Lietotājs
Šajā sadaļā jūs varat uzzināt, kāpēc un kā mēs apstrādājam jūsu personas datus, ja apmeklējat mūsu vietnes, izmantojat mūsu mobilo lietotni.-
Pēdējo reizi labots 2024-10-02Lejupielādēt
-
Iepriekšējā versija 2023-11-29Lejupielādēt
KLIENTU PRIVĀTUMA POLITIKA
Informācija par personas datu apstrādi
t.sk. Mans Rimi lojalitātes programmas, Rimi tiešsaistes veikala un Rimi mobilās lietotnes kontekstā
Pēdējās atjaunināšanas datums: 02.10.2024.
Mēs rūpējamies par Jūsu privātumu
Jūsu uzticība mums ir svarīga. Mūsu mērķis ir, lai Jūs justos droši, izpaužot mums savus personas datus. Personas dati ir jebkāda informācija, kas var tikt izmantota, lai identificētu personu.
Veicam nepieciešamos pasākumus, lai nodrošinātu, ka Jūsu personas dati vienmēr ir drošībā. Tas ietver, piemēram, fiziskās piekļuves kontroli datu apstrādes iekārtām, personas datu apstrādē iesaistīto personu apmācību, pastāvīgu drošības risku novērtēšanu un uzraudzību, piekļuves tiesību pārvaldību, kā arī tehnoloģisko drošību, piemēram, šifrēšanas izmantošanu, drošu datu pārsūtīšanu utt. Mēs veicam nepieciešamos pasākumus, lai nodrošinātu, ka Jūsu personas datu apstrāde notiek atbilstoši pastāvošajiem datu aizsardzības tiesību aktiem, mūsu iekšējai politikai, vadlīnijām un kārtībai. Esam arī iecēluši datu aizsardzības speciālistu, kura uzdevums ir uzraudzīt, lai mēs ievērotu šos tiesību aktus, vadlīnijas un kārtību.
Mums ir svarīgi, lai, apstrādājot Jūsu personas datus, tiktu nodrošināta caurredzamība. Tāpēc šajā informatīvajā tekstā mēs aprakstām, kā un kur mēs apstrādājam personas datus, kad esat mūsu klients, t.sk. Mans Rimi lojalitātes programmas, Rimi tiešsaistes veikala un Rimi mobilās lietotnes kontekstā. Informācija par citām personas datu apstrādes darbībām, kas Jūs varētu arī interesēt, ir viegli pieejama mūsu tīmekļa vietnes sadaļā “Privātuma politika”. (EE: https://www.rimi.ee/privaatsuspoliitika, LV: https://www.rimi.lv/privatuma-politika, LT: https://www.rimi.lt/privatumo-politika)
Ja nepiekrītat šajā informatīvajā tekstā aprakstītajai personas datu apstrādei, Jūs nevarat izveidot kontu, veikt pasūtījumu vai saņemt priekšrocības vai pakalpojumus, ko piedāvā Mans Rimi lojalitātes programma, Rimi tiešsaistes veikals un Rimi mobilā lietotne.
Atkarībā no tā, kā izmantojat mūsu pakalpojumus, piemēram, vai esat Rimi lojalitātes programmas dalībnieks vai tikai mūsu mobilās lietotnes lietotājs, vai arī izmantojat mūsu pakalpojumus tikai kā viesis utt., datu apstrādes apjoms var atšķirties. Mēs apstrādājam tikai tos datus, kas nepieciešami konkrētajam mērķim.
-
Kādu kategoriju datus mēs apkopojam un kādēļ?
Reģistrācijas un dalības pārvaldība
Mēs apstrādājam Jūsu personas datus, lai izveidotu Jūsu Rimi kontu un administrētu Jūsu dalību. Izveidoto Rimi kontu var izmantot visās Baltijas valstīs, lai veiktu pasūtījumu Rimi tiešsaistes veikalā, saņemtu personalizētus piedāvājumus un ieteikumus, izmantotu pašskenēšanas risinājumu, izmantotu citas Mans Rimi lojalitātes programmas vai Rimi tiešsaistes veikala piedāvātās priekšrocības.
Lai mēs varētu izveidot Jums kontu un pārvaldīt Jūsu dalību, Jums ir jānorāda personas dati, kas nepieciešami līguma noslēgšanai un izpildei. Reģistrācijas procesā obligāti aizpildāmie lauki ir atzīmēti ar zvaigznīti (“*”). Ja Jūs nenorādīsiet nepieciešamos personas datus, Jūs nevarēsiet izveidot kontu pie mums. Ja nevarat aizpildīt dažus obligātos laukus, Jums ir jāsazinās ar Klientu apkalpošanas centru.
Priekšrocību iestatīšana, citu datu aizpildīšana Rimi kontā ir Jūsu ziņā. Piemēram, varat norādīt, kurš ir Jūsu iecienītākais veikals, kura ir Jūsu noklusējuma piegādes adrese, saglabāt kredītkartes datus, lai ātrāk norēķinātos Rimi tiešsaistes veikalā utt.
Jūsu atbildība ir sniegt tikai patiesus datus, kas ir derīgi un nepieciešami šajā tekstā minēto mērķu īstenošanai. Izveidojot Rimi kontu, Jūs apstiprināt, ka Jūsu norādītie personas dati ir precīzi un pareizi. Ja personas dati ir neprecīzi, Jums tie nekavējoties ir jālabo.
Jūsu dati tiks izmantoti, lai izveidotu vai piekļūtu Jūsu Rimi kontam un parādītu atbilstošo informāciju tajā, t.sk., lai apstrādātu Mans Rimi atlaižu (naudas) informāciju, kas saņemta no mūsu partneriem saistībā ar pakalpojumiem un piedāvājumiem, kurus esat izvēlējies izmantot; lai nodrošinātu Jūsu piekļuvi Rimi piederošiem IT risinājumiem (e-komercijas tīmekļa vietnēm, Rimi lojalitātes portālam u.c.), izmantojot lietotāja autentifikācijas un autorizācijas pakalpojumus; lai atbildētu uz Jūsu pieprasījumiem, pārliecinātos, ka Jūsu informācija ir precīza un atjaunināta; lai verificētu Jūsu reģistrāciju vai nomainītu iepriekšējo Mans Rimi karti (ja nepieciešams); lai Jūs identificētu vai sasaistītu Jūs kā attiecīgo Mans Rimi kartes lietotāju (kad nepieciešams), kā arī, lai sazinātos ar Jums, ja mums jāsasniedz Jūs un jāsniedz nepieciešamā informācija (piemēram, ja ir grozīti noteikumi, ja aizmirsāt savus pirkumus utt.).
Personas datu kategorijas Juridiskais pamats Glabāšanas periods - Identifikācijas informācija, piemēram, vārds, uzvārds, lietotājvārds, klienta ID utt.
- Demogrāfiskā informācija, piemēram, dzimšanas datums, dzimums, pilsonība utt.
- Kontaktinformācija, piemēram, e-pasts, tālruņa numurs, adrese utt.
- Autentifikācijas informācija, piemēram, informācija par elektronisko parakstu, parole, slepens jautājums, verifikācijas kods utt.
- Dalībnieka informācija, piemēram, dalības datums, klienta statuss, klienta veids utt.
- Informācija par klientu labumiem, piemēram, Mans Rimi nauda, dzimšanas dienas atlaides, derīguma termiņš utt.
- Mājsaimniecības informācija, piemēram, cilvēku skaits mājsaimniecībā, informācija par pēcnācējiem, dzīvniekiem mājsaimniecībā utt.
- Pirkumu vēsture, piemēram, informācija par iepriekš iegādātajiem produktiem un summām utt.
- Pasūtījuma informācija, piemēram, pasūtījuma ID, pasūtītās preces, produktu cenas, piegādes veids utt.
- Informācija par darījumu, piemēram, darījuma datums un vieta, iegādātās preces, pirkuma summa, kvīts ID utt.
- Maksājuma informācija, piemēram, maksājuma veids, bankas konta numurs, maksājumu kartes numurs, maksājuma mērķa apraksts utt.
- Piegādes informācija, piemēram, piegādes datums un laiks, piegādes adrese, komentāri utt..
- Klienta izvēles dati, piemēram, paziņojumu abonēšana, lojalitātes programmu klubu abonēšana, valodas iestatījumu iestatīšana utt.
- Lietotāju radītie personas dati, piemēram, informācija par darbībām mūsu informācijas sistēmās, rīcība digitālajos kanālos, saglabāts iepirkumu saraksts, iecienītākais veikals utt.
- Savienojuma informācija, piemēram, ierīces veids, operētājsistēma un tās versija, laika zona, pārlūkprogrammas veids utt.
Lai noslēgtu un izpildītu līgumu ar Jums.
Piekrišana – kredītkartes datu saglabāšanai Rimi kontā
Skatīt sadaļu “Cik ilgi Jūsu personas dati tiek glabāti?” Mēs izmantojam Jūsu kontaktinformāciju (piemēram, Jūsu mobilā tālruņa numuru vai e-pastu), lai sazinātos ar Jums steidzamos jautājumos, kad tas ir nepieciešams, piemēram, sniedzot svarīgu informāciju vai risinot svarīgus jautājumus. Mēs izmantojam Jūsu e-pastu, lai sniegtu informāciju par Mans Rimi lojalitātes programmu, Rimi tiešsaistes veikalu vai Rimi mobilo lietotni u.c. (piemēram, informēšanai par izmaiņām sistēmā, noteikumiem, privātuma politiku, pasākumu reģistrācijas apstiprinājumu sūtīšanai, ja esat izrādījuši vēlmi tajos piedalīties u. c.) vai Jums ienākot Jūsu Rimi kontā, izmantojot citas platformas (piemēram, tīmekļa lapu, termināli, mobilo lietojumprogrammu). Tālruņa numuru un e-pastu izmanto, lai pārbaudītu arī reģistrāciju un nomainītu Mans Rimi karti.
Saziņai mēs izmantojam arī citas mūsu platformas (piemēram, mājaslapu, kiosku, mobilo lietotni u. c.).
Uzņēmumu kontu reģistrācijas un dalības pārvaldīšana Rimi tiešsaistes veikalā
Mēs apstrādājam Jūsu personas datus, lai izveidotu Jūsu uzņēmuma kontu un administrētu Jūsu dalību. Izveidoto uzņēmuma kontu var izmantot Rimi tiešsaistes veikalā visās Baltijas valstīs, lai veiktu pasūtījumu Rimi tiešsaistes veikalā, saņemtu avansa rēķinu un gala rēķinu ar uzņēmuma informāciju, skatītu savu iepriekšējo pasūtījumu vēsturi, saglabātu grozus un izmantotu citas Rimi tiešsaistes veikala piedāvātās priekšrocības.
Lai mēs varētu izveidot uzņēmuma kontu un pārvaldīt Jūsu dalību, Jums ir jānorāda personas dati, kas nepieciešami līguma noslēgšanai un izpildei. Reģistrācijas procesā obligāti aizpildāmie lauki tiek atzīmēti ar zvaigznīti (“*”), piemēram, uzņēmuma pārstāvja vārds un uzvārds, uzņēmuma nosaukums, uzņēmuma reģistrācijas numurs, kontaktinformācija. Ja Jūs nenorādīsiet nepieciešamos personas datus, Jūs nevarēsiet izveidot kontu pie mums. Ja nevarat aizpildīt dažus obligātos laukus, Jums ir jāsazinās ar Klientu apkalpošanas centru.
Priekšrocību iestatīšana, citu datu aizpildīšana uzņēmuma kontā ir Jūsu ziņā. Piemēram, varat norādīt, kura ir Jūsu noklusējuma piegādes adrese, saglabāt kredītkartes datus, lai ātrāk norēķinātos Rimi tiešsaistes veikalā utt.
Jūsu atbildība ir sniegt tikai patiesus datus, kas ir derīgi un nepieciešami šajā tekstā minēto mērķu īstenošanai. Izveidojot uzņēmuma kontu, Jūs apstiprināt, ka Jūsu norādītie personas dati ir precīzi un pareizi. Ja personas dati ir neprecīzi, Jums tie nekavējoties ir jālabo.
Jūsu dati tiks izmantoti, lai izveidotu vai piekļūtu Jūsu uzņēmuma kontam un parādītu atbilstošo informāciju tajā, atbildētu uz Jūsu pieprasījumiem, pārliecinātos, ka Jūsu informācija ir precīza un atjaunināta, lai verificētu Jūsu reģistrāciju, lai Jūs identificētu, kā arī, lai sazinātos ar Jums, ja mums jāsazinās ar Jums un jāsniedz nepieciešamā informācija (piemēram, ja ir grozīti noteikumi, šī privātuma politika utt.).
Personas datu kategorijas Juridiskais pamats Glabāšanas periods - Identifikācijas informācija, piemēram, vārds, uzvārds, lietotājvārds, klienta ID utt.
- Uzņēmuma informācija, piemēram, uzņēmuma nosaukums, personas amata nosaukums utt.
- Kontaktinformācija, piemēram, e-pasts, tālruņa numurs, adrese utt.
- Autentifikācijas informācija, piemēram, informācija par elektronisko parakstu, parole, slepens jautājums, verifikācijas kods utt.
- Dalībnieka informācija, piemēram, dalības datums, klienta statuss, klienta veids utt.
- Pasūtījuma informācija, piemēram, pasūtījuma ID, pasūtītās preces, produktu cenas, piegādes veids utt.
- Maksājuma informācija, piemēram, maksājuma veids, bankas konta numurs, maksājumu kartes numurs, maksājuma mērķa apraksts utt.
- Piegādes informācija, piemēram, piegādes datums un laiks, piegādes adrese, komentāri utt..
- Klienta izvēles dati, piemēram, paziņojumu abonēšana, lojalitātes programmu klubu abonēšana, valodas iestatījumu iestatīšana utt.
- Lietotāju radītie personas dati, piemēram, informācija par darbībām mūsu informācijas sistēmās, rīcība digitālajos kanālos, saglabāts iepirkumu saraksts, iecienītākais veikals utt.
Lai noslēgtu un izpildītu līgumu ar Jums.
Piekrišana – kredītkartes datu saglabāšanai uzņēmuma kontā
Skatīt sadaļu "Cik ilgi Jūsu personas dati tiek glabāti?" Uzņēmumu kontu pēcapmaksas un priekšapmaksas norēķinu metodes pārvaldība Rimi tiešsaistes veikalā
Papildus uzņēmumu kontu reģistrācijas un dalības pārvaldībai Rimi tiešsaistes veikalā, lai varētu izveidot un pārvaldīt pēcapmaksas vai priekšapmaksas norēķinu metodi, ir nepieciešams, lai Jūs sniegtu attiecīgos personas datus.
Iesniedzot pieteikuma veidlapu, Jūs dodat apstiprinājumu datu apstrādei, kas nepieciešama atbilstības pārbaudei un lēmuma izvērtēšanai, kā arī turpmākās sadarbības pārvērtēšanai, t.sk., lai izvērtētu iesnieguma iesniegšanas laikā sniegto informāciju, informāciju par mūsu iepriekšējo un esošo sadarbību, informāciju, kas pieejama uzņēmumu reģistros, citās publiski pieejamās datu bāzēs u.c., lai pārliecinātos, ka mums ir visa informācija, kas nepieciešama, lai pieņemtu atbilstošu lēmumu par sadarbību. Mēs varam lūgt novērtējumam papildu nepieciešamo informāciju, kas var ietvert informāciju par uzņēmuma finansiālo stāvokli u.c.
Personas datu kategorijas Juridiskais pamats Glabāšanas periods - Identifikācijas informācija, piemēram, vārds, uzvārds, lietotājvārds, klienta ID utt.
- Uzņēmuma informācija, piemēram, uzņēmuma nosaukums, personas amata nosaukums utt.
- Kontaktinformācija, piemēram, e-pasts, tālruņa numurs, adrese utt.
- Dati saistībā ar sankciju sarakstiem, piemēram, informācija par personas vai uzņēmuma atrašanos sankciju sarakstos utt.
- Dati par politiski nozīmīgas personas statusu.
- Klienta izvēles dati, piemēram, paziņojumu abonēšana, lojalitātes programmu klubu abonēšana, valodas iestatījumu iestatīšana utt.
- Lietotāju radītie personas dati, piemēram, informācija par darbībām mūsu informācijas sistēmās, rīcība digitālajos kanālos, saglabāts iepirkumu saraksts, iecienītākais veikals utt.
- Citi dati, attiecībā uz iepriekšējo un esošo sadarbību ar Uzņēmumu, kas nepieciešami attiecīgajam mērķim.
Lai noslēgtu un izpildītu līgumu ar Jums.
Skatīt sadaļu "Cik ilgi Jūsu personas dati tiek glabāti?" Pirkumu pārvaldība Rimi tiešsaistes veikalā
Mēs apstrādājam Jūsu personas datus, lai pārvaldītu Jūsu pirkumus Rimi tiešsaistes veikalā. Jūsu personas dati tiek apstrādāti, lai apstrādātu Jūsu pasūtījumu, maksājumu, nosūtītu rēķinu, kredītrēķinu, sazinātos ar Jums par pasūtījumu un pasūtījuma statusu, piegādātu Jūsu pasūtījumu un veiktu līdzīgas darbības, kas saistītas ar pasūtījuma izpildi.
Lai mēs varētu izpildīt Jūsu pasūtījumu, Jums ir jānorāda personas dati, kas nepieciešami līguma noslēgšanai un izpildei. Piemēram, lai apmaksātu pasūtījumu, ir jānorāda maksājuma rekvizīti, ja vēlaties saņemt piegādi uz mājām, mums ir jāzina adrese, uz kuru pasūtījums jāpiegādā.
Lai veiktu pasūtījumus Rimi tiešsaistes veikalā, nav jāizveido konts. Ir arī iespēja noformēt pasūtījumu kā Viesim, norādot tikai personas datus, kas nepieciešami pasūtījuma noformēšanai, piemēram, vārds, uzvārds, kontaktinformācija, dzimšanas datums. Personas dati, kas sniegti kā Viesim, netiks izmantoti konta izveidei, bet tie tiks saglabāti un apstrādāti kopā ar pasūtījumu un pasūtījumu saistītajiem dokumentiem (piemēram, rēķinu, kredītrēķinu).
Mēs izmantojam Jūsu mobilā tālruņa numuru un e-pastu, lai sazinātos ar Jums saistībā ar Jūsu veikto pasūtījumu. Piemēram, mums nepieciešams Jūsu mobilā tālruņa numurs, lai varētu ar Jums sazināties gadījumos, kad rodas problēmas ar Jūsu veiktajiem pasūtījumiem, piegādājot pasūtījumus uz Jūsu adresi un nosūtot Jums pasūtījuma PIN kodu utt. Izmantojam Jūsu e-pastu, lai informētu par Jūsu pasūtījumu statusu (pasūtījums apstiprināts, gatavs piegādei, piegādāts, atcelts, nav izpildīts, iespējams saņemt pēc neveiksmīgas izpildes, u.tml.), nosūtītu pasūtījuma PIN kodu utt.
Lai veiktu pasūtījuma piegādi, Rimi var izmantot ārpakalpojumus vai piedāvāt izmantot citu piegādes uzņēmumu pakalpojumus, lai veiktu ātrās piegādes vai jebkuru citu piegādi. Šajā gadījumā ierobežota personas datu informācija var tikt kopīgota ar Rimi partneri, kas darbojas kā atsevišķs datu apstrādātājs vai pārzinis. Piemēram, Jūsu personas dati, kontaktinformācija, pasūtījuma un piegādes informācija. Gadījumā, ja informācija tiek kopīgota ar citu datu pārzini, tā privātuma politika vai paziņojums varētu būt arī piemērojams.
Personas datu kategorijas Juridiskais pamats Glabāšanas periods - Identifikācijas informācija, piemēram, vārds, uzvārds, lietotājvārds, klienta ID utt.
- Kontaktinformācija, piemēram, e-pasts, tālruņa numurs, adrese utt.
- Autentifikācijas informācija, piemēram, informācija par elektronisko parakstu, parole, slepens jautājums, verifikācijas kods utt.
- Dalībnieka informācija, piemēram, dalības datums, klienta statuss, klienta veids utt.
- Pasūtījuma informācija, piemēram, pasūtījuma ID, pasūtītās preces, produktu cenas, piegādes veids utt.
- Maksājuma informācija, piemēram, maksājuma veids, bankas konta numurs, maksājumu kartes numurs, maksājuma mērķa apraksts utt.
- Informācija par darījumu, piemēram, darījuma datums un vieta, iegādātās preces, pirkuma summa, kvīts ID utt.
- Piegādes informācija, piemēram, piegādes datums un laiks, piegādes adrese, komentāri utt.
Lai noslēgtu un izpildītu līgumu ar Jums Skatīt sadaļu “Cik ilgi mani personas dati tiek glabāti?”
Personalizēto piedāvājumu un citu priekšrocību administrēšana
Jūsu dalības ietvaros mēs apstrādājam Jūsu personas datus, lai administrētu personalizētos piedāvājumus, personalizētos ieteikumus un citas priekšrocības, piemēram, priekšrocības vārda dienās, dzimšanas dienās, dalību īpašajos klubos (piemēram, bērnu klubs, vīna klubs, mājdzīvnieku klubs), ielūgumus uz īpašajiem pasākumiem. Mēs apstrādājam tikai tādus personas datus, kas ir nepieciešami konkrētai priekšrocībai.
Ja mēs ieviesīsim papildu priekšrocības vai piedāvājumus, lūdzot Jums sniegt papildu personas datus vai vēloties izmantot jau sniegtos datus citiem nolūkiem, mēs sniegsim Jums attiecīgo informāciju par personas datu apstrādi, pieprasot jaunus personas datus vai iepazīstinot jaunos nolūkus.
Personas datu kategorijas Juridiskais pamats Glabāšanas periods - Identifikācijas informācija, piemēram, vārds, uzvārds, lietotājvārds, klienta ID utt.
- Demogrāfiskā informācija, piemēram, dzimšanas datums, dzimums, pilsonība utt.
- Dalībnieka informācija, piemēram, dalības datums, klienta statuss, klienta veids utt.
- Informācija par klientu labumiem, piemēram, Mans Rimi nauda, dzimšanas dienas atlaides, derīguma termiņš utt.
- Mājsaimniecības informācija, piemēram, cilvēku skaits mājsaimniecībā, informācija par pēcnācējiem, dzīvniekiem mājsaimniecībā utt.
- Pirkumu vēsture, piemēram, informācija par iepriekš iegādātajiem produktiem un summām utt.
- Dati par klientu izvēli, piemēram, paziņojumu abonēšana, lojalitātes programmu klubu abonēšana, valodas iestatījumu iestatīšana utt.
- Lietotāju radītie personas dati, piemēram, informācija par darbībām mūsu informācijas sistēmās, rīcība digitālajos kanālos, saglabāts iepirkumu saraksts, iecienītākais veikals utt.
Lai izpildītu līgumu ar Jums Skatīt sadaļu “Cik ilgi mani personas dati tiek glabāti?”
Saskaņā ar Noteikumiem un nosacījumiem mums ir pienākums sniegt Jums personalizētos piedāvājumus un personalizētus ieteikumus, kas izstrādāti tieši Jums, kā arī citas priekšrocības.
Mēs izmantojam automatizētu lēmumu pieņemšanu, tai skaitā profilēšanu, lai sniegtu Jums personalizētus piedāvājumus, personalizētus ieteikumus un citas priekšrocības. Lai to varētu izdarīt, mēs analizējam Jūsu sniegtos personas datus un datus, kurus iegūstam, pamatojoties uz Jūsu uzvedību (piem., Jūsu iepirkšanās darījumi, vietas, kur tika izmantota Mans Rimi karte, piekļuve Rimi kontam u.c.), izmantojot vispārīgu noteikumu vai konkrētus algoritmus, prognozēšanas modeļus. Mūsu veiktās darbības nerada Jums nekādu juridisku vai līdzīgas nozīmes ietekmi.
Lai mēs varētu sniegt Jums pamata priekšrocības, mēs izmantojam automatizētu lēmumu pieņemšanu, kas balstās tikai uz vispārīgiem noteikumiem, kas attiecas uz visiem klientiem, kuriem ir Rimi konts. Tas nav pamatots ar Jūsu preferencēm, uzvedību vai līdzīgiem atribūtiem, un mēs nepiedāvājam un neizvērtējam nekādus Jūsu uzvedības vai vēlmju aspektus, lai nodrošinātu šādas priekšrocības. Piemēram, automatizēta lēmumu pieņemšana tiek izmantota, piešķirot Jums attiecīgo Mans Rimi naudu, kas tiek aprēķināta, ņemot vērā Jūsu transakcijas summu un iegādātās preces. Tā kā tiek piemērots noteikums, ka Mans Rimi naudu neuzkrāj par iegādāto alkoholu, sistēma automātiski atpazīst šādas pirkuma preces un neiekļauj to vērtību Mans Rimi naudas aprēķinā. Ņemot vērā Jūsu ievadīto dzimšanas datumu, sistēma nosaka, kad Jums ir piemērojamas dzimšanas dienas priekšrocības. Pamatojoties uz to, kādas priekšrocības Jūs izmantojat vai neizmantojat, mēs nosakām citas Jums pieejamās priekšrocības, ko piedāvājam.
Lai mēs varētu piedāvāt Jums personalizētus piedāvājumus un personalizētus ieteikumus (un dažreiz arī citas priekšrocības), mums ir jāprofilē Jūs, t. i, jāizmanto īpaši algoritmi, prognozēšanas modeļi, lai analizētu Jūsu izvēles, uzvedību vai līdzīgus atribūtus. Piemēram, īpaši algoritmi analizē Jūsu iesniegtos personas datus un Jūsu iepirkšanās darījumus (piemēram, pirkuma veikšanas vieta, iegādātās preces u. c.), lai izstrādātu Jums pielāgotus personalizētos piedāvājumus. Pamatojoties uz Jūsu iepirkšanās darījumu, mēs varam arī izveidot personalizētus ieteikumus Jums par citām pieejamajām priekšrocībām, ko piedāvājam.
Tā kā personalizētie piedāvājumi, personalizētie ieteikumi un priekšrocības ir dalības būtība un pamatmērķis, Jūs nevarat būt dalībnieks, ja nevēlaties, lai par Jums tiek pieņemti automatizēti lēmumi un tiek veikta profilēšana. Jautājumu gadījumā, lūdzu, sazinieties ar mums, un mūsu speciālisti apstrādās Jūsu pieprasījumu.
Tiešais mārketings
Mēs apstrādājam Jūsu personas datus, lai nosūtītu Jums mārketinga informāciju, piemēram, personalizētus piedāvājumus, personalizētus ieteikumus, informāciju par atlaidēm, priekšrocībām, izpārdošanām, īpašajām kampaņām, tostarp mūsu sadarbības partneru kampaņām, mūsu jaunumus, jaunākās preces sortimentā utt. Jūsu izvēlētajā saziņas kanālā, piemēram, sms, e-pasts, pārlūka (push) paziņojumi, mobilās lietotnes paziņojumi utt. Mēs varam apstrādāt datus par Jūsu mijiedarbību ar informāciju, ko Jums sniedzam, piemēram, vai informācija ir veiksmīgi nonākusi pie Jums, kad informācija tika atvērta utt.
Personas datu kategorijas Juridiskais pamats Glabāšanas periods - Identifikācijas informācija, piemēram, vārds, uzvārds, lietotājvārds, klienta ID utt.
- Kontaktinformācija, piemēram, e-pasts, tālruņa numurs, adrese utt.
- Uzņēmuma informācija, piemēram, uzņēmuma nosaukums, personas amata nosaukums utt.
- Demogrāfiskā informācija, piemēram, dzimšanas datums, dzimums, pilsonība utt.
- Dalībnieka informācija, piemēram, dalības datums, klienta statuss, klienta veids utt.
- Informācija par klientu labumiem, piemēram, Mans Rimi nauda, dzimšanas dienas atlaides, derīguma termiņš utt.
- Mājsaimniecības informācija, piemēram, cilvēku skaits mājsaimniecībā, informācija par pēcnācējiem, dzīvniekiem mājsaimniecībā utt.
- Pirkumu vēsture, piemēram, informācija par iepriekš iegādātajiem produktiem un summām utt.
- Klienta izvēles dati, piemēram, paziņojumu abonēšana, lojalitātes programmu klubu abonēšana, valodas iestatījumu iestatīšana utt.
- Lietotāju radītie personas dati, piemēram, informācija par darbībām mūsu informācijas sistēmās, rīcība digitālajos kanālos, saglabāts iepirkumu saraksts, iecienītākais veikals utt.
- Savienojuma informācija, piemēram, ierīces veids, operētājsistēmas un versija, laika josla, pārlūka veids utt.
- Komunikācijas dati, piemēram, metadati, e-pasta saturs, telefona zvans, balss pasts utt.
Jūsu piekrišana Līdz brīdim, kad atsauksiet savu piekrišanu tiešās tirgvedības saņemšanai Mēs izmantojam automatizētu lēmumu pieņemšanu, tostarp profilēšanu, lai nodrošinātu personalizētu un efektīvu tiešā mārketinga komunikāciju ar Jums. Lai to varētu izdarīt, mēs ņemam vērā Jūsu sniegtos personas datus un/vai datus, kurus atskaitām, pamatojoties uz Jūsu uzvedību (piemēram, veikals, kurā veicat pirkumus). Piemēram, informācija par jaunu pakalpojumu mūsu konkrētajā veikalā varētu interesēt tikai tos klientus, kuri iepērkas attiecīgajā veikalā. Līdz ar to varam pieņemt lēmumu nosūtīt saziņu tikai tiem klientiem, kuri ir iepirkušies attiecīgajā veikalā. Mūsu veiktās darbības nerada Jums nekādu juridisku vai līdzīgas nozīmes ietekmi.
Rimi mobilās lietotnes apstrāde
Izvēloties kļūt par Rimi mobilās lietotnes lietotāju – mēs apstrādājam Jūsu personas datus, lai nodrošinātu Jums iespēju izmantot mūsu mobilo lietotni un visas tās funkcionalitātes. Mēs apstrādājam Jūsu personas datus, kurus Jūs mums sniedzāt, iespējojot funkcijas, kas pieprasa mums Jūsu personas datu apstrādi, lai Jūs varētu izmantot noteiktu mobilās lietojumprogrammas funkcionalitāti, piemēram, noteikt Jūsu atrašanās vietu, skenēt QR kodu, nosūtīt draugam iepirkumu sarakstu, palikt pieteicies savā kontā utt.
Lai nodrošinātu vieglu un ērtu mūsu mobilās lietotnes lietošanu, noteiktas funkcijas mūsu mobilajā lietotnē var nodrošināt citi pakalpojumu sniedzēji. Piemēram, karšu pakalpojuma funkciju veikala meklēšanai var nodrošināt Jūsu mobilās ierīces operētājsistēma, un Jūsu dati var tikt apstrādāti saskaņā ar operētājsistēmas nodrošinātāja privātuma politiku. Šeit ir plašāka informācija par, piemēram, Google Maps (https://policies.google.com/privacy?hl=en-US) un tās privātuma politiku un Apple Maps (https://www.apple.com/legal/privacy/data/en/apple-maps/) un tās privātuma konfidencialitātes politiku.
Piemēram, ja izvēlaties piekļūt saitēm, kas ir pieejamas mūsu mobilajā lietotnē, uz citām ārējām vietnēm vai lietotnēm, kuras pārvalda citi pakalpojumu sniedzēji, Jūsu personas dati var tikt apstrādāti, lai izpildītu Jūsu pieprasījumu apmeklēt attiecīgo vietni vai lietotni. Mēs iesakām pārskatīt katras vietnes vai lietotnes atbilstošo privātuma politiku, uz kuru tiksiet novirzīts, lai saprastu, kādu informāciju par Jums apstrādās konkrētais pakalpojumu sniedzējs.
Lai pārvaldītu mūsu mobilo lietotni, t.sk. lai nodrošinātu funkcionalitāti pietiekamā daudzumā un atbilstošā kvalitātē, lai lietotāji varētu pilnībā izbaudīt mūsu mobilās lietotnes priekšrocības, mēs varam izmantot mobilo aplikāciju pārvaldības rīkus, piemēram, Google (https://policies.google.com/privacy?hl=en-US), lai pārvaldītu procesus saistībā ar mobilās lietotnes apmeklējumiem un tehnisko darbību.
Personas datu kategorijas Juridiskais pamats Glabāšanas periods - Identifikācijas informācija, piemēram, vārds, uzvārds, lietotājvārds, klienta ID utt.
- Demogrāfiskā informācija, piemēram, dzimšanas datums, dzimums, pilsonība utt.
- Klienta izvēles dati, piemēram, paziņojumu abonēšana, lojalitātes programmu klubu abonēšana, valodas iestatījumu iestatīšana utt.
- Lietotāju radītie personas dati, piemēram, informācija par darbībām mūsu informācijas sistēmās, rīcība digitālajos kanālos, saglabāts iepirkumu saraksts, iecienītākais veikals utt.
- Komunikācijas dati, piemēram, iekārtas veids, operētājsistēma un versija, laika zona, pārlūkprogrammas veids utt.
- Atrāšanās vietas informācija, piemēram, valsts, GPS koordinātes, ģeolokācijas vieta utt.
Lai noslēgtu un izpildītu līgumu ar Jums
Leģitīmas intereses saistībā ar mobilās lietotnes funkcionalitātes pieejamību.
Piekrišana — piemēram, saistībā ar atrašanās vietu Jūsu veikala meklēšanai kartē; saistībā ar uz piekrišanu balstītiem sīkfailiem utt.
Skatīt sadaļu “Cik ilgi Jūsu personas dati tiek glabāti?” Mēs izmantojam automatizētu lēmumu pieņemšanu, tostarp profilēšanu, lai sniegtu Jums piedāvājumus un citas priekšrocības. Lai to varētu izdarīt, mēs ar konkrētiem algoritmiem analizējam Jūsu sniegtos personas datus un Jūsu preferences. Mūsu veiktās darbības nerada juridisku vai līdzīgu būtisku ietekmi uz Jums.
Ja nevēlaties būt automatizētu lēmumu pieņemšanas, tostarp profilēšanas, subjekts, Jūs nevarat izmantot mūsu mobilo lietotni.
Likuma prasību izpilde
Mēs apstrādājam Jūsu personas datus, lai izpildītu vairākas likuma prasības, kas uz mums attiecas, piemēram, grāmatvedības prasības, produktu atbildība un produktu drošība. Piemēram, mēs izmantojam Jūsu personas kodu, lai apstiprinātu Jūsu identitāti un pārbaudītu vecumu alkoholisko dzērienu pasūtījumiem Rimi tiešsaistes veikalā. Mēs uzglabājam darījuma informāciju un dokumentāciju, kas saistīta ar Jūsu Rimi tiešsaistes veikala pasūtījumu (piem., pasūtījuma datus, rēķinus, kredītrēķinu, atgriešanas datus u.c.), likumā noteikto laika periodu.
Personas datu kategorijas Juridiskais pamats Glabāšanas periods - Identifikācijas informācija, piemēram, vārds, uzvārds, lietotājvārds, klienta ID utt.
- Demogrāfiskā informācija, piemēram, dzimšanas datums, dzimums, pilsonība utt.
- Pasūtījuma informācija, piemēram, pasūtījuma ID, pasūtītās preces, produktu cenas, piegādes veids utt.
- Maksājuma informācija, piemēram, maksājuma veids, bankas konta numurs, maksājumu kartes numurs, maksājuma mērķa apraksts utt.
- Piegādes informācija, piemēram, piegādes datums un laiks, piegādes adrese, komentāri utt.
- Cita nepieciešamā Informācija juridisko saistību izpildei
Mūsu leģitīmās intereses. Saskaņā ar piemērojamo tiesību aktu prasībām
Skatīt sadaļu “Cik ilgi mani personas dati tiek glabāti?”
Krāpšanas novēršana un juridisko pretenziju pārvaldība
Mēs varam apstrādāt Jūsu personas datus, lai aizstāvētu, izveidotu un īstenotu juridiskas prasības, tostarp, lai novērstu un/vai apturētu krāpnieciskas vai noziedzīgas darbības, apkopotu pierādījumus par atklātajām problēmām un pārvaldītu situāciju, kā arī apturētu mūsu produktu vai pakalpojumu ļaunprātīgu izmantošanu.
Personas datu kategorijas Juridiskais pamats Glabāšanas periods - Identifikācijas informācija, piemēram, vārds, uzvārds, lietotājvārds, klienta ID utt.
- Demogrāfiskā informācija, piemēram, dzimšanas datums, dzimums, pilsonība utt.
- Kontaktinformācija, piemēram, e-pasts, tālruņa numurs, adrese utt.
- Autentifikācijas informācija, piemēram, informācija par elektronisko parakstu, parole, slepens jautājums, verifikācijas kods utt.
- Uzņēmuma informācija, piemēram, uzņēmuma nosaukums, personas amata nosaukums utt.
- Dalībnieka informācija, piemēram, dalības datums, klienta statuss, klienta veids utt.
- Informācija par klientu labumiem, piemēram, Mans Rimi nauda, dzimšanas dienas atlaides, derīguma termiņš utt.
- Mājsaimniecības informācija, piemēram, cilvēku skaits mājsaimniecībā, informācija par pēcnācējiem, dzīvniekiem mājsaimniecībā utt.
- Pirkumu vēsture, piemēram, informācija par iepriekš iegādātajiem produktiem un summām utt.
- Pasūtījuma informācija, piemēram, pasūtījuma ID, pasūtītās preces, produktu cenas, piegādes veids utt.
- Informācija par darījumu, piemēram, darījuma datums un vieta, iegādātās preces, pirkuma summa, kvīts ID utt.
- Maksājuma informācija, piemēram, maksājuma veids, bankas konta numurs, maksājumu kartes numurs, maksājuma mērķa apraksts utt.
- Piegādes informācija, piemēram, piegādes datums un laiks, piegādes adrese, komentāri utt.
- Klienta izvēles dati, piemēram, paziņojumu abonēšana, lojalitātes programmu klubu abonēšana, valodas iestatījumu iestatīšana utt.
- Lietotāju radītie personas dati, piemēram, informācija par darbībām mūsu informācijas sistēmās, rīcība digitālajos kanālos, saglabāts iepirkumu saraksts, iecienītākais veikals utt.
- Savienojuma informācija, piemēram, ierīces veids, operētājsistēmas un versija, laika josla, pārlūka veids utt.
- Komunikācijas dati, piemēram, metadati, e-pasta saturs, tālruņa zvans, balss pasts utt.
- Informācija par notikumu, piemēram, notikuma veids, laiks un datums, kad notika notikums, notikuma apraksts, pavaddokumenti utt.
- Audio-vizuālie materiāli, piemēram, fotogrāfija, video, audio fails, videonovērošanas ieraksts utt.
- Citi nepieciešamie dati Juridisko pretenziju pārvaldībai
Mūsu leģitīmās intereses. Skatīt sadaļu “Cik ilgi mani personas dati tiek glabāti?”
Mēs varam izmantot Jūsu norādīto kontaktinformāciju, lai sazinātos ar Jums, ja konstatēsim iespējamās problēmas ar Jūsu kontu, Mans Rimi karti, mūsu produktu vai pakalpojumu lietošanu, piemēram, esam konstatējuši problēmas darījumā, konstatējuši, ka esat aizmirsis nodot pašskenēšanas ierīci utt.
Pašskenēšanas risinājuma gadījumā izmantojam automatizētu lēmumu pieņemšanu, t.sk. profilēšanu. Tā pamatā ir noteikti vispārīgi noteikumi, kas tiek piemēroti visiem pašskenēšanas risinājuma lietotājiem, piemēram, konkrēta lietotāja darbība, iepriekšējo precizitātes pārbaužu rezultāti utt. Ja definētais noteikums ir izpildīts, sistēma aktivizē Jūsu skenētā groza daļēju vai pilnīgu precizitātes pārbaudi. Šāda darbība Jūs būtiski neietekmē. Šādas darbības rezultāts ir tāds, ka veikala darbinieks pārskenēs Jūsu grozu. Ja nevēlaties būt šādas automātiskās lēmumu pieņemšanas, tostarp profilēšanas, subjekts, nevarat lietot mūsu pašskenēšanas risinājumu.
Attiecībā uz sadarbību, izmantojot pēcapmaksas/priekšapmaksas norēķinu metodi, mēs varam sniegt datus trešajām personām, piemēram, mēs varam sniegt datus parādu piedziņas uzņēmumiem, lai nodrošinātu parādu piedziņu vai, lai nodotu savas prasījuma tiesības trešajām personām.
Ja apmeklējat mūsu veikalus vai citas uzņēmuma telpas, lūdzu, skatiet arī mūsu videonovērošanas datu apstrādes privātuma politiku. (LV: https://www.rimi.lv/privatuma-politika/apmekletajs/videonoverosanas-datu-apstrades-privatuma-politika
EE: https://www.rimi.ee/privaatsuspoliitika/kulastaja/videovalve-isikuandmete-tootlemine
Informācijas drošības mērķi
Apstrādājam Jūsu personas datus, lai identificētu iespējamos draudus, krāpšanu vai nelikumīgas darbības un aizsargātu sistēmas un datus no neatļautām izmaiņām un saglabātu konsekvenci. Reģistrējam (“audita žurnālā”) Jūsu un mūsu darbības mūsu sistēmās, kurām Jums un mums ir piešķirta piekļuve. Piemēram, mēs reģistrējam (“audita žurnālā”), kad Jūs vai mēs, pamatojoties uz Jūsu piekļuvi savam kontam, veicat izmaiņas datos vai veicat citas darbības sistēmā.
Personas datu kategorijas Juridiskais pamats Glabāšanas periods - Identifikācijas informācija, piemēram, vārds, uzvārds, lietotājvārds, klienta ID utt.
- Autentifikācijas informācija, piemēram, informācija par elektronisko parakstu, parole, slepens jautājums, verifikācijas kods utt.
- Savienojuma informācija, piemēram, ierīces veids, operētājsistēmas un versija, laika josla, pārlūka veids utt.
- Komunikācijas dati, piemēram, metadati, e-pasta saturs, tālruņa zvans, balss pasts utt.
- Lietotāju radītie personas dati, piemēram, informācija par darbībām mūsu informācijas sistēmās, rīcība digitālajos kanālos, saglabāts iepirkumu saraksts, iecienītākais veikals utt.
- Citi mērķim nepieciešamie dati.
Mūsu leģitīmās intereses nodrošināt informācijas drošību. Līdz 18 kalendārajiem mēnešiem, ja vien likums neparedz ilgāku saglabāšanas laiku. Statistiskie, analītiskie un tirgus izpētes nolūki
Mēs apstrādājam Jūsu personas datus statistikai, lai varētu novērot, novērtēt, uzlabot un paplašināt tiešsaistes pakalpojumu piedāvājumu, (piemēram, cik daudz savlaicīgas piegādes esam veikuši utt.) Šajos nolūkos mēs neapstrādāsim Jūsu vārdu, kontaktinformāciju un jebkuru citu tieši identificējamu informāciju, kas var tieši norādīt uz Jums kā konkrētu personu. Šiem nolūkiem personas dati tiek apstrādāti tikai tādā apjomā, kāds nepieciešams statistikas sagatavošanai. Apkopotā statistikas informācija, nesatur Jūsu vārdu, kontaktinformāciju vai jebkādu citu tieši identificējamu informāciju, kas Jūs varētu tieši identificēt kā konkrētu personu.
Personas datu kategorijas Juridiskais pamats Glabāšanas periods - Identifikācijas informācija, piemēram,, klienta ID, kartes numurs.
- Demogrāfiskā informācija, piemēram, dzimšanas datums, dzimums, pilsonība utt.
- Dalībnieka informācija, piemēram, dalības datums, klienta statuss, klienta veids utt.
- Mājsaimniecības informācija, piemēram, cilvēku skaits mājsaimniecībā, informācija par pēcnācējiem, dzīvniekiem mājsaimniecībā utt.
- Pasūtījuma informācija, piemēram, pasūtījuma ID, pasūtītās preces, produktu cenas, piegādes veids utt.
- Pirkumu vēsture, piemēram, informācija par iepriekš iegādātajiem produktiem un summām utt.
- Piegādes informācija, piemēram, piegādes datums un laiks, piegādes adrese, komentāri utt.
- Klienta izvēles dati, piemēram, paziņojumu abonēšana, lojalitātes programmu klubu abonēšana, valodas iestatījumu iestatīšana utt.
-
Informācija par darījumu, piemēram, darījuma datums un vieta, nopirktā prece, pirkuma summa, čeka ID utt.
- Maksājuma informācija, piemēram, maksājuma veids, bankas konta numurs, maksājumu kartes numurs, maksājuma mērķa apraksts utt.
- Lietotāju radītie personas dati, piemēram, informācija par darbībām mūsu informācijas sistēmās, rīcība digitālajos kanālos, saglabāts iepirkumu saraksts, iecienītākais veikals utt.
- Atsauksmes
-
Savienojuma informācija, piemēram, ierīces veids, operētājsistēmas un versija, laika josla, pārlūka veids utt.
Atrašanās vietas informācija, piemēram, valsts, GPS koordinātes, ģeo lokācija utt.
Apstrāde ir nepieciešama, lai nodrošinātu atbilstību mūsu leģitīmajām interesēm uzlabot un paplašināt mūsu pakalpojumus.
Skatīt sadaļu “Cik ilgi mani personas dati tiek glabāti?”.
Lai sniegtu atbilstošu informāciju par piedāvājumiem mūsu veikala komunikācijas kanālos, piemēram, digitālajos ekrānos, veikala audio utt., piemēram, vispārīgu (ne-personalizētu) informāciju par jauniem produktiem, atlaidēm, sezonas vai īpašajiem piedāvājumiem, tostarp par mūsu partneru piedāvātajiem produktiem un pakalpojumiem, vai citu sadarbības partneru informāciju, kas var būt noderīga mūsu klientiem, mēs varam sadarboties ar saviem partneriem, pamatojoties uz statistisko informāciju, kas palīdz pieņemt lēmumu par aktuālo piedāvājuma informāciju, kas varētu interesēt klientus veikalā, un informācijas redzamību mūsu veikalos. Statistikas pārskati var tikt sniegti mūsu partneriem. Šim nolūkam sadarbībā ar partneriem tiek izmantota tikai informācija apkopotā (statistiskā) formātā. .
Personas datu kategorijas Juridiskais pamats Glabāšanas periods - Identifikācijas informācija, piemēram, klienta ID.
- Informācija par darījumu, piemēram, darījuma datums un vieta, nopirktā prece, pirkuma summa, čeka ID utt.
- Demogrāfiskie dati, piemēram , vecums, dzimumus
Apstrāde ir nepieciešama, lai nodrošinātu atbilstību mūsu leģitīmajām interesēm uzlabot un paplašināt mūsu pakalpojumus.
Tik ilgi, kamēr tas mums ir nepieciešams, lai mēs varētu nodrošināt mūsu leģitīmās intereses.
Aptaujas
Mēs varam apstrādāt Jūsu personas datus, lai lūgtu Jūs piedalīties aptaujās, lai apkopotu klientu atsauksmes ar mērķi uzlabot un paplašināt mūsu pakalpojumus. Ja esat piekritis mārketinga informācijas saņemšanai, mēs varam nosūtīt aptauju uz Jūsu izvēlēto saziņas kanālu. Citos gadījumos mēs varam publicēt savu aptauju mūsu mājaslapā, veikala kioskos, mobilajā lietotnē utt., kur varat tiem piekļūt un pēc savas vēlēšanās piedalīties aptaujā.
Dalība aptaujās ir Jūsu ziņā.
Personas datu kategorijas Juridiskais pamats Glabāšanas periods - Identifikācijas informācija, piemēram, vārds, uzvārds, lietotājvārds, klienta ID utt.
- Demogrāfiskā informācija, piemēram, dzimšanas datums, dzimums, pilsonība utt.
- Kontaktinformācija, piemēram, e-pasts, tālruņa numurs, adrese utt.
- Dalībnieka informācija, piemēram, dalības datums, klienta statuss, klienta veids utt.
- Mājsaimniecības informācija, piemēram, cilvēku skaits mājsaimniecībā, informācija par pēcnācējiem, dzīvniekiem mājsaimniecībā utt.
- Klienta izvēles dati, piemēram, paziņojumu abonēšana, lojalitātes programmu klubu abonēšana, valodas iestatījumu iestatīšana utt.
- Atsauksmes
Jūsu piekrišana Skatīt sadaļu “Cik ilgi mani personas dati tiek glabāti?”
Loterijas
Mēs apstrādājam Jūsu personas datus, lai administrētu loterijas, ja esat paudis vēlmi tajās piedalīties. Tāpat mēs apstrādājam Jūsu personas datus, lai noteiktu un paziņotu uzvarētāju, identificētu Jūs, izdalot loterijas balvas, kā arī, lai iekļautu Jūsu vārdu un uzvārdu loterijas protokolā saskaņā ar juridisko pienākumu.
Informējam, ka, paužot vēlmi piedalīties loterijās, Jūs piekrītat, ka Jūsu Mans Rimi kartes numurs tiks iekļauts mūsu un mūsu piegādātāja organizētajās automātiskajās loterijās bez papildu paziņojuma Jums. Informācija par piegādātājiem, kas rīko automātiskās loterijas un ar kuriem mēs kopīgojam jūsu personas datus (piemēram, Mans Rimi kartes numurs vai Jūsu kontaktinformācija), ir pieejama– Igaunija: šeit, Latvija: šeit, Lietuva: šeit. Izsniedzot balvu, tiks pārbaudīta Jūsu identitāte un neatbilstību gadījumā tās izsniegšana tiks atteikta.
Lasiet vairāk par to, kā mēs apstrādājam Jūsu personas datus, ja Jūs piedalāties loterijās – Igaunija: šeit, Latvija: šeit, Lietuva: šeit.
Klientu sūdzību pārvaldība
Informācijas tehnoloģiju (IT) vides drošības nodrošināšana
Mēs apstrādājam Jūsu personas datus, lai pārvaldītu mūsu informācijas drošību, tostarp identificētu iespējamos draudus, nelikumīgas vai neatļautas darbības, lietošanas noteikumu pārkāpumus mūsu IT risinājumos un lai aizsargātu mūsu IT vidi un datus no neatļautām izmaiņām un saglabātu pastāvīgumu.
Mēs reģistrējam un glabājam Jūsu Rimi kontā veiktās darbības (auditu) mūsu IT vidē, piemēram, Jūsu darbības laika zīmogu, izmantotās lietojumprogrammas, veiktās darbības (piemēram, maksājums), atjauninātos profila datus un līdzīgus datus. Piemēram, mēs reģistrējam (“audita žurnāls”), kad piekļūstat mobilajai lietotnei, veicat izmaiņas datos vai veicat citas darbības mobilajā lietotnē.
Mēs izmantojam Jūsu personas datus procesos, kas nodrošina mūsu IT tīkla un IT risinājumu drošību, piemēram, ugunsmūri, drošības sertifikāti un citi tehniski fona procesi.
Personas datu kategorijas Juridiskais pamats Glabāšanas periods - Identifikācijas informācija, piemēram, vārds, uzvārds, lietotājvārds, klienta ID utt.
- Autentifikācijas informācija, piemēram, informācija par elektronisko parakstu, parole, slepenais jautājums, verifikācijas kods utt.
- Lietotāju radītie personas dati, piemēram, informācija par darbībām mūsu informācijas sistēmās, rīcība digitālajos kanālos, saglabāts iepirkumu saraksts, iecienītākais veikals utt.
- Savienojuma informācija, piemēram, ierīces veids, operētājsistēmas un versija, laika josla, pārlūka veids utt.
- Cita informācija, kas nepieciešama drošas IT vides nodrošināšanai
Mūsu leģitīmās intereses attiecībā uz IT drošības uzraudzību & auditu. Skatīt sadaļu “Cik ilgi mani personas dati tiek glabāti?”
Informācijas sistēmu iespējamo situāciju un darbību nodrošināšana
Lai klientiem nodrošinātu stabilu piekļuvi mūsu publiskajiem IT resursiem, mēs vai mūsu pakalpojumu sniedzēji veidojam IT risinājumu dublējumkopijas. Visi Jūsu personiskie dati, kas mums tiek nodrošināti un uzglabāti Rimi informācijas sistēmās, ir iekļauti dublējumkopijās, kas tiek izmantotas sistēmu atjaunošanai konkrētos gadījumos.
Personas datu kategorijas Juridiskais pamats Glabāšanas periods - Visas datu kategorijas, kas iepriekš uzskatītas šajā Privātuma politikā
Mūsu leģitīmās intereses attiecībā uz IT sistēmu uzturēšanu un darbībām
Skatīt sadaļu “Cik ilgi mani personas dati tiek glabāti?”
-
No kādiem avotiem mēs iegūstam personas datus?
No Jums
Mēs apkopojam personas datus, kurus Jūs mums sniedzat tieši un netieši. Piemēram, veidojot kontu, veicot pasūtījumu, sazinoties ar mums, izmantojot Mans Rimi karti, mūsu sistēmas, platformas un rīkus.
No Rimi Partneriem
Mēs varam saņemt informāciju, kuru Jūs sniedzat ar mūsu partneru starpniecību, kuri sadarbojas ar mums saistībā ar pakalpojumu sniegšanu, piemēram, Mans Rimi lojalitātes programmas ietvaros utt. Piemēram, lai Jums dotu Mans Rimi atlaidi (naudu), ieskaitot, depozīta apmēru, atkarībā no konkrētā piedāvājuma, mēs varam saņemt, piemēram, darījuma apjomu un datumu, laiku u.c. Attiecībā uz pakalpojumiem un piedāvājumiem, ko sniedz mūsu partneri kā atsevišķi pārziņi, partneri var noteikt papildu noteikumus un viņu privātuma politika var tikt piemērota.
-
Personas datu izpaušana
Pakalpojumu sniedzēji
Varam kopīgot Jūsu personas datus ar uzņēmumiem, kas mums sniedz pakalpojumus, piemēram:
- datu centru pakalpojumus;
- informācijas sistēmu izstrādes un uzturēšanas pakalpojumus;
- tīmekļa/mobilo lietotņu izstrādes un uzturēšanas pakalpojumus;
- klientu datu analīzes pakalpojumus;
- personalizētu piedāvājumu veidošanas pakalpojumus;
- tiešā mārketinga ziņojumu izsūtīšanas pakalpojumus;
- ar mārketinga aktivitātēm saistītus pakalpojumus;
- klientu zvanu centra pakalpojumus;
- nodrošina priekšrocības lojalitātes programmas ietvaros;
- piegādes pakalpojumus
- depozīta sistēmas pakalpojumus.
Šie uzņēmumi var apstrādāt Jūsu personas datus tikai saskaņā ar mūsu norādījumiem, bet nedrīkst tos izmantot citiem mērķiem. Viņiem saskaņā ar likumu un mūsu sadarbības līgumu tiek noteikts aizsargāt Jūsu personas datus.
Ārējie konsultanti un apdrošināšanas sabiedrības
Ja tas ir nepieciešams mūsu uzņēmuma tiesību un interešu aizsardzībai, mēs varam nodot Jūsu personas datus apdrošināšanas sabiedrībām vai ārējiem konsultantiem, piemēram, revidentiem, juridiskajiem birojiem vai citiem neatkarīgiem konsultantiem, kas darbojas kā atsevišķi datu apstrādātāji un kuru darbību reglamentē tiesību akti.
Grupas uzņēmumiem
Mēs varam dalīties Jūsu informācijā ar attiecīgajiem Rimi Baltic grupas uzņēmumiem, ja tas ir nepieciešams noteikto mērķu sasniegšanai.
Tiesībsargājošās iestādes, valsts un pašvaldību iestādes
Lai pildītas savas juridiskās saistības, pēc pieprasījuma varam nosūtīt Jūsu personas datus tiesībsargājošām, kā arī valsts un pašvaldību iestādēm. Varam nosūtīt Jūsu personas datus arī tiesībsargājošām iestādēm, kā arī valsts un pašvaldību iestādēm, lai īstenotu savas juridiskās intereses, sagatavojot, īstenojot un aizstāvot juridiskās prasības.
Automātisko loteriju rīkotāji
Mēs varam kopīgot dažus no Jūsu personas datiem (piemēram, Mans Rimi kartes numuru, Jūsu kontaktinformāciju) ar mūsu sadarbības partneriem, kuri rīko automātiskās loterijas, kurās esat izteikuši vēlmi piedalīties. Par šādām loterijām varat lasīt apakšsadaļā "Loterijas" sadaļā "Kādas personas datu kategorijas mēs apkopojam un kāpēc".
Citi uzņēmumi
Lai veiktu pasūtījuma piegādi, Rimi var izmantot ārpakalpojumus vai piedāvāt izmantot citu piegādes uzņēmumu pakalpojumus, lai veiktu ātrās piegādes vai jebkuru citu piegādi. Šajā gadījumā ierobežota personas datu informācija, piemēram, Jūsu identifikācijas informācija, kontaktinformācija, pasūtījuma un piegādes informācija, var tikt kopīgota ar Rimi partneri, kas darbojas kā atsevišķs datu pārzinis, šāda pārziņa noteiktie papildu noteikumi un privātuma politika var tikt piemērota. Var tikt piemēroti dažādi glabāšanas noteikumi.
-
Kur mēs apstrādājam Jūsu personas datus?
Vienmēr cenšamies apstrādāt Jūsu personas datus ES/EEZ.
Jūsu personas datus var pārsūtīt uz valsti ārpus ES/EEZ vai apstrādāt valstī ārpus ES/EEZ, kur to dara nolīgti pakalpojuma sniedzēji. Lai nodrošinātu adekvātu Jūsu personas datu aizsardzību, pārsūtot datus ārpus ES/EEZ, mēs pārliecināmies, ka ir ieviesti atbilstoši drošības pasākumi Jūsu personas datu aizsardzībai. Piemēram, ES Komisijas lēmums, ka attiecīgā valsts nodrošina atbilstošu personas datu aizsardzības līmeni, līguma standartklauzula utt. Informāciju par izmantotajiem ieviestajiem personas datu aizsardzības līdzekļiem varat saņemt, iesniedzot mums rakstveida pieprasījumu. Valstis, kurām ir lēmums par aizsardzības līmeņa pietiekamību, ir atrodamas https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection/adequacy-decisions_en, un Eiropas Komisijas izstrādātās līguma standartklauzulas ir atrodamas https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection/standard-contractual-clauses-scc/standard-contractual-clauses-international-transfers_en
-
Cik ilgi mani personas dati tiek glabāti?
Visi personas dati, kas iegūti no Jums tieši vai netieši, tiek glabāti Jūsu kontā tik ilgi, kamēr Jums ir konts pie mums. Ja mums nav nepieciešami konkrēti dati, lai tie būtu identificējami, mēs šādus datus nesaglabājam visu laiku un dzēšam vai anonimizējam tos ātrāk.
Ja neesat izmantojis savu Mans Rimi karti pirkumiem vai neesat ienācis Mans Rimi profilā 1 (vienu) gadu pēc kārtas, pēc 1 (viena) gada perioda beigām un kad būs beidzies viss uzkrātās Mans Rimi naudas un digitālo uzlīmju derīguma termiņš, Jūsu Rimi konts (tostarp Mans Rimi karte) tiks bloķēts un visi ar to saistītie personas dati tiks nekavējoties dzēsti vai anonimizēti drošā veidā, tāpēc tos vairs nevarēs saistīt ar Jums.
Jūsu Uzņēmuma konts tiks dzēsts, ja neesat pieteicies savā Uzņēmuma kontā 1 (vienu) gadu pēc kārtas. Pēc 1 (viena) gada perioda beigām Jūsu uzņēmuma konts tiks dzēsts un visi ar Jums saistītie personas dati tiks nekavējoties dzēsti vai anonimizēti drošā veidā, lai to vairs nevarētu savienot ar Jums.
Attiecībā uz priekšapmaksas/pēcapmaksas norēķinu metodes izvērtēšanu informācija tiks glabāta ne ilgāk kā 3 gadus Latvijā, 7 Igaunijā un 10 Lietuvā, ja vien piemērojamos tiesību aktos nav noteikts ilgāks periods.
Pilna pirkumu vēsture ir pieejama līdz 3 kalendārajiem gadiem. Atsevišķus pirkumu datus, kas nepieciešami apkopošanai, var tikt apstrādāti līdz 5 gadiem. Ar pirkumiem saistītā dokumentācija, piemēram, pasūtījumu dati, rēķini, avansa rēķini, kredītrēķins, atgriešanas dati utt., tiek glabāti saskaņā ar vietējiem tiesību aktiem - 7 gadi Rimi Eesti Food AS klientiem, 5 gadi SIA Rimi Latvia klientiem, 10 gadi UAB Rimi Lietuva klientiem. Jūsu kontā saglabātajos kredītkartes rekvizītos – kamēr konts ir aktīvs vai līdz brīdim, kad atsaucat savu piekrišanu.
Dati tiešā mārketinga nolūkos tiks apstrādāti līdz brīdim, kad atsauksiet savu piekrišanu tiešā mārketinga saņemšanai.
Dati mobilās aplikācijas lietotnes administrēšanas nolūkos tiek glabāti līdz vienam mēnesim pēc mobilās lietotnes atinstalēšanas/dzēšanas. Saistībā ar piekrišanu – līdz brīdim, kad atsaucat savu piekrišanu.
Juridisko prasību gadījumā dati tiks apstrādāti, kamēr notiek izmeklēšana, izlīgums un juridiskās prasības īstenošana. Ja izmeklēšanas laikā pārkāpums netiek atklāts, dati tiks glabāti 1 (vienu) gadu pēc lēmuma par izmeklēšanas izbeigšanu. Ja tiek atklāts pārkāpums, dati tiks saglabāti 3 (trīs) gadus pēc lēmuma par izmeklēšanas izbeigšanu vai līdz tiesas nolēmuma galīgai izpildei.
Dati statistikas un tirgus izpētes nolūkos tiks saglabāti tik ilgi, cik tas ir nepieciešams, lai mēs varētu īstenot savas leģitīmās intereses.
Aptaujas dati tiek saglabāti līdz 1 (vienam) gadam no aptaujas aizpildīšanas datuma.
Dati informācijas IT vides drošības nolūkos tiek uzglabāti līdz 18 kalendārajiem mēnešiem, ja vien likums neparedz ilgāku glabāšanas laiku.
Dati dublējumkopijās tiek saglabāti ne ilgāk kā 3 kalendāros mēnešus.
-
Jūsu tiesības
Datu aizsardzības likumi piešķir Jums virkni tiesības attiecībā uz Jūsu personas datu apstrādi. Saistībā ar mobilo lietotni lūdzam informēt, ka mūsu mērķis nav Jūs identificēt, ja vien neesat pieteicies savā Mans Rimi kontā vai tas ir nepieciešams šajā privātuma politikā minētajiem mērķiem.
Piekļuve personas datiem
Jums ir tiesības pieprasīt apstiprinājumu no mums, ja apstrādājam ar Jums saistītos personas datus, un šādos gadījumos pieprasīt piekļuvi personas datiem, kurus apstrādājam. Jūs jebkurā laikā varat pieteikties savā Rimi kontā vai Uzņēmuma kontā, lai redzētu noteiktu informāciju, kas mums ir par Jums. Varat izmantot arī mobilās lietotnes funkcionalitāti, lai redzētu noteiktu informāciju, kas mums ir par Jums. Kā arī, lai īstenotu iepriekš minētās tiesības, varat rakstīt iesniegumu mums vai datu aizsardzības speciālistam.
Personas datu labošana
Turklāt, ja uzskatāt, ka informācija par Jums ir nepareiza vai nepilnīga, Jums ir tiesības izlabot to pašiem vai lūgt to izdarīt mums. Daļu informāciju par sevi varat atjaunināt Rimi kontā, Uzņēmuma kontā vai zvanot uz Klientu apkalpošanas centru. Daļu informāciju par sevi vari atjaunināt, pieslēdzoties Mans Rimi kontā arī mobilajā lietotnē.
Piekrišanas atsaukšana
Ja apstrādājam Jūsu personas datus, pamatojoties uz Jūsu piekrišanu, Jums ir tiesības jebkurā laikā atsaukt savu piekrišanu personas datu apstrādei. Piekrišanas atsaukšana neietekmē apstrādes likumību, pamatojoties uz piekrišanu pirms tās atsaukšanas. Jūs varat mainīt savas preferences un atsaukt piekrišanu savā Rimi kontā, Uzņēmuma kontā vai zvanot uz Klientu apkalpošanas centru.
Iebildums pret apstrādi tiešā mārketinga nolūkiem
Jums ir tiesības jebkurā laikā iebilst pret savu personas datu apstrādi tiešā mārketinga nolūkiem. Jūs varat atteikties no tiešā mārketinga, mainot iestatījumus Rimi kontā, mobilās lietotnes iestatījumos, Uzņēmuma kontā vai zvanot uz Klientu apkalpošanas centru.
Iebildums pret apstrādi, pamatojoties uz leģitīmajām interesēm
Jums ir tiesības iebilst pret personas datu apstrādi, pamatojoties uz mūsu leģitīmajām interesēm. Tomēr turpināsim apstrādāt Jūsu datus pat tad, ja būsiet iebilduši pret to, ja mums būs pārliecinoši motivējoši iemesli turpināt apstrādāt datus. Lai īstenotu iepriekšminētās tiesības, lūdzu, rakstiet iesniegumu mums vai datu aizsardzības speciālistam.
Dzēšana
Noteiktos apstākļos Jums ir tiesības pieprasīt mums izdzēst Jūsu personas datus. Tomēr tas neattiecas uz gadījumiem, kad likums pieprasa mums saglabāt datus. Daļu informācijas varat dzēst pats, piesakoties savā Rimi kontā vai Uzņēmuma kontā. Tāpat Jūs varat pieprasīt konkrētu datu vai visa Rimi konta vai Uzņēmuma konta dzēšanu, zvanot uz Klientu apkalpošanas centru. Lai izmantotu šīs tiesības saistībā ar mobilās lietotnes lietošanu, varat izdzēst mobilo lietotni un pārtraukt tās lietošanu.
Apstrādes ierobežojums
Noteiktos apstākļos Jums ir tiesības ierobežot savu personas datu apstrādi. Lūdzu, ņemiet vērā: ja pieprasāt Jūsu datu ierobežotu apstrādi, tas varētu ietekmēt Jūsu dalību, mobilās lietotnes lietošanu vai iespēju veikt un izpildīt pasūtījumus Rimi tiešsaistes veikalā. Lai īstenotu iepriekšminētās tiesības, lūdzu, rakstiet iesniegumu mums vai datu aizsardzības speciālistam.
Datu pārnesamība
Visbeidzot, Jums ir tiesības saņemt vai nodot savus personas datus tālāk citam datu pārzinim (“datu pārnesamība”). Šīs tiesības attiecas tikai uz tiem datiem, ko esat sniedzis mums, pamatojoties uz savu piekrišanu vai līgumu, un ja apstrāde tiek veikta automātiski. Lai īstenotu iepriekšminētās tiesības, lūdzu, rakstiet iesniegumu mums vai datu aizsardzības speciālistam.
-
Ar ko varu sazināties, ja man rodas jautājumi?
Ja Jums rodas jautājumi par savu personas datu apstrādi, lūdzu, sazinieties ar mums.
Ja neesat apmierināts ar saņemto atbildi, Jums ir tiesības iesniegt sūdzību attiecīgajā Datu aizsardzības iestādē.
Latvijā: https://www.dvi.gov.lv/lv ; Igaunijā: https://www.aki.ee Lietuvā: https://vdai.lrv.lt.
Par Jūsu personas datu apstrādi atbildīgā uzņēmuma kontaktinformācija
Jūsu izveidotais konts ir derīgs lietošanai visās Baltijas valstīs. Lai nodrošinātu šo funkciju, mēs esam izveidojuši kopīgu kontroli starp visiem mūsu turpmāk minētajiem uzņēmumiem, un tie visi ir atbildīgi par Jūsu personas datu apstrādi saskaņā ar šo privātuma politiku un piemērojamajiem datu aizsardzības tiesību aktiem. Tomēr katrs uzņēmums var būt arī individuāli atbildīgs par Jūsu personas datu apstrādi, proti, darboties kā atsevišķs datu pārzinis, gadījumos, kad attiecīgais uzņēmums apstrādā Jūsu personas datus šajā privātuma politikā minētajiem mērķiem neatkarīgi un atsevišķi no citiem uzņēmumiem, piemēram, saistībā ar darbībām vietējā līmenī, piemēram, vietējo mārketinga piedāvājumu pārvaldību, vietējām aptaujām un tirgus izpēti, pasūtījumu izpildi vietējā līmenī, klientu sūdzību pārvaldību vietējā līmenī utt.
Attiecībā uz kopīgo apstrādi Rimi uzņēmumiem ir vienošanās par personas datu aizsardzību savā starpā un katrs iesaistītais Rimi uzņēmums, kas darbojas kā kopīgs pārzinis, attiecībā uz savu personas datu apstrādi ir atbildīgs par likumīga pamata esamību; nepieciešamās personas datu apstrādes informācijas nodrošināšanu, tostarp par kopīgu apstrādi; datu subjekta tiesību nodrošināšanu, un vajadzības gadījumā sadarbošanos savā starpā, lai nodrošinātu atbildi uz saņemto pieprasījumu; atbilstošu tehnisko un organizatorisko drošības pasākumu īstenošanu; atbilstošu pasākumu veikšanu personas datu aizsardzības pārkāpuma gadījumā utt. Jūs varat izmantot savas tiesības attiecībā uz un pret katru no kopīgajiem pārziņiem. Lai nodrošinātu, ka jebkuru pieprasījumu var apstrādāt pēc iespējas ātrāk, tālāk ir norādīta Rimi uzņēmuma kontaktinformācija, kas ir kontaktpunkts, ar ko varat sazināties.
Attiecībā uz Jums uzņēmums, kas atbild par Jūsu personas datu apstrādi, ir Rimi uzņēmums Jūsu attiecīgajā valstī.
Ja vēlaties sazināties ar mums vai izmantot savas šajā privātuma politikā minētās tiesības, lūdzu, sazinieties ar Rimi uzņēmumu savā valstī, un mēs pārliecināsimies, ka visi mūsu uzņēmumi (minēti turpmāk tekstā), kas varētu apstrādāt Jūsu personas datus, ievēro un nodrošina Jūsu tiesības.
SIA Rimi Latvia, reģ. Nr. 40003053029,
Juridiskā adrese: A. Deglava iela 161, Rīga, Latvija, LV-1021
Tālruņa numurs: +371 67045409
E-pasts: info.lv@rimibaltic.comRimi Eesti Food AS, reģ. Nr. 10263574
Juridiskā adrese: Põrguvälja tee 3, Pildiküla, Rae vald Eesti
Tālruņa numurs: + 373 6059400
E-pasts: info.ee@rimibaltic.comUAB Rimi Lietuva, reģ. Nr. 123715317,
Juridiskā adrese: Spaudos g. 6-1, Vilnius, Lietuva, 05132
Tālruņa numurs:+ 370 5 2461057
E-pasts:info.lt@rimibaltic.comKlientu apkalpošanas centra kontaktinformācija
SIA Rimi Latvia:
Tālruņa numurs: + 371 80000180
E-pasts: info.lv@rimibaltic.comUAB Rimi Lietuva:
Telefona numurs: 8 800 29 000
E-pasts: info.lt@rimibaltic.comRimi Eesti Food AS:
Tālruņa numurs: +372 6 056 333
E-pasts: klienditugi@rimibaltic.comDatu aizsardzības speciālista kontaktinformācija
E-pasts: RimiDPO@rimibaltic.com
Jūs varat sazināties ar mūsu datu aizsardzības speciālistu, nosūtot vēstuli mums uz iepriekš minēto adresi, adresējot to datu aizsardzības speciālistam.