veikala kasieris, jāizvēlas šāda opcija pašapkalpošanās kasē, veicot maksājumu, vai arī norādot summa veicot norēķinu RIMI ONLINE.
Dalībnieka iepriekš izvēlētā “Mans Rimi” naudas ziedojuma summa tiks dzēsta no Dalībnieka konta un ziedota labdarībai, katra mēneša pēdējā dienā plkst. 23.59. Dalībnieks jebkurā laikā pirms ziedojuma pārskaitīšanas no tā konta var mainīt uzstādījumus un apmēru, kas tiek ziedots un “Mans Rimi” nauda tiek dzēsta no Dalībnieka konta.
Dalībnieks nevar izmantot Mans Riminaudu, iegādājoties RIMI dāvanu kartes, alkoholiskos dzērienus, tabakas izstrādājumus vai iegādājoties trešo pušu pakalpojumus (piemēram, biļetes, priekšapmaksas kartes, loterijas biļetes), iegādājoties medicīnas preces, lojalitātes (ar uzlīmi) kampaņas preces un iepirkumu maisiņus).
Mans Riminauda ir derīga 1 (vienu) gadu no dienas, kad tā saņemta Kartē. Tā Mans Rimi nauda, kas saņemta vispirms, būs tā, kuru izmantos brīdī, kad Mans Rimi nauda tiks izvēlēta kā maksājuma veids.
d)Mans Rimi nauda, kas uzkrāta citās valstīs
Dalībnieks var izmantot Karti ne tikai valstī, kurā tā izdota, bet arī citās Baltijas valstīs, un uzkrāt Mans Rimi naudu par pirkumiem, kas veikti šajās valstīs. Tomēr Mans Rimi naudu var izmantot tikai tajā valstī, kurā tā uzkrāta, piemēram, Mans Rimi nauda, kas saņemta par pirkumiem, kuri veikti Lietuvā, var tikt izmantota tikai Lietuvā.
3.3.Mans Rimi Grupa
a)Noteikums
Dalībnieks var izveidot grupu no citiem Dalībniekiem savā Rimiprofilā, pārliecinoties, ka šie Dalībnieki ir piekrituši kļūt par šādas grupas biedriem ( Mans Rimi Grupa).
b)Kā tas darbojas?
Mans Rimi Grupas biedri var kopīgi izmantot Programmas piedāvātās priekšrocības. Tas nozīmē, ka Mans Rimi Grupas biedri kopīgi uzkrāj Mans Rimi naudu, digitālās uzlīmes un izmanto personalizētos piedāvājumus. Katrs Mans Rimi Grupas biedrs var izmantot visu Mans Riminaudu vai digitālās uzlīmes, kuru uzkrājusi attiecīgā Mans RimiGrupa.
Kad Mans Rimi Grupai pievienojas jauns Dalībnieks, šis Dalībnieks pievieno savu uzkrāto Mans Riminaudu un sakrātās digitālās uzlīmes citiem Mans Rimi Grupas biedriem.
Mans Rimi Grupu var veidot ne vairāk kā 5 (pieci) dalībnieki (ieskaitot administratoru). Dalībnieks var būt tikai vienas Mans Rimi Grupas biedrs.
c)Mans Rimi Grupas izveidošana
Mans RimiGrupu var izveidot, veicot noteiktas darbības, kas norādītas Programmas mājaslapā vai Rimi profilā. Dalībnieks, kurš izveidojis Mans RimiGrupu, tiek uzskatīts par attiecīgās Mans Rimi Grupas administratoru. Tikai administrators var uzaicināt citus Dalībniekus pievienoties attiecīgajai Mans RimiGrupai. Administratora atbildība ir nodrošināt, ka katrs Mans Rimi Grupas biedrs ir piekritis kļūt par biedru pirms administrators apstiprina šīs personas dalību.
d)Mans RimiGrupas anulēšana
Tikai administrators var pārtraukt esošas Mans Rimi Grupas biedru dalību. Ja biedrs vēlas pamest Mans Rimi Grupu, biedram ir jālūdz administratoram izņemt to no attiecīgās Mans Rimi Grupas vai jāsazinās ar Klientu apkalpošanas centru.
Gadījumā, ja Mans Rimi Grupa tiek anulēta, tad uzkrātā Mans Rimi nauda tiek vienādās daļās sadalīta starp Mans Rimi Grupas biedriem.
3.4.Dzimšanas un vārda dienas piedāvājumi
a)Noteikums
Dzimšanas un vārda dienā Dalībniekam tiek piešķirta īpaša atlaide RIMI veikalos. Vārda dienas īpašā atlaide ir spēkā tikai Dalībniekiem, kas reģistrēti no Latvijas.
b)Kā tas darbojas?
Noteiktu laiku pirms un pēc savas dzimšanas un vārda dienas Dalībnieks var iegādāties noteiktas preces ar atlaidi savā dzimšanas/vārda dienā.
Informācija par preču sarakstu, kurām tiek piemērota šāda atlaide, tās apmērs un dienu skaits, kad šī atlaide tiek piemērota, ir pieejama Programmas mājaslapā un var laiku pa laikam mainīties.
3.5.Partneru piedāvājumi
Sadarbības ietvaros starp Partneri un RIMI Partneris var piedāvāt Dalībniekiem īpašus piedāvājumus. Partneru saraksts laiku pa laikam var mainīties. Informācija par Partneriem un to piedāvājumiem ir pieejama Rimi profilā, Kioskā, Mobilajā lietotnē un citos kanālos.
3.6.Īpašas spēles un loterijas
Laiku pa laikam RIMI Dalībniekiem organizē dažādas spēles un loterijas. Informācija par pašreizējām spēlēm un loterijām ir pieejama RIMI mājaslapā.
3.7.Kartes izmantošanas statistikas pārskats
Rimi kontā Dalībnieks var redzēt informāciju par Kartes lietošanu. Dalībnieks var redzēt vēsturi pēc datuma un laika līdz 1 (vienam) gadam, gadījumos kad ir izmantota Karte – cik daudz naudas tas ir iztērējis RIMI un pie tā Partneriem (Partneriem – tikai par darījumiem, kuros tika norādīta Rimikarte vai kartes numurs), veikala nosaukums un atrašanās vieta, uzkrātās un iztērētās Mans Rimi naudas apmērs.
3.8. Digitālās uzlīmes
a)Noteikums
Digitālā uzlīme ir elektroniska uzlīme, kas tiek piešķirta Dalībniekam, veicot pirkumu RIMI veikalos noteiktā akcijas periodā, ja Dalībnieks ir izmantojis Karti attiecīgajā pirkumā.
b)Kā tas darbojas?
Laiku pa laikam RIMI organizē akcijas, kurās Dalībnieki, kuri izmanto Karti, var iegūt digitālo uzlīmi, ja tiek ievēroti norādītās akcijas nosacījumi. Uzlīmes tiek virtualizētas Dalībniekam uz Dalībnieka kartes, pamatojoties uz galīgo kvīts summu pēc visu atlaižu piemērošanas. Tiklīdz ir uzkrāts noteikts uzlīmju skaits, Dalībniekam tiek piešķirtas tiesības iegādāties noteiktu akcijas preci ar atlaidi.
Piemēram, ja akcijas noteikumos ir noteikts, ka Dalībniekam pienākas viena uzlīme pirkumiem, kas ir vienādi vai lielāki par 5 EUR, tad, veicot pirkumu par 10 EUR, Dalībniekam tiek piešķirtas divas uzlīmes.
Uzkrāto digitālo uzlīmju skaitu Dalībnieks var redzēt Rimi profilā.
Informācija par šādām akcijām un to nosacījumiem, kā arī precēm, kuras var iegādāties ar atlaidi, sakrājot nepieciešamo digitālo uzlīmju skaitu, atlaides apmērs un cita informācija pieejama RIMI veikalos, Mobilajā lietotnē un RIMI mājaslapā (Igaunija: https://www.rimi.ee/sinu-rimi/miks-liituda-sinu-rimi-programmiga; Latvija: www.rimi.lv/mans-rimi/mans-rimi-kartes-prieksrocibas; Lietuva: https://www.rimi.lt/lipduku-akcija).
3.9.Būt informētam
Dalībnieks var izteikt vēlmi saņemt informāciju par piedāvājumiem, kampaņām, loterijām, personalizētiem piedāvājumiem, personalizētiem ieteikumiem, veikala atvēršanas piedāvājumiem un citu saistītu informāciju no RIMI pa dažādiem kanāliem (piemēram, īsziņā, e-pastā, push paziņojumā u.c.). Dalībnieks šo vēlmi var norādīt, reģistrējot Karti vai vēlāk Rimiprofilā.
Ja Dalībnieks vairs nevēlas saņemt paziņojumus un piedāvājumus, Dalībnieks var mainīt paziņojumu iestatījumus Rimi profilā, atverot Rimi profila iestatījumus un noklikšķinot uz paziņojumu veida, kuru Dalībnieks vēlas rediģēt. Rimi konta iestatījumiem var piekļūt, izmantojot šo saiti: https://sso.onrimi.net/ Turklāt Dalībnieks var rakstīt iesniegumu RIMI vai datu aizsardzības speciālistam uz e-pastu: RimiDPO@rimibaltic.com.
3.10.Pašskenēšanas risinājums
Dalībniekam, iepērkoties RIMI veikalos, ir iespēja izmantot pašskenēšanas risinājumu – proti, izmantot rokas skeneri vai Mobilo lietotni, lai vienlaicīgi skenētu un iepakotu preces, un norēķinātos par precēm, tās neizpakojot. Uz Pašskenēšanas risinājuma lietošanu attiecas atsevišķi noteikumi un nosacījumi, ar kuriem Dalībnieks tiek iepazīstināts pirms pirmās rokas skenera lietošanas reizes.
3.11.RIMI ONLINE
Dalībniekam no 14 gadu vecuma ir iespēja lietot RIMI ONLINE ar Dalībnieka Rimi profilu. Lietojot RIMI ONLINE, tiek piemērots šo Noteikumu un nosacījumu papildu E-komercijas pielikums. RIMI ONLINE izmantošana nozīmē arī to, ka tiek apstrādāti papildu personas dati, lai sniegtu RIMI ONLINE pakalpojumus detalizētiem Privātuma politikā minētajiem mērķiem. Ja Dalībnieks izvēlas neizmantot RIMI ONLINE pakalpojumus un izvēlas vienkārši piedalīties Programmā un izmantot citas priekšrocības, personas dati RIMI ONLINE vajadzībām netiks apstrādāti.
3.12.Digitālie čeki
Dalībnieki var izmantot digitālo čeku iespēju, piekrītot digitālo čeku saņemšanai Rimi profilā. Dalībniekam būs iespēja redzēt digitālo čeku Rimiprofilā, saņemt to uz e-pastu vai vēlāk atteikties no šīs funkcijas. Piekrišana šai funkcijai nozīmē, ka papīra čeks veikalā netiks izdrukāts. Digitālais čeks Rimiprofilā būs pieejams divus gadus.
3.13.Citas priekšrocības
Dalībnieks var izmantot citas Programmas priekšrocības, kuras pieejamas laiku pa laikam. Informācija par papildu priekšrocībām ir pieejama RIMI veikalos un (vai) Programmas mājaslapā, un (vai) Rimi kioskā, un (vai) Mobilajā lietotnē, un (vai) informatīvajos izdevumos.
3.14.Katrai valstij īpaši piedāvājumi
Dalībnieki var baudīt un izmantot vairākas citas priekšrocības un piedāvājumus, kas ir specifiski valstij un kurus var izmantot tikai noteiktā valstī, kurā Dalībnieks veica reģistrāciju. Konkrētas valsts priekšrocības var apskatīt šeit:
Igaunijā: https://www.rimi.ee/sinu-rimi/miks-liituda-sinu-rimi-programmiga,
Latvijā: https://www.rimi.lv/mans-rimi/mans-rimi-kartes-prieksrocibas,
Lietuvā: https://www.rimi.lt/mano-rimi/mano-rimi-lojalumo-programa.
4.Dalība programmā
4.1.Reģistrācija
Programmā var piedalīties personas, kuras ir sasniegušas vismaz 14 gadu vecumu.
Lai uzsāktu dalību Programmā, RIMI dalībniekam vispirms ir jāiegādājas Karte RIMI veikalā. Kartes cena var laiku pa laikam mainīties. Vai arī, RIMI klients var bez maksas reģistrēt virtuālo karti Programmas mājaslapā vai Mobilajā lietotnē, izveidojot Rimi profilu, tādā gadījumā Dalībnieka karte būs pieejama Rimi, un Dalībnieks Karti var lietot, izmantojot Mobilo lietotni.
Pēc Kartes iegādes Dalībniekam tā ir jāreģistrē, lai varētu izmantot visas priekšrocības, kuras norādītas šajos Noteikumos un nosacījumos.
Karti var reģistrēt Rimi kioskā un Programmas mājaslapā. Reģistrējoties Kartei, Dalībnieks izveido savuRimi profilu. Ja Dalībniekam ir jebkādi jautājumi par Kartes reģistrēšanu, Dalībnieks var jautāt palīdzību RIMI darbiniekiem, kas strādā RIMI veikalos, vai sazināties ar Klientu centru.
Kartes reģistrācija tiek veikta, aizpildot reģistrācijas veidlapā visus obligātos laukus, kas ir atzīmēti ar zvaigznīti (“*”). Informācijai jābūt precīzai. Ja Dalībnieks neaizpilda obligāti aizpildāmos laukus, Karte netiks reģistrēta. Ja Dalībnieks neaizpilda laukus, kuri nav obligāti, Karti joprojām var reģistrēt.
Dalībnieks tiks informēts par veiksmīgu Kartes reģistrāciju ar īpašu paziņojumu reģistrācijas procesa noslēgumā. Reģistrējoties Dalībnieks saņems e-pastu, kurā būs verifikācijas kods, kas Dalībniekam jāizmanto e-pasta adreses apstiprināšanai. Reģistrāciju nevar pabeigt bez Rimiprofilam izmantotā e-pasta apstiprināšanas. Ja Karte ir reģistrēta Kioskā, e-pasta vietā tiek piedāvāta tālruņa numura pārbaude. Ja Dalībnieks terminālī izvēlas tālruņa numura verifikācijas metodi, nevis e-pastu, tad e-pasta adrese un tās pārbaude joprojām tiks pieprasīta, ja un kad Dalībnieks centīsies piekļūt savam Rimi profilam.
Visu saistīto informāciju par Dalībnieka personas datu apstrādi Kartes reģistrācijas procesā un Programmas dalības ietvaros var izlasīt Privātuma politikā.
Tikai pēc veiksmīgas Kartes reģistrācijas saskaņā ar iepriekš paskaidroto procesu Dalībnieks varēs pilnībā izmantot visas Programmas priekšrocības, kuras norādītas šajos Noteikumos un nosacījumos.
Ja Dalībnieks izmanto nereģistrētu Karti, tā joprojām var uzkrāt Mans Rimi naudu atbilstoši iepriekš minētajam procesam, kas norādīts 3.2. sadaļas b. apakšpunktā. Tomēr Dalībnieks nevarēs izmantot to un visas citas priekšrocības, kas norādītas šajos Noteikumos un nosacījumos.
Dalībniekam var būt tikai viena aktīva Karte.
4.2.Izmaiņas datos, kas norādīti reģistrācijas laikā
Dalībnieks var patstāvīgi izmainīt datus, kas norādīti Kartes reģistrācijas brīdī. To var izdarīt Kioskā, Rimi profilā, Mobilajā lietotnē un sazinoties ar Klientu centru.
Dalībnieks nedrīkst mainīt vārdu, dzimšanas datumu un dzimumu, neiesaistot Klientu centru. Lai veiktu izmaiņas šajos datos, Dalībniekam ir jāsazinās ar Klientu centru.
4.3.Kiosks
Kiosku var izmantot visi Dalībnieki, lai reģistrētu vai nomainītu Karti, apskatītu pieejamos personalizētos piedāvājumus, personalizētos ieteikumus, Partneru piedāvājumus un citas priekšrocības, uzkrātās Mans Rimi naudas apmēru, mēneša atlaides, digitālo uzlīmju skaitu, ziedotoMans Riminaudu labdarībai, u.c.
Dalībnieki var izmantot Rimi kiosku, novelkot Karti vai noskenējot kvadrātkodu ar mobilo telefonu, ja telefonā ir Mobilā lietotne.
Rimi kioskā Dalībnieks var piekļūt papildu informācijai (piemēram, izlabot profila datus) izejot drošības pārbaudi (piemēram, ievadot dzimšanas datumu).
Izmantojot Rimi kiosku, Dalībnieks var arī saņemt RIMI kuponus un atlaides. Šie piedāvājumi var laiku pa laikam mainīties. Rimi kioskā var apskatīt aprakstus par piedāvājumiem un to izmantošanas instrukcijas.
4.4.Rimi profils
Reģistrējot Karti, Dalībnieks izveido savuRimi profilu, kas kopā vai atsevišķi ar reģistrēto Karti ir derīgs lietošanai Latvijā, Igaunijā un Lietuvā. Rimi profilu var izmantot visi Dalībnieki, lai piekļūtu informācijai par personalizētajiem piedāvājumiem, personalizētiem ieteikumiem un citām priekšrocībām, uzzinātu digitālo uzlīmju skaitu, Mans Rimi naudas bilanci, lietotu RIMI ONLINE utt., kā arī atjaunotu profila informāciju un veiktu izmaiņas iestatījumos pēc saviem ieskatiem.
Rimi profilam var piekļūt, izmantojot Programmas vietni, Kiosku un Mobilo lietotni.
Dalībnieks var izmantot Rimi profilu, lai pieteiktos ar Rimi profila akreditācijas datiem RIMI ONLINE un vajadzības gadījumā sniegtu nepieciešamo papildu informāciju.
4.5. Mobilā lietotne
Dalībnieks var piekļūt Programmas piedāvātajai funkcionalitātei un priekšrocībām Mobilajā lietotnē, ja Dalībniekam ir savs Rimi profils.
Mobilā lietotne ir izstrādāta, lai padarītu ikdienu nedaudz vienkāršāku, piedāvājot uzlabotu lietotāja pieredzi RIMI veikalos, kā arī sniegtu iedvesmu un padarītu iepirkšanās plānošanu ērtāku.
Mobilā lietotne ļauj Dalībniekam pārbaudīt aktuālos piedāvājumus un atlaides, atrast informāciju parRIMI veikaliem, receptēm, kā arī rediģēt Rimiprofila personisko informāciju, saziņas preferences u.c.
Mobilā lietotne attīstīsies arī turpmāk. Attīstība būs nepārtraukts process. Tādējādi tiks uzlabota pieredze un tiks attīstītas jaunas funkcijas, kamēr vismazāk izmantotās varētu tikt noņemtas.
4.6.Klientu centrs
Dalībnieks var sazināties ar RIMI pārvaldītu Klientu centru šādos veidos:
1. zvanot uz Klientu centra tālruni,
2. rakstot e-pasta vēstuli uz oficiālo e-pasta adresi,
3. sazinoties ar RIMI pa pastu,
4. sazinoties ar RIMI sociālajos medijos vai citās platformās,
5. sniedzot atsauksmi Mobilajā lietotnē vai citās platformās.
Dalībnieks var sazināties ar Klientu centru par jebkādiem jautājumiem, kas saistīti ar RIMI. Piemēram, Klientu centrs var palīdzēt reģistrēt vai nomainīt Karti, atrisināt problēmas ar personalizētiem piedāvājumiem, utt. Ja Dalībnieks vēlas sazināties ar RIMI, lūdzu, sazinieties ar RIMI uzņēmumu Dalībnieka attiecīgajā valstī.
Pilns kontaktinformācijas saraksts visām valstīm:
Rimi Eesti Food AS:
Tālruņa numurs: + 372 6 056 333
E-pasts: klienditugi@rimibaltic.com
Adrese: Põrguvälja tee 3, Pildiküla, Rae Parish, 75301, Harju County, Estonia.
SIARimi Latvia:
Tālruņa numurs: + 371 80000180
E-pasts: info.lv@rimibaltic.com
Adrese: A. Deglava iela 161, Riga, LV-1021, Latvija.
UAB Rimi Lietuva:
Tālruņa numurs: 8 800 29 000
E-pasts: info.lt@rimibaltic.com
Adrese: Spaudos g. 6-1, LT05132 Vilnius, Lithuania.
4.7. Kartes nozaudēšana vai sabojāšana
Ja Dalībnieks ir pazaudējis Karti, Dalībniekam nekavējoties jāsazinās ar Klientu centru.
Pēc paziņošanas pazaudētā Karte tiks uz laiku bloķēta bez nepamatotas kavēšanās.
Lai to paveiktu, Klientu centra darbinieki pārbaudīs Dalībnieka identitāti, izmantojot pieejamos Dalībnieka datus.
Pēc tam, kad Karte tiks īslaicīgi bloķēta, Dalībniekam būs jāiegādājas jauna Karte un jānomaina vecā Karte atbilstoši 4.8. sadaļā noteiktajam. Nomaiņas rezultātā visa informācija, priekšrocības un Mans Rimi nauda, kas saistīta ar iepriekšējo Karti, tiks pārnesta uz jauno Karti.
Ja Dalībnieks nepaziņo Klientu centram par Kartes nozaudēšanu, RIMI neuzņemas nekādu atbildību par tās izmantošanu, tajā skaitā par uzkrāto Mans Rimi naudu, līdz brīdim, kad Dalībnieks informē RIMI par nozaudēšanu.
Ja Karte ir bojāta vai Dalībnieks vienkārši vēlas nomainīt veco Karti ar jaunu, tad Dalībniekam ir jāizdara visas Kartes nomaiņas darbības, kas norādītas 4.8. sadaļā. Ja Kartei ir redzamas nolietojuma pazīmes, un nav konstatēti fiziski bojājumi, Dalībnieks var iegūt jaunu Karti bez maksas.
Īslaicīga Kartes bloķēšana nozīmē, ka Kartes izmantošana saskaņā ar Programmu ir pārtraukta līdz brīdim, kad tiek veiktas tālākas darbības. Šādā gadījumā Dalībnieks var pārnest īslaicīgi bloķētās Kartes priekšrocības vai datus uz jaunu Karti.
4.8. Kartes nomaiņa
Dalībnieks var nomainīt Karti uz jaunu, ja Dalībnieks tā vēlas. Šādā gadījumā Dalībniekam ir jāiegādājas jauna Karte un jāreģistrē Karte, lai varētu izmantot visas iepriekš norādītās priekšrocības, vai arī jāizveido virtuāls konts Programmas tīmekļa vietnē vai Mobilajā aplikācijā.
Pēc visas reģistrācijai nepieciešamās informācijas sniegšanas Programma identificēs Dalībnieku kā esošu lietotāju, un Dalībniekam tiks uzdots jautājums, vai Dalībnieks vēlas aizvietot esošo Karti. Dalībniekam ir jāsniedz tāda pati informācija, kādu Dalībnieks sniedza iepriekšējās Kartes reģistrācijas procesa laikā.
Pēc Dalībnieka apstiprināšanas uz Dalībnieka mobilo tālruni tiks nosūtīta īsziņa ar kodu, un Dalībniekam vajadzēs šo kodu ievadīt reģistrācijas procesa laikā. Verifikācijas kods ir derīgs 24 stundas. Ja Dalībnieks neievada saņemto verifikācijas kodu 24 stundu laikā, Dalībniekam jāsāk reģistrācijas process no jauna.
Pēc tam, kad kods ir pareizi ievadīts, Dalībnieka Karte tiks nomainīta un visa informācija, kas saistīta ar veco Karti, tiks nomainīta uz jauno Dalībnieka Karti.
Pēc Kartes aizvietošanas veco Karti nav iespējams atjaunot.
4.9.Dalības pārtraukšana Programmā
Dalībnieks var pārtraukt dalību Programmā šādos veidos:
1. uzrakstot iesniegumu brīvā formā vai zvanot uz Klientu centru. Tiklīdz Klientu centrs pārliecināsies par Dalībnieka identitāti, Dalībnieka karte tiks pilnībā bloķēta, un visi ar Dalībnieku saistītie dati tiks dzēsti vai padarīti neidentificējami.
2. neizmantojot Karti pirkumu brīdī vai neveicot pierakstīšanos Mans Rimi profilā 1 (vienu) kalendāro gadu pēc kārtas. Šādā gadījumā Karte tiks automātiski bloķēta, un visi ar Dalībnieku saistītie dati tiks dzēsti vai padarīti neidentificējami pēc tam, kad visai uz Kartes uzkrātajai Mans Rimi naudai un digitālajām uzlīmēm būs beidzies derīguma termiņš.
Dalībniekam ir jāiznīcina bloķētā Karte.
Pilnīga Kartes bloķēšana nozīmē, ka visas ar Dalībnieku saistītās priekšrocības un dati tiks neatgriezeniski padarīti neidentificējami vai izdzēsti no Programmas un tiem vairs nevarēs piekļūt.
5.Pušu tiesības un pienākumi
Papildus pušu tiesībām un pienākumiem, kas norādīti citās šo Noteikumu un nosacījumu sadaļās, Pusēm būs arī šādas tiesības un pienākumi:
5.1.RIMI:
i. nodrošinās Programmas darbību atbilstoši šajos Noteikumos un nosacījumos norādītajam,
ii. nodrošinās Dalībniekam priekšrocības saskaņā ar šiem Noteikumiem un nosacījumiem,
iii. ir tiesības vienpusēji mainīt Noteikumus un nosacījumus,
iv. ievēros visus piemērojamos tiesību aktus un noteikumus, izpildot savus uzdevumus, kas noteikti šajos Noteikumos un nosacījumos,
v. ir tiesības izslēgt Dalībnieku no Programmas, ja Dalībnieks pārkāpj šos Noteikumus un nosacījumus.
5.2. Dalībnieks:
i. sniegs tikai pareizus un precīzus datus, un nekavējoties atjaunos informāciju, ja tā mainās vai konstatētas kādas neprecizitātes,
ii. neļaus citām personām izmantot Karti un/vai Rimi profilu,
iii. izmantojot jebkādus un visus kanālus, objektus un tiesības, kas tiek piedāvātas ar šiem Noteikumiem un nosacījumiem, ievēros likuma prasības un nepārkāps citu fizisku un juridisku personu tiesības,
iv. uzglabās Karti un aizsargās to pret augstas temperatūras, elektromagnētiskas ietekmes vai mehāniskiem bojājumiem. Karti jāuzglabā drošībā, atsevišķi no mobilajām ierīcēm, atslēgām, šķiltavām un citiem līdzīgiem priekšmetiem,
v. nekavējoties sazināsies ar Klientu centru, ja Dalībnieks ir pazaudējis Karti,
vi. iznīcinās bloķēto Karti pēc dalības pārtraukšanas Programmā,
vii. ja Dalībnieks ir Mans Rimi Grupas administrators, Dalībnieks pārliecinās, ka katrs Mans Rimi Grupas biedrs ir piekritis būt par grupas biedru,
viii. vienmēr rīkosies godprātīgi,
ix. ļaunprātīgi neizmantos nevienu no priekšrocībām, kuras tiek piedāvātas Programmas ietvaros.
6.Nobeiguma nosacījumi
Šie Noteikumi un nosacījumi tiek reglamentēti un interpretēti saskaņā ar tās valsts tiesību aktiem, no kuras Dalībniekam tiek sniegti pakalpojumi.
Visi strīdi saistībā ar šiem Noteikumiem un nosacījumiem vai Programmu tiks risināti pārrunu veidā. Ja vienošanās nav panākta, tad strīdi tiks izskatīti tiesā saskaņā ar procedūru, kas noteikta tās jurisdikcijas tiesību aktos, kurā ir dibināts attiecīgais strīdā iesaistītais RIMI uzņēmums.
Ja tiesa vai cita kompetenta iestāde atzīst kādu no šo Noteikumu un nosacījumu noteikumiem par pilnībā vai daļēji nepamatotu vai neizpildāmu, tad citas šo Noteikumu un nosacījumu sadaļas paliek spēkā esošas un saistošas.
E-komercijas pielikums
1.Termini
1.1. RIMI– ASRimi Eesti, reģistrācijas Nr. 10263574, juridiskā adrese: Põrguvälja tee 3, Pildiküla, Rae Parish, 75301, Harju County, Estonia; SIARimi Latvia, reģistrācijas Nr. 40003053029, juridiskā adrese: A. Deglava iela 161, Rīga, LV-1021, Latvija; UABRIMI LIETUVA, reģistrācijas Nr. 123715317, juridiskā adrese: Spaudos g. 6-1, LT05132 Vilnius, Lithuania.
1.2. RIMI ONLINE – tiešsaistes vieta www.rimi.lv, www.rimi.ee, www.rimi.lt, ko klients izmanto pasūtījumu veikšanai.
1.3. Programma – Mans Rimi lojalitātes programma, kuru RIMI piedāvā saviem klientiem.
1.4. Dalībnieks – RIMI klients, kas piedalās Programmā saskaņā ar Mans Rimi lojalitātes programmas Noteikumiem un nosacījumiem.
1.5. Klients
1.5.1. Dalībnieks vai cita fiziska persona, kas pasūta preces no RIMI; ir vismaz 14 gadus vecs un rīcībspējīgs, lai noslēgtu līgumattiecības ar RIMI,
1.5.2. Juridiska persona, kas pasūta preces no RIMI.
1.6. Rimi profils – Dalībnieka personiskais konts Programmas mājaslapā.
1.7. Programmas mājaslapa – RIMI tīmekļa vietne, kas veltīta Programmai un atrodas tīmekļa adresē: www.rimi.lv/mans-rimi/mans-rimi-kartes-prieksrocibas.
1.8. Rimi ieteikumu programma – programma, kurā RIMI ONLINE lietotāji var nopelnīt atlaižu kuponus vai citus bonusus, aicinot citas personas kļūt par jauniem RIMI ONLINE klientiem. Pašreizējās priekšrocības var atrast šeit:
EE: https://www.rimi.ee/epood/ee/Konto/rimi-soovitusprogramm
LV: https://www.rimi.lv/e-veikals/lv/mans-konts/atved-draugu
LT: https://www.rimi.lt/e-parduotuve/lt/paskyra/pakviesk-drauga
1.9. Piegāde – Klienta pasūtīto preču piegāde uz piegādes zonā esošo un Klienta pasūtījumā norādīto adresi.
1.10. Saņemšana– Klienta pasūtīto preču saņemšana veikalā (Saņem veikalā) vai saņemšanas punktā (Rimi Drive), kas norādīts pasūtījuma rekvizītos un/vai šajā E-komercijas pielikumā.
1.11. Piegādes zona — RIMI noteiktais teritoriālais apgabals, kurā RIMI var piegādāt preces pēc Klienta norādītās adreses. Ar jaunāko teritoriālo apgabalu var iepazīties šeit:
EE: https://www.rimi.ee/epood/ee/tarneviisid;
LV: https://www.rimi.lv/e-veikals/lv/piegades-sanemsanas-veidi;
LT: https://www.rimi.lt/e-parduotuve/lt/pristatymo-budai.
1.12. E-komercijas pielikums – Lojalitātes programmas Mans Rimi noteikumu un nosacījumu un distances līguma neatņemama sastāvdaļa starp RIMI un Klientu un/vai Dalībnieku, kas attiecas uz RIMI ONLINE ar vai bez Rimi profila.
2.Vispārīgie noteikumi
2.1. Šis E-komercijas pielikums ir neatņemama distances līguma sastāvdaļa, ko puses noslēdz, pamatojoties uz Klienta pasūtījumu no RIMI ONLINE. Šajā E-komercijas pielikumā ietvertie pienākumi ir obligāti. E-komercijas pielikuma pārkāpums var tikt uzskatīts par pamatu distances līguma laušanai. Līgums ir spēkā neierobežotu laiku.
2.2. Veicot pasūtījumu, Dalībnieks apliecina, ka ir izlasījis, sapratis un piekrīt E-komercijas pielikumam. Klientam nav atļauts veikt pasūtījumus RIMI ONLINE, ja klients nav izlasījis un piekritis E-komercijas pielikumam.
2.3. Visas ar RIMI ONLINE saistītās tiesības pieder RIMI, kas savas saimnieciskās darbības laikā piedāvā un pārdod preces Klientiem saskaņā ar šo E-komercijas pielikumu.
2.4. E-komercijas pielikums attiecas uz dažāda veida Klientiem, kā arī uz Dalībniekiem, kā noteikts Lojalitātes programmas Mans Rimi Noteikumos un nosacījumos.
3.Reģistrācija
3.1. Klients var izmantot RIMI ONLINE pakalpojumus un veikt pasūtījumu kā:
3.1.1. Reģistrēts Klients:
i. izmantojot esošoRimiprofilu vai izveidojot Rimi profilu. Izveidojot Rimi profilu, klients kļūs par Dalībnieku un iegūs visas priekšrocības, kas izriet no Programmas.
3.1.2. Viesis:
i. sniedzot nepieciešamos personas datus pasūtījuma izpildei, neveidojot Rimi profilu.
3.1.3. Reģistrēts juridiskās personas konta lietotājs:
i. izveidojot Uzņēmuma kontu. Juridiskas personas konta lietotāji var izmantot Programmas lojalitātes atlaides, bet ne citas Klientu lojalitātes priekšrocības Programmā (piemēram, Mans Rimi naudu, digitālās uzlīmes utt.).
3.2. Klients ir atbildīgs par patiesas un precīzas informācijas sniegšanu un informācijas savlaicīgu atjaunošanu. Pēc reģistrācijas Klients uzņemas pilnu atbildību par Rimi profilu, profila aktivizāciju veikala iekārtās, kā arī par paroles neizpaušanu trešajām personām. Klients ir pilnībā atbildīgs par visām darbībām, kas veiktas, izmantojotRimiprofilu, ja vien netiek pierādīts, ka cita persona Rimi profilu ir izmantojusi ne Klienta vainas dēļ vai tas ir noticis RIMI vainas dēļ. Ja Rimiprofilu izmanto cita persona, RIMI uzskatīs, ka to izmanto Klients. Ja Klients pazaudē Rimi profila pieteikšanās datus, klientam ir jāinformē RIMI par pieslēgšanās datu nozaudēšanu, zvanot vai sūtot e-pastu uz RIMI ONLINE pieejamo tālruņa numuru vai e-pasta adresi.
3.3. Paziņojumi par pasūtījuma izpildi un konta reģistrāciju (piemēram, pasūtījuma apstiprinājums, konta reģistrācijas apstiprinājums, rēķins, pasūtījuma atcelšana) tiks nosūtīti Klientam arī tad, ja Klients ir izvēlējies paziņojumus un piedāvājumus nesaņemt, jo šie paziņojumi ir nepieciešami pasūtījumu izpildei un lai informētu Klientu par pasūtījuma statusu.
3.4. Klients ir atbildīgs par pareizā pieslēgšanās veida izvēli pasūtījumu veikšanai (vai Klients ir pieslēdzies kā reģistrēts klients / viesis / reģistrēts juridiskas personas konta lietotājs) un tā pareizību. Pēc pasūtījuma veikšanas pasūtījuma rekvizīti par Klientu un sagatavotie rēķini nevar tikt mainīti.
4.Cena, maksājumi un piegādes izmaksas
4.1. Preču cenas RIMI ONLINE ir norādītas EUR. Visas norādītās cenas ietver jebkāda veida pievienotās vērtības vai citus nodokļus. Preces tiek pārdotas par cenām, kas ir spēkā pasūtījuma veikšanas brīdī. Kopējā piegādes cenā saskaņā ar E-komercijas pielikumu var būt iekļautas citas papildu maksas, kas tiek uzrādītas pasūtījuma veidošanas brīdī. Atkarībā no Klienta izmantotās bankas, var tikt piemērotas bankas komisijas.
4.2. Piegādes pakalpojumam tiek piemērotas piegādes maksas. Piegādes maksa var būt gan fiksēta, gan atkarīga no Klienta pasūtīto preču vērtības un/vai piegādes termiņa. Sasniedzot noteiktu preču groza izmēru, Klienti ir tiesīgi saņemt bezmaksas Piegādi. Informācija par piegādes maksām, bezmaksas piegādes sliekšņiem, “Bezmaksas Piegādes abonementu” (4.4.punkts), minimālo pasūtījuma vērtību (4.5.punkts) utt. atrodama šeit: EE – https://www.rimi.ee/epood/ee/e-poe-teenuste-hinnakiri, LV – https://www.rimi.lv/e-veikals/lv/palidziba/piegade, LT –https://www.rimi.lt/e-parduotuve/lt/duk. RIMI ir tiesības vienpusēji pēc saviem ieskatiem noteikt šeit noteiktās maksas. Maksas tiek piemērotas pasūtījuma veikšanas brīdī un Klients, izvēloties piegādes laiku, var redzēt precīzu pasūtījuma piegādes cenu.
4.3. Klienti var izvēlēties ātro piegādi / saņemšanu ātrākai preču saņemšanai. Izvēloties ātro piegādi / saņemšanu, Klientam var tikt piemērota piegādes maksa par ekspress servisu, neatkarīgi no pasūtījuma rēķina summas.
4.4. Reģistrētie Klienti (nav pieejams VIESU lietotājiem) var iegādāties pakalpojumu “Bezmaksas piegādes abonements”, kas par noteiktu fiksētu maksu ļauj Klientam saņemt bezmaksas piegādi visiem pasūtījumiem virs minimālās pasūtījuma vērtības uz noteiktu laiku (ieskaitot abonementa iegādes dienu). “Bezmaksas piegādes abonementu” var pievienot grozam RIMI ONLINE norēķināšanās sadaļā. Šīs maksas atmaksa nevar tikt veikta, ja Klients ir saņēmis vismaz 1 bezmaksas piegādi vai pasūtījums ar “Bezmaksas piegādes abonementu” ir aktīvs. Klients var lūgt “Bezmaksas piegādes abonementa” maksas atmaksu, ja neviens no šeit minētajiem ierobežojumiem nav attiecināms laikā, kad tiek pieprasīta atmaksa. Atmaksu var lūgt, sazinoties ar Klientu centru. Abonementa derīguma termiņš ir atkarīgs no Klienta izvēlētā abonementa ilguma un ir redzams Klienta profilā. “Bezmaksas piegādes abonements” nav piemērojams ātrajai piegādei / saņemšanai.
4.5. RIMI patur tiesības noteikt minimālo pasūtījuma vērtību Piegādei vai Saņemšanai. Minimālo pasūtījuma vērtību iespējams apskatīt RIMI ONLINE un pasūtījuma veikšanas brīdī.
4.6. Klients var veikt pasūtījuma grozījumus un pievienot preces Klienta pasūtījumam līdz brīdim, kad RIMI uzsāks pasūtījuma apstrādi. Šādi pasūtījumu papildinājumi juridiski tiek uzskatīti par atšķirīgu darījumu (pasūtījumu) ar tādu pašu piegādi kā sākotnējam pasūtījumam, kuram tiek veikti papildinājumi. Ja pasūtījuma papildināšana būs atļauta, Klienta kontā pasūtījumam būs aktīva poga “Pievienot pasūtījumam”. Ja Klients pasūtījumam sāk pievienot preces, tās tiek uzskatītas par “pasūtītām” tikai tad, kad Klients ir pabeidzis maksājumu par “pasūtījuma grozījumiem”. Klientam būs ierobežots laiks, lai pievienotu preces pasūtījumam, tiklīdz viņš būs uzsācis grozījumus. Atlikušais laiks būs redzams noteiktā taimerī.
Kad pasūtījuma grozījumi ir pabeigti, Klients saņems pasūtījuma apstiprinājumu, kurā norādītas pasūtījumam pievienotās preces.
4.7. RIMI patur tiesības ierobežot maksimālo preču skaitu vienā pasūtījumā un ātro pasūtījumu saņemšanas laiku pasūtījumiem. Ja pasūtījums pilnībā vai daļēji satur produktus no RIMI ONLINE sadaļas “Gatavots Rimi īpaši Tev!”, tad pasūtījumam tiek piemēroti noteikumi, kas minēti attiecīgajā sadaļā.
4.8. Alkoholisko dzērienu, enerģijas dzērienu un citu preču grupu, kurām ir ierobežoti tirdzniecības noteikumi, iegāde būs iespējama tikai pēc tam, kad Klients būs apstiprinājis identitāti un vecumu ar kvalificētu elektroniskās autentifikācijas metodi (attiecas tikai uz pirkumiem, kas veikti Latvijā).
4.9. Ja pasūtījumā tiek veikti labojumi, tad tam tiek piemēroti sākotnējam pasūtījumam pievienotie kuponi, ja akcija ir aktīva. Kupona pievienošana tikai labotam grozam nav iespējama.
4.10. Pēc Piegādes RIMI nosūtīs Klientam elektronisko attaisnojuma dokumentu – elektroniski sagatavotu rēķinu. Elektroniskais attaisnojuma dokuments – rēķins ir derīgs bez paraksta. Latvijā tikai Klientiem – juridiskām personām pasūtījuma apstiprinājums tiks nosūtīts kopā ar elektronisko attaisnojuma dokumentu – elektroniski sagatavotu avansa rēķinu. Elektroniskais attaisnojuma dokuments – avansa rēķins ir derīgs bez paraksta.
4.11. Klients var norēķināties par pasūtījumu, tikai izmantojot RIMI ONLINE izvēlnē pieejamos maksājuma veidus. Maksājums jāveic pirms preču saņemšanas, izņemot juridiskās personas, kas izmanto apstiprinātu pēcapmaksas vai priekšapmaksas norēķinu limitu.
4.12. Reģistrētie Klienti var abonēt regulāru groza piegādi vai saņemšanu un saņemt preces pēc saskaņota grafika. Abonēšana iespējama veicot maksājumu ar karti un saglabājot kartes datus. Nākamie abonementa preču grozi tiek ģenerēti pamatojoties uz automātiskajiem pasūtījumiem. Klients var pievienot vai noņemt preces, līdz brīdim, kad RIMI nav sācis pasūtījuma izpildi. Cena precēm tiek aktualizēta groza komplektēšanas brīdi uz pasūtījumu – 24h pirms Piegādes/Saņemšanas, ieskaitot piegādes maksu. Gadījumā, ja abonēšana ir ieplānota uz laika periodu, kurā nevar saņemt pasūtījumus, pasūtījuma laiks tiks pārcelts uz tuvāko iespējamo datumu un klientam tiks nosūtīta informācija. Klientam var būt vairāk nekā viens aktīvs abonements. RIMI patur tiesības ierobežot noteiktu preču vai kategoriju abonēšanas pakalpojumus. Gadījumā, ja maksājumu kartes derīguma termiņš beidzas abonēšanas periodā, turpmākie pasūtījumi tiks atcelti.
4.13. RIMI neuzņemas atbildību par pasūtīto preču svara nodrošināšanu. RIMI dara visu iespējamo, lai pārdoto preču daudzums pēc svara atbilstu Klienta pasūtījumam. Tomēr, ņemot vērā dabiskās izmēra un svara atšķirības RIMI negarantē, ka savāktais preču daudzums sakritīs ar pasūtījumā norādīto summu un ir paredzamas dažas svara novirzes.
4.14. RIMI garantē, ka Klientam netiks iekasēta papildu maksa, ja preču faktiskais svars pārsniegs pasūtījumā norādīto svaru. Ja piegādātās preces svars ir mazāks par pasūtījumā norādīto svaru, starpība starp piegādāto un pasūtīto summu tiks atmaksāta, izmantojot maksājuma veidu, kas tika izmantots, veicot pasūtījumu. Atmaksas pieprasījums tiks apstrādāts nekavējoties, taču var paiet vairākas darba dienas līdz atmaksa tiks veikta Klienta bankas kontā. Ja pasūtījumā veikti labojumi, tad atmaksa tiks veikta uz to bankas kontu, kas tika izmantots pēdējā darījuma veikšanai.
4.15. Pasūtījumam var tikt piemērota komplektēšanas un/vai iepakošanas maksa. Šo maksu var ietekmēt komplektēšanas, iepakojuma vai tamlīdzīgas izmaksas un tā var būt vai nu fiksēta cena vai cena atkarībā no pirkuma groza izmēra vai iepakojuma daudzuma. Šī maksa netiek ņemta vērā aprēķinot bezmaksas piegādes slieksni un minimālo pasūtījuma vērtību, izņemot ja pasūtījuma veikšanas brīdī ir piemēroti citi nosacījumi. Komplektēšanas maksa tiek uzrādīta gan pasūtījuma veikšanas brīdī, gan gala rēķinā.
4.16. Komplektēšanai var tikt izmantoti gan papīra, gan plastmasas iepakojumi un citi iepakojuma veidi, atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
5. Pēcapmaksas un priekšapmaksas norēķini juridiskām personām
5.1 Juridiska persona var pieteikties pēcapmaksas norēķinu limitam vai priekšapmaksas norēķinu metodei, aizpildot pieteikuma veidlapu RIMI ONLINE Rimi kontā pēc pieslēgšanās Uzņēmuma kontā. Pieteikumu var iesniegt tikai vienu reizi, un tas ir derīgs valstī, kurā tas iesniegts.
5.2 Aizpildot pieteikuma veidlapu, Juridiskā persona piekrīt, ka iesniegtā informācija, tajā skaitā norādītie uzņēmuma pārstāvju dati tiks izmantoti pārbaudei un lēmumu izvērtēšanai. Juridiskā persona ir atbildīga informēt attiecīgās personas, ka viņu personas dati tiek iesniegti un tiks apstrādāti Rimi, kā arī iepazīstināt ar Privātuma politiku.
5.3 Pēc pieteikuma iesniegšanas 5 darba dienu laikā Rimi to izskatīs, lai apstiprinātu, precizētu vai noraidītu pieprasījumu. Rimi informēs Juridisko personu par pieņemto lēmumu pa e-pastu. RIMI ir tiesības nepieciešamības gadījumā (papildu jautājumi utt.) sazināties ar Juridisko personu pa e-pastu vai citā veidā, ja tāds ir norādīts pieteikumā. Izvērtēšanas laikā Rimi ir tiesības ievākt datus no ārējām uzņēmumu datu bāzēm un kredītu reģistriem, lai izvērtētu pieteikumā norādīto informāciju, kā arī minimizētu nemaksāšanas vai citus riskus u.tml.
5.4 Vērtējums tiks veikts un lēmums tiks pieņemts attiecībā uz iespējamību sadarboties ar Juridisko personu kā uzņēmumu. Atsevišķas pozīcijas un informācija atbilstoši normatīvo aktu prasībām var tikt pārbaudīta, pamatojoties uz sankciju subjektu sarakstu, vai lai novērstu noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizāciju un terorisma un proliferācijas finansēšanu.
5.5 RIMI patur tiesības noraidīt iesniegto pieteikumu vai pielāgot pēcapmaksas limitu un nesniegt nekādu informāciju par iemesliem.
5.6 Pēc pieteikuma izskatīšanas un apstiprināšanas (5.3.punkts) 3 darba dienu laikā Juridiskā persona saņems e-pastu, ar uzaicinājumu elektroniski parakstīt pieteikumu, un pēc tam, kad Juridiskā persona būs iesniegusi RIMI elektroniski parakstītu iesniegumu un tajā nebūs neatbilstību, 6 darba dienu laikā RIMI informēs Juridisko personu par apstiprinājumu sākt izmantot Juridiskai personai apstiprināto norēķinu metodi. Pieteikums kopā ar Noteikumiem un nosacījumiem, kā jaunie noteikumi un nosacījumi starp Juridisko personu un RIMI, stājas spēkā, kad RIMI ir informējis Juridisko personu par šajā punktā noteikto apstiprinājumu. RIMI ir tiesības jebkurā laikā vienpusēji grozīt Noteikumus un nosacījumus.
5.7 Piešķirtajam norēķinu veidam nav izbeigšanās termiņa, tomēr tas var tikt deaktivizēts kopā ar Uzņēmuma kontu, kas ir bijis neaktīvs 1 gadu, kā norādīts Noteikumu un nosacījumu 4.9. sadaļas 2.punktā.
5.8 RIMI patur tiesības koriģēt pēcapmaksas limitu, bloķēt vai atcelt to nemaksāšanas vai citu Noteikumu un nosacījumu pārkāpuma gadījumā vai gadījumā, ja par Juridisko personu tiek saņemta negatīva finanšu informācija, un par lēmumu informēs Juridisko personu 10 dienas iepriekš, tikmēr RIMI ir tiesīgs limitu bloķēt. RIMI ir šajā punktā noteiktās tiesības veikt izmaiņas arī piešķirtajā pēcapmaksas vai priekšapmaksas norēķinu veidā, gadījumā, ja tiek saņemta informācija saistībā ar sankciju subjektu sarakstu vai noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizāciju un terorisma un proliferācijas finansēšanu. Ja Juridiskā persona nepiekrīt izmaiņām, Juridiskajai personai ir tiesības izbeigt pēcapmaksas vai priekšapmaksas metodi, atceļot to saskaņā ar šeit paredzētajiem noteikumiem (5.13. punkts) un izpildot visas maksājuma saistības.
5.9 Pēc tam, kad RIMI apstiprinājis un reģistrējis pieteikumu, Juridiskajai personai tiks piešķirts unikāls konta ID, izmantošanai norēķiniem izvēlētajā valstī. Juridiskajai personai ir jāievēro šādi maksāšanas noteikumi:
5.9.1 Juridiskajai personai saņemtie rēķini ir jāapmaksā 15 kalendāro dienu laikā no rēķina izrakstīšanas dienas, ja vien Juridiskā persona un Rimi nav rakstiski vienojušies par atšķirīgiem apmaksas noteikumiem. Tiklīdz maksājums ir saņemts, 2 darba dienu laikā atlikusī summa tiks koriģēta un būs pieejama nākamajiem pirkumiem.
5.9.2 RIMI dara visu iespējamo, lai katrs pasūtījums tiktu pilnībā izpildīts. Tomēr atsevišķu preču nepieejamības dēļ RIMI negarantē, ka piegādātajā pasūtījumā būs tieši tādas pašas preces, kas tika pasūtītas RIMI ONLINE. Šādos gadījumos un, ja Juridiskā persona pieprasa naudas atmaksu, summa tiks pievienota pieejamajam atlikumam 2 darba dienu laikā.
5.9.3 Ja maksājums netiek saņemts noteiktajos termiņos, Juridiskā persona maksā nokavējuma procentus 0,5% apmērā no kavētā maksājuma summas par katru dienu pēc maksājuma termiņa beigām. RIMI ir tiesības piesaistīt parādu piedziņas uzņēmumu parādu piedziņas nodrošināšanai vai arī nodot RIMI prasījuma tiesības trešajām personām. Juridiskā persona sedz visus izdevumus, kas radīsies saistībā ar parādu piedziņu (maksājumu administrēšana, pasta pakalpojumi, tiesas izdevumi u.c.), ko noteikusi attiecīgā piedziņas kompānija.
5.9.4 Juridiskai personai ir jāapmaksā rēķins par tajā norādītajām cenām bez tiesībām samazināt summu vai ieskaitīt maksājumus, pamatojoties uz pretenzijām vai pretprasībām.
5.10 Apstiprinātam priekšapmaksas norēķinam (un izpildot 5.6. punktā noteikto) sākotnējā Juridiskajai personai pieejamā summa būs 0. Pēc apstiprināšanas ir jāpieprasa priekšapmaksas rēķins, lai tas tiktu nosūtīts Juridiskajai personai (rēķins tiks nosūtīts 3 darba dienu laikā). Kad rēķins būs apmaksāts un apstrādāts no RIMI puses, pēc 2 darba dienām iemaksātā summa būs pieejama izmantošanai tiešsaistē.
5.11 Juridiskām personām, kuras izmanto rēķinu apmaksas metodi (pēcapmaksas limits vai priekšapmaksa), rēķins tiks izsūtīts pa e-pastu tajā pašā dienā, kad tiks piegādāts pasūtījums, un tas būs pieejams arī pasūtījumu vēsturē Uzņēmuma kontā.
5.12 Iegādātās preces nevar izmantot tālākai pārdošanai.
5.13 Lai atceltu piešķirto norēķinu metodi, Juridiskajai personai ir jāaizpilda un jānosūta RIMI Klientu centram saziņas veidlapa. Visi nesegtie rēķini ir jāapmaksā pirms piešķirtā norēķinu veida atcelšanas izmantošanas.
5.14 RIMI patur tiesības uz laiku vai neatgriezeniski atcelt norēķinu metožu iespēju juridiskajām personām kā tādu.
6.Klienta pasūtīto preču saņemšana un piegāde
6.1. RIMI dara visu iespējamo, lai katrs pasūtījums tiktu pilnībā izpildīts; tomēr atsevišķu preču nepieejamības dēļ konkrētajā preču komplektēšanas vietā RIMI negarantē, ka piegādātajā pasūtījumā būs tieši tādas pašas preces, kas tika pasūtītas RIMI ONLINE.
6.2. Pastāv iespējamība, ka būs nepieciešams aizstāt preces, kuras tika pasūtītas. Klients, veicot pasūtījumu, var iebilst, vai pasūtīto preci (ja konkrētā prece nav pieejama) aizstāt ar citu preci. Ja Klients ir izvēlējies neaizstāt nepieejamās preces, pasūtījumā tiks iekļautas tikai pieejamās preces. Ja Klients pieļauj preces nomaiņu, RIMI darīs visu iespējamo, lai atrastu preces, kas (pēc RIMI domām) būs labākā alternatīva. Tomēr RIMI nevar garantēt, ka izvēlētā alternatīva noteikti attaisnos Klienta cerības.
6.3. Klients pirms pasūtījuma saņemšanas vai pirms piegādes tiks informēts e-pastā par precēm, kuras Klients saņems un, izvēloties preču aizstāšanu, par to nomaiņu. Klientam būs tiesības atpakaļ atdot aizstājējpreci pasūtījuma saņemšanas brīdī (izņemot citu trešo pušu (Wolt vai citu) piegādes, kad Klientam jāsazinās ar Rimi klientu centru) un saņemt naudas atmaksu par nomainīto preci, izmantojot pasūtījuma veikšanas laikā pielietoto maksājuma metodi. Aizstājējpreču cena tiek aprēķināta saskaņā ar to preču cenu, kuras Klients sākotnēji izvēlējās. Ja piegādāto aizstājējpreču cena ir augstāka par sākotnēji izvēlēto preču cenu, RIMI garantē, ka no Klienta netiks iekasēta papildu maksa. Ja piegādāto aizstājējpreču cena ir zemāka par sākotnēji izvēlēto preču cenu, Klientam tiek atmaksāta cenu starpība starp aizstājējprecēm un sākotnēji izvēlētajām precēm, izmantojot maksājuma metodi, kas tika izmantota, veicot pasūtījumu. Summa tiks atmaksāta nekavējoties, tomēr var paiet vairākas darba dienas, līdz atmaksa tiks veikta Klienta bankas kontā.
6.4. Piegāde tiks veikta uz adresi, kuru Klients norādījis veicot pasūtījumu. RIMI piegādās Klienta pasūtījumu pie galvenās ieejas Klienta norādītajā adresē (dzīvokļa vai mājas durvis) vai Klienta norādītajā vietā. Pēc pieprasījuma un iespēju robežās kurjers var ienest pasūtījumu Klienta telpā. RIMI patur tiesības piegādāt pasūtījumu pie adreses galvenās ieejas.
6.5. Pasūtījumiem uz uzņēmumu adresēm RIMI var piegādāt pasūtījumu uzņēmuma ēkas galvenās ieejas pirmajā stāvā, bet diemžēl RIMI nevar piegādāt pasūtījumu pie Klienta galda. Ja uzņēmumam ir kopīga reģistratūra, RIMI pasūtījumu var nogādāt reģistratūrā.
6.6. RIMI nodrošina preču piegādi tikai Piegādes zonā un piegādes laikā, ko Klients norādījis, veicot pasūtījumu.
6.7. Piegādei uz mājām aktuālie piegādes laiki tiks norādīti pasūtījuma veikšanas brīdī. Ja svarīgu un objektīvu iemeslu dēļ (piemēram, nepārvarama vara vai saprātīgi neparedzami šķēršļi, kas ir ārpus RIMI un Klientu kontroles) piegādes laiks var būt agrāks, vēlāks vai Piegāde var tikt atcelta, bet ja pasūtījumā ir alkoholiskie dzērieni un Piegāde iepriekš minēto iemeslu dēļ iespējama tikai agrāk vai vēlāk un faktiskais piegādes laiks nepieļauj alkoholisko dzērienu tirdzniecību, tad alkoholiskie dzērieni Klientam netiks izsniegti un Klients saņems atmaksu par neizsniegtajām precēm.
6.8. Alkoholisko un enerģijas dzērienu izsniegšana notiek saskaņā ar noteiktajiem normatīvajiem aktiem alkoholisko un enerģijas dzērienu tirdzniecības ierobežojumiem. Ierobežotas izsniegšanas noteikumi attiecas arī uz citām precēm, ja tām ar normatīvajiem aktiem ir noteikti tirdzniecības ierobežojumi. Personai piegādes/saņemšanas brīdī būs jāuzrāda derīga personas apliecība (ID karte) vai pase. Piegādājot/izsniedzot preces ar vecuma ierobežojumu, šaubu gadījumā, arī tad, ja preces saņemošā persona izrādās virs vecuma ierobežojuma, Rimi var lūgt uzrādīt personu apliecinošu dokumentu, lai pārliecinātos par vecuma ierobežojumu ievērošanu. Ja Piegādes brīdī nebūs pieejams vecumu apliecinošs dokuments, nebūs persona, kas saskaņā ar normatīvajiem aktiem drīkst saņemt konkrētās preces, vai pasūtījums pēc Klienta lūguma tiek atstāts norādītajā vietā bez Klienta klātbūtnes, preces paliks pie kurjera un Klients saņems atmaksu par neizsniegtajām precēm.
6.9. Gadījumā, ja pasūtījums tiek piegādāts Klienta norādītajā laikā, bet norādītajā adresē nav neviena, kas saņemtu pasūtījumu, Klients tiks informēts un Klientam pēc iespējas ātrāk, bet ne ilgāk kā 24 stundu laikā būs jāsazinās ar RIMI Klientu centru, lai vienotos par jaunu piegādes laiku vai saņemtu pasūtījumu noteiktā veikalā. Ja Klients ar RIMI vienojas par jaunu piegādes laiku, par to var tik piemērota papildu maksa. Ja šādos gadījumos pasūtījumā ir bijušas preces, kas ātri bojājas vai kurām ir īss derīguma termiņš un tās vairs nav iespējams atstāt atkārtotajā piegādē, tad tādas preces tiks izņemtas un utilizētas, un Klients par tām naudas atmaksu nesaņems. Ja Klients atsakās no atkārtotās piegādes vai pasūtījuma saņemšanas veikalā, Klientam naudas atmaksa netiks veikta par precēm, kuras nav iespējams izlikt atpakaļ veikala plauktā (piemēram, bet ne tikai, ātri bojāja, īss derīguma termiņš, ražotas pēc Klienta pasūtījuma utml.).
6.10. Lai gan RIMI dara visu iespējamo, lai Klienta pasūtījums tiktu piegādāts norādītajā laikā, RIMI neuzņemas atbildību par pilnīgu vai daļēju novirzi no norādītā piegādes laika, ja šī novirze radusies Klienta vainas vai citu nepārvaramu apstākļu dēļ.
6.11. Klients var mainīt piegādes veidu, līdz RIMI ir uzsācis pasūtījuma apstrādi un kamēr šāda iespēja ir redzama pie pasūtījuma.
6.12. Ja veicot piegādes veida maiņu Klients izvēlēsies lētāku piegādes veidu, piegādes maksa tiks atmaksāta. Ja Klients izvēlēsies dārgāku piegādes veidu, no Klienta tiks iekasēta papildu maksa un izmaiņas tiks apstiprinātas tikai pēc apmaksas veikšanas.
7.Kvalitātes garantija un atbildība
7.1. RIMI vienmēr centīsies pasūtījumam izvēlēties svaigākos un kvalitatīvākos produktus. Tas ietver produktu ar ilgāko derīguma termiņu savākšanu plauktos, kā arī produktu drošu iepakošanu un transportēšanu. Tomēr viedokļi par apmierinošu preču kvalitāti ir subjektīvi, un RIMI neuzņemas nekādu atbildību un negarantē, ka preces vienmēr atbildīs Klienta vēlmēm.
7.2. RIMI ONLINE apskatāmās preces var nedaudz atšķirties no tāda paša izmēra, formas un krāsas kā saņemtajām precēm dažādu preču pasūtīšanai izmantoto ierīču tehnisko īpašību vai citu pamatoti paredzamo atšķirību dēļ.
7.3. Visu RIMI ONLINE tirgoto preču raksturojums ir norādīts katrai precei pievienotajā preces aprakstā.
8.Saņemšana
8.1. Ja Klients izvēlas saņemt pasūtījumu veikalā vai Rimi Drive, pasūtījuma veikšanas brīdī Klients izvēlas saņemšanas laiku un veikalu.
8.2. Brīdī, kad pasūtījums ir sagatavots un gatavs saņemšanai, Klientam tiek nosūtīt paziņojums. Pasūtījumus ir iespējams saņemt pēc pasūtījumā norādītā laika sazinoties ar RIMI Klientu centru.
8.3. Pasūtījumus iespējams saņemt katru nedēļas dienu saņemšanas punkta darba laikā, kas tiek norādīts pasūtījuma veikšanas brīdī. Klienti var saņemt pasūtījumus, izmantojot kādu no RIMI piedāvātajām iespējām.
8.4. Gadījumā, ja Klients nesaņem pasūtījumu norādītajā laikā, Klientam pēc iespējas ātrāk, bet ne ilgāk kā 24 stundu laikā jāsazinās ar RIMI Klientu centru, lai vienotos par jaunu saņemšanas laiku. Ja šādos gadījumos pasūtījumā ir bijušas preces, kas ātri bojājas vai kurām ir īss derīguma termiņš un tās vairs nav iespējams atstāt atkārtotajās saņemšanā, tad tādas preces tiks izņemtas un utilizētas, un Klients par tām naudas atmaksu nesaņems. Ja ar Klientu nav iespējams sazināties vai Klients atsakās no atkārtotas saņemšanas, Klientam naudas atmaksa netiks veikta par precēm, kuras nav iespējams izlikt atpakaļ veikala plauktā (piemēram, bet ne tikai, ātri bojājas, īss derīguma termiņš, ražotas pēc Klienta pasūtījuma utml.) un tas tiks uzskatīts par adekvātu atlīdzību par RIMI zaudējumiem.
9.Atpakaļatdošanas un atteikuma tiesības
9.1. Klientam ir tiesības vienpusēji izmantot atteikuma tiesības 14 dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas, nekavējoties informējot RIMI par atteikumu. Atteikuma tiesības var izmantot saskaņā ar normatīvajiem aktiem, šo E-komercijas pielikumu un citiem piemērojamiem RIMI izdotajiem noteikumiem. Par atteikumu Klients informē RIMI brīvā formā, kurā skaidri norādīts pasūtījuma numurs un preces, no kurām Klients vēlas atteikties, atteikumu nosūtot uz šo noteikumu 11.punktā norādīto e-pasta adresi.
9.2. Pēc atteikuma paziņošanas Klientam ne vēlāk kā 14 dienu laikā jāatgriež prece RIMI. Par preces atgriešanas vietu Klientam jāsazinās ar RIMI Klientu centru atbilstoši kontaktinformācijai šo noteikumu 11.punktā. Klients ir atbildīgs par šādu pasūtījumu atpakaļatdošanas tiešajām izmaksām.
9.3. Atteikuma tiesības nevar izmantot šādu kategoriju precēm: 1) prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš; 2) Klients ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ; 3) Klients ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu; 4) laikrakstus, periodiskos izdevumus vai žurnālus, izņemot gadījumus, ja tie tiek piegādāti saskaņā ar abonēšanas līgumu (ja tāds tiek piedāvāts).
9.4. Ja Klients ir atzīmējis iespēju aizstāt preces un pasūtījumā kādas no precēm ir aizstātas, tad ar šo informāciju Klients var iepazīties e-pastā pirms pasūtījuma saņemšanas. Svaigas pārtikas preces ar īsu derīguma termiņu, kas tika izmantotas kā aizstājējpreces sākotnēji izvēlētajiem produktiem, var tikt atpakaļ atdotas tikai pasūtījuma saņemšanas brīdī (izņemot ātrās piegādes, kad Klientam jāsazinās ar Rimi klientu centru) atpakaļ atdodot tās kurjeram piegādes brīdī vai RIMI darbiniekam saņemšanas brīdī, ja tika izmantota iespēja Saņemšana. Naudas atmaksa tiks veikta maksājumu kontā, kas tika izmantots pasūtījuma veikšanai.
9.5. Ja pēc pasūtījuma saņemšanas Klients ir konstatējis, ka pasūtījumā ir bojātas (RIMI vainas dēļ) un/vai nekvalitatīvas preces, Klientam ir jāsazinās ar Klientu centru, informāciju nosūtot uz šo noteikumu 11.punktā norādīto e-pasta adresi. Informācijai Klientam jāpievieno bojātās preces fotoattēls/-i. Ja Klientam nav iespējas pievienot fotoattēlu, Klientam ar bojāto preci jāvēršas preces saņemšanas veikalā vai piegādes gadījumā jāsazinās ar Klientu centru. RIMI patur tiesības pieprasīt Klientam atpakaļ atdot bojāto preci veikalā.
10.Pasūtījuma atcelšana
10.1. RIMI patur tiesības pilnībā vai uz laiku apturēt RIMI ONLINE darbību, iepriekš nebrīdinot Klientu. Šādā gadījumā RIMI atmaksās naudu Klientam par nepiegādātajiem pasūtījumiem 10 darba dienu laikā.
10.2. Sakarā ar nepieciešamību nodrošināt RIMI ONLINE darbības nepārtrauktību, RIMI patur tiesības ierobežot vienu veidu preču iegādes apjomu. RIMI, informējot Klientu, ir tiesības atteikt un/vai izpildīt Klienta pasūtījumus, ja Klients pasūta neparasti lielu viena veida preču daudzumu (neatkarīgi no tā, vai preces ir pasūtītas vienā vai vairākos pasūtījumos).
10.3. Klientam ir tiesības atcelt pasūtījumu. Pēc pasūtījuma veikšanas būs noteikts laiks, kad Klients pats var RIMI ONLINE atcelt pasūtījumu. Pēc šī perioda Klients var sazināties ar RIMI Klientu centru un lūgt pasūtījuma atcelšanu, tomēr pastāv iespēja, ka pasūtījuma atcelšana vairs nav iespējama. Naudas atmaksas gadījumā tā tiks veikta maksājumu kontā, kas tika izmantots pasūtījuma veikšanai.
10.4. Klientam nav iespēja RIMI ONLINE atcelt ātrās piegādes/saņemšanas pasūtījumu. Lai atceltu ātro piegādes/saņemšanas pasūtījumu nepieciešams sazināties ar RIMI Klientu centru. Atceļot ātrās piegādes pasūtījumu, piegādes un ar pasūtījuma komplektēšanu un iepakošanu saistītās izmaksas netiek atgrieztas.
11.RIMI Klientu centrs
11.1. Ja Klientam ir kādi jautājumi par iepirkšanos RIMI ONLINE, RIMI aicina Klientus sazināties ar Klientu centru tā darba laikā, zvanot vai sūtot e-pastu uz šādu kontaktinformāciju klienta valstī:
Rimi Eesti Food AS:
Darba laiks: Pirmdiena–Piektdiena: 8.00 līdz 21.00 no sestdienas līdz svētdienai: no 9.00 līdz 21.00
Tālruņa numurs: + 372 6 056 333
E-pasts: klienditugi@rimibaltic.com
SIA Rimi Latvia:
Darba laiks: no 8.00 līdz 22.00
Tālruņa numurs: + 371 80000180
E-pasts: info.lv@rimibaltic.com
UAB Rimi Lietuva:
Darba laiks: no 8.00 līdz 21.00
Tālruņa numurs: +370 8 800 29 000
E-pasts: info.lt@rimibaltic.com
12.Citi noteikumi un strīdu izšķiršana
12.1. RIMI atbild tikai par tiem Klienta zaudējumiem, kas radušies pārkāpuma tiešā rezultātā.
12.2. RIMI ir tiesības mainīt, grozīt vai papildināt E-komercijas pielikumu vai pārtraukt RIMI ONLINE objektīvu iemeslu (t. i., ņemot vērā izmaiņas likumos un/vai noteikumos, izmaiņas jaunos un/vai esošajos pakalpojumos utt.). Lai veiktu pasūtījumu, Klientam jāiepazīstas ar pielikuma precizēto redakciju, pretējā gadījumā līgums netiek noslēgts. RIMI paziņos Klientiem par izmaiņām vai RIMI ONLINE pārtraukšanu paziņojumu veidā Programmas mājaslapā un RIMI ONLINE, un (vai) kioskos, un (vai) RIMI veikalos, un (vai) Mobilajā lietotnē un (vai) e-pasta formā katram Klientam un lūgs Klienta apstiprinājumu jebkuram jaunam pirkumam/pasūtījumam.
12.3. E-komercijas pielikums ir sagatavots saskaņā ar tās valsts tiesību aktiem, no kuras Klientam tiek sniegti pakalpojumi, un kas tos regulē, un visi strīdi tiek risināti tiesā tās jurisdikcijas tiesību aktos noteiktajā kārtībā, kurā ir nodibināts attiecīgais strīdā iesaistītais RIMI uzņēmums.
12.4. Ja tiesa vai cita kompetenta iestāde uzskata, ka kāds no E-komercijas pielikuma noteikumiem neatbilst likumam, ir nepareizs vai nepiemērojams, nolēmums neietekmē pārējo E-komercijas pielikuma noteikumu spēkā esamību un pilnīgu piemērojamību saskaņā ar normatīvajiem aktiem.
12.5. Ja Klients uzskata, ka RIMI ir pārkāpis E-komercijas pielikuma noteikumus vai citus attiecīgos normatīvos aktus un tas ir ietekmējis Klienta iespējas īstenot Klienta tiesības un šādu situāciju nav iespējams atrisināt sarunu ceļā, Klients var iesniegt iesniegumu valsts patērētāju tiesību aizsardzības institūcijai (vai papildus Igaunijā Klients var vērsties Patērētāju strīdu izšķiršanas komisijā). Procedūras noteikumus var apskatīt, un pieteikumu var iesniegt https://komisjon.ee/et. Patērētāju strīdu izšķiršanas komisijas kompetencē ir risināt strīdus, kas izriet no līguma, kas noslēgts starp Klientu un RIMI. Klienta sūdzības izskatīšana komisijā ir bez maksas. Klients var vērsties arī Eiropas Savienības tiešsaistes strīdu izšķiršanas platformā https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show
Igaunijā:
Patērētāju tiesību aizsardzības un tehniskās uzraudzības iestāde
Endla 10a, 10122 Tallinn
Tālrunis: +372 667 2000
Patērētāju konsultāciju tālrunis: +372 620 1707
E-pasts: info@ttja.ee.
Latvijā:
Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības centrs
Brīvības iela 55, Rīga, LV-1010
Tālrunis: + 371 654 525 54
E-pasts: pasts@ptac.gov.lv.
Lietuvā:
Valsts patērētāju tiesību aizsardzības iestāde (SCRPA)
Vilniaus street 25, 01402 Vilnius
Tālrunis: (8 5) 262 6751, Fakss: (8 5) 279 1466
E-pasts: tarnyba@vvtat.lt.
13.Datu apstrāde un aizsardzība
13.1. Klienta personas dati tiks izmantoti, lai identificētu Klientu un saņemtu pasūtījumus, veiktu un piegādātu pasūtījumus, sagatavotu grāmatvedības dokumentus, tai skaitā rēķinus, atmaksātu pārmaksātās summas un atmaksātu summas par atpakaļ atdotajām precēm, lai administrētu finansiālos un citus pienākumus, kas izriet no šī E-komercijas pielikuma un šī distances līguma, kā arī par RIMI ONLINE piedāvāto pakalpojumu izmantošanu. Sīkāku informāciju par personas datu apstrādi skatiet Privātuma politikā: https://www.rimi.lv/privatuma-politika